10.09.2012

Eliksir pod oczy Synesis + konkursowa przypominajka

Dziś stałam się szczęśliwą posiadaczką eliksiru pod oczu  z organiczną różą damasceńską Synesis, który udało mi się wygrać na fb tejże marki. Byłam jedną z 13 osób, które jako pierwsze polubiły status z rozdaniem. O kosmetykach Synesis słyszałam już wcześniej, wielokrotnie zachwycałam się składami tych produktów. Cenowo jednak nie są to produkty na moją kieszeń. Tym bardziej cieszę się, że będę mogła wypróbować kosmetyk z wyższej półki, który śmiało można nazwać kosmetykiem ekskluzywnym. 


Eliksir zawiera 22 składniki aktywne:
olej z róży damasceńskiej (organiczny), olej rycynowy, olej ryżowy, olej winogronowy, omega ceramidy, olej z orzechów macadamie, olej z awokado, masło pistacjowe, masło aloesowe, chamuolgra oil, olej z rokitnika, balsam cedrowy, masło shea, pochodne hydroksyproliny, fitosfingozynę, ceramidy III B, tokoferol, tokotrienol, witaminę C, witaminę E, koenzym Q10, nasiona konopii siewnej. 

Przy okazji chciałabym przypomnieć Wam o trwającym do dzisiaj rozdaniu. Jutro ogłoszenie wyników :) 


Słyszałyście o kosmetykach marki Synesis, a może miałyście okazję używać ich? Jeśli tak, to z chęcią dowiem się co o nich myślicie. 

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Nie miałam chyba nic z tej firmy, ale ten eliksir jest bardzo interesujący, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyków Synesis nie używałam, właśnie ze względu na cenę :) ale i tak jestem ciekawa Twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się załamałam :P byłam 14 :P zazdroszczę!!! czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze nic z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pierwsze słyszę, ale opakowanie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eliksir bardzo ciekawy :) Jeszcze o nim ni slyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, chętnie się dowiem czy ten produkt jest wart swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak się sprawdzi eliksir :). Z Synesis mam perfumy "Białe Molo" i bardzo ładnie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie uzywalam ale teraz dodałam ich profil na facebooku.. i bede polować na konkursy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tej firmie, w sumie wchodzi teraz tyle nowości, że gdyby nie blog nie wiedziałabym o ich istnieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam Cię ale wzięłam ją z grafiki już usuwam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :) Muszę w końcu założyć sobie FB!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...