11.09.2012

Dla kogo zestaw kosmetyków? Wyniki rozdania!

Tak jak obiecałam dziś wyniki rozdania. Nie spodziewałam się, że będzie miało ono aż taki odzew, tym samym miałam ogromny problem z wyłonieniem zwycięzcy. Dziękuję za wszystkie nadesłane zgłoszenia, spisałyście się na medal! 


Zestaw kosmetyków otrzymuje ... mka, serdecznie gratuluję! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pomysłowości :) 

Zestaw tych kosmetyków mi się marzy,
a dokładnie nie mi, tylko mojemu ciału i twarzy!
Jak każda kobieta mam swoje zalety,
które podkreślam najlepszymi kosmetykami, trzymając się z dala od tandety,
która mimo, że tania, powoduje uczulenia niestety!

Tak więc podobno, jeśli wierzyć facetom,
oczy są moją największą zaletą!
Powieki umalowane eyelinerem Golden Rose i pociągnięte cieniem,
poskutkowałyby na pewno męskiego serca drżeniem!
To jest to co sprawi, że nie pozostanę niezauważona,
wręcz przeciwnie - przez płeć przeciwną doceniona.

Do tego paznokcie lakierem Golden Rose Paris umalowane,
a usta pomadką Golden Rose jak różami usłane.
Moje paznokcie się tego lakieru domagają,
ani się nie łamią, ani nie rozdwajają,
są naturalne, długie i ja to wiem, ja to czuje,
że tylko tego lakieru na sobie im brakuje!

Tym zestawem chciałabym być obdarowana
wtedy moja druga połówka byłaby oczarowana.
Usta kuszące, pełne i błyszczące,
do tego paznokcie kolorem wyjątkowym się mieniące!
Te kosmetyki są moim marzeniem,
aby stać się dla mojego mężczyzny seksapilu wcieleniem!


Poproszę Cię o mail z danymi do wysyłki na adres beautyhairandfashion@wp.pl  

Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. cóż za kosmetyczna twórczość :) gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, nic dziwnego że wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale takie wierszyki mnie wkurzają. no ale gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zwyciężczyni :)

    Ewelina z bloga www.w-mojej-kosmetyczce.blogspot.com zbiera informacje ile blogerek z lubelszczyzny byłoby chętnych na spotkanie- daj jej lub mi znać co o tym myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, i ja się przy okazji dowiedziałam :D

      Usuń
  5. Ślicznie dziękuję!
    I na kosmetyki z niecierpliwością oczekuję!
    Niebawem napisze jak się sprawdziły,
    jakie wrażenie na mnie zrobiły :)

    Dziękuje raz jeszcze - jestem zaskoczona i bardzo szczęśliwa!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratki, nagroda zasłużona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Świetna rymowanka, nagroda w pełni zasłużona! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko, przepraszam, że podpinam się pod ten post. Chcę Ci tylko napisać, że te butki z Deichmanna są naprawdę super! Raz już je założyłam na miasto i przeszłam w nich chyba z kilometr - bez żadnych otarć, odcisków, chodzenia "jak na szczudłach" czy tym podobnych nieprzyjemności. Tak więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję wszystkim dziewczyną za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje! Takie zabawne i pomysłowe zgłoszenia aż miło się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Fajnie wymyślone!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...