25.08.2012

Zakupy Rossmann i Biedronka

Pokażę Wam małe zakupy, które poczyniłam w ciągu kilku ostatnich dni. Skusiłam się na zachwalany płyn Facelle, oczywiście z myślą o myciu nim włosów. Pierwsze użycie już za mną, póki co mam mieszane uczucia. Chyba mocno oczyszczające produkty niezbyt służą moim włosom, są spuszone i splątane, ale nie poddaję się, będę testować dalej. W Rossmannie kupiłam też dwufazowy płyn do demakijażu z Ziai. Dotychczas ulubione mleczko z Biedronki zaczęło płatać mi figle i podrażniać oczy. Musiałam przerzucić się na coś łagodniejszego. Wybór padł na dwufazę, którą zdążyłam już przetestować. Jak na razie spisuje się rewelacyjnie. Nie podrażnia, nie szczypie, tego było mi trzeba! Skorzystałam również z Biedronkowej promocji i kupiłam komplet czterech ściereczek z mikrofibry w cenie 6,99 zł. Do wyboru było kilka wersji kolorystycznych. Nie zastanawiałam się jeszcze nad ich przeznaczeniem. Zastosowań ich jest co najmniej kilka. Niektórzy używają ich do OCM, niektórzy do zmywania maseczek, niektórzy wykonują przy ich pomocy peeling, a jeszcze inni jako zamiennik ręcznika do osuszania twarzy. 


Używałyście któregoś z tych produktów?  

Pozdrawiam!

45 komentarzy:

  1. dwufazówka z Ziaji to coś co ciągle jest obecne w mojej toaletce =)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam z ziaji jeszcze :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś płynu z Ziaji, i bałam zadowolona :D Tylko ciągle zapominam o ponownym jego kupnie :P

    Zapraszam :
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. płyn z Ziaji używałam, ale tak mnie uczulił że oczu nie mogłam otworzyć...

    a ściereczki też mam zamiar kupić, chce wymienić swoje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle :O Dla moich oczu jest łagodny, nic mnie po nim nie szczypie, ale wiadomo co osoba to inna reakcja.

      Usuń
  5. Dwufazowka z ziaji jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam te ściereczki, używam ich do OCM i do osuszania twarzy :) Widzę, że czerwone są bardzo ładne, u mnie niestety ich nie było, ale wzięłam niebieskie, też są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko je wykupują. W jednej Biedronce nie było już żadnego opakowania, za to w innej jeszcze sporo zostało :)

      Usuń
  7. ten płyn jest całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. płyn z ziaji jest świetny ;)
    facelle bd testowac dopiero od nastepnego mycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyn z ziaji gości u mnie już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. aktualnie testuje płyn i sprawdza się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie ten płyn ziaji,ale troche mnie szczypie w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo, też mam zamiar kupić ten płyn z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sciereczki by mi sie przydaly :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ściereczek z mikrofibry używam do wycierania kurzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu takie ich pierwotne przeznaczenie :)

      Usuń
  15. super te ściereczki :). Mam także zamiar kupić płyn Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam wczoraj w Biedronce i nie widziałam tych ściereczek, a świetne są. Ja kiedyś używałam mikrofibry do OCM.

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam Facelle do mycia włosów i jak na razie jestem bardzo zadowolona, świetnie myje radzi sobie z olejami i nie wysusza;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja maniakalnie kupuje ściereczki w Pepco i Tchibo. Teraz już mam tyle, że przystopowałam. Wczoraj też kupiłam ten płyn Facelle. Zobaczymy. Płynów dwufazowych nie lubię i w ogóle nie kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. ściereczki bardzo kuszące, rozejrzę się za nimi jak będę jeszcze u mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkich używałam :) te ściereczki są świetne do OCM, płyn do demakijażu lubiłam, a Facelle od kilku myć nie pasuje moim włosom :( a szkoda, bo po pierwszych użyciach myślalam, że będzie moim hitem

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się ściereczki. Chyba podrepczę do swojej biedronki, bo i tak miałam poszukać tam koszyczków na szpargały, więc może uda mi się dorwać i mikrofibrę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam płyn z ziaji dwufazowy ale zdecydowanie wole ten zwykły, nie dwufazowy :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ściereczkami z mikrofibry nie pogardzę:)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mnie kusiły te ściereczki z biedronki są przepiękne :) ale się nie zdecydowałam :)

    też ich używam jako ręczniczka i myję nimi twarz, ale normalnie za pomocą zelu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Płyn Facelle jest na mojej liście zakupów :)

    A do Ziaji to chyba już nic mnie nie przekona... Jakoś tak się zraziłam i mi zostało.

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam Ziaji, ale to chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecież płyn Facele to nie jest mocno oczysczający produkt. Przeciwnie, jest delikatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myłaś nim włosy? Jak dla mnie bardzo mocno oczyszcza. Włosy zachowują się identycznie jak przy szamponach ziołowych, czyli są tępe, "skrzypiące".

      Usuń
  28. ten płyn z facelle mam zamiar kupić.

    OdpowiedzUsuń
  29. płyn z facelle ostatnio jest bardzo osławiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze te ściereczki, w bardzo ładnej kolorystyce i niedrogie, chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. powinnam chodzić częściej do Biedronki ;) ale tak strasznie irytuje mnie fakt, że nie można płacić kartą, że zazwyczaj wybieram inne markety.

    OdpowiedzUsuń
  32. Używałam kiedyś płynu dwufazowego z ziaji,ale strasznie piekły mnie po nim oczy.

    OdpowiedzUsuń
  33. te sciereczki sie sprawdzily ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są, używam regularnie do wycierania twarzy.

      Usuń
  34. Fajne te ściereczki :) Nie widziałam ich u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak sprawdziły się ściereczki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super są, bardzo miękkie, używam ich do wycierania twarzy.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...