27.08.2012

Rozdanie na blogu

Konkurs zamknięty!
Dziś przygotowałam dla Was małe rozdanie. Chciałabym podzielić się z Wami kosmetykami, których nie używam, które zalegają na mojej półce, bądź takie, które u mnie się nie sprawdziły. Niektóre kosmetyki mają minimalne zużycia jak podkład Golden Rose, krem Alterra, czy róż Anabelle Minerals. Reszta kosmetyków jest zupełnie nowa, nigdy przeze mnie nie używana. Kolorystycznie jednak nie pasują mi, więc bezsensem jest żeby się zmarnowały. Jeśli macie ochotę je przetestować to zapraszam do wzięcia udziału. Z chęcią zrobiłabym losowanie, ale ta forma wyłaniania zwycięzców jest rzekomo nielegalna, wolę więc dmuchać na zimne. 



Lista nagród:
Pomadka Golden Rose kolor 98 - nowa
Eyeliner Golden Rose Precision Liner kolor czarny - nowy
Lakier Golden Rose Paris kolor 238 - nowy
Top Coat Sally Hansen - nowy 
Krem Alterra - użyty 2 razy 
Podkład Golden Rose Satin Smoothing kolor 24 - użyty 3 razy
Róż Mineralny Annabelle Minerals kolor Rose - użyty 1 raz

Zasady rozdania:
1. Konkurs trwa od 27.08.2012 - 10.09.2012
2. Warunku obowiązkowe:
a) poprawne wypełnienie formularza zgłoszeniowego
- musisz być publicznym obserwatorem bloga beautyhairandfashion
- musisz zostawić swój adres e-mail
- musisz zaznaczyć czy wkleiłaś banner z informacją o konkursie na blogu (wklejenie go nie jest warunkiem koniecznym, nie będzie miał wpływu na wyłonienie zwycięzcy)
- musisz odpowiedzieć na pytanie: "Dlaczego nagrody mają trafić właśnie do Ciebie?" forma odpowiedzi dowolna, proza, wiersz, wszystko zależy od Was :) 
3. Wyniki zostaną ogłoszone dnia następnego, czyli 11.09.2012   
4. Wysyłka tylko na terytorium Polski  



Powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszenie wysłane, kurcze chyba nie wygrywam temu bo często jestem pierwsza a przecież trzeba też inne przeczytać :D Czemu nie pomyślałam o tym wcześniej D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki - zestaw idealny dla mnie - trzymam mocno kciuki i nie puszczę do końca rozdania ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. o! jakie przyjemne nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wkurzajace ze udzialy w losowaniach i konkursach moga brac tylko osoby z blogami.

    OdpowiedzUsuń
  6. super nagrody :) kosmetyki na pewno przypadły by mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przejrzałam większość postów - masz po prostu genialnego bloga - ja sama nie bardzo znam sie na pielęgnacji wiec spadłaś mi z chmur bede tu zaglądać - jutro robię laminowanie - :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą szmineczkę i liner, także dam szansę innym. Powodzenia Dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://pretty-hot-buys.blogspot.com/ tu masz link w pasku bocznym
    ja wysłałm zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...