03.08.2012

Pojechała po buty, a wróciła z ...

... nowymi maskami do włosów :)) Wczoraj wybrałam się do Tesco z zamiarem kupna beżowych czółenek, o których wspominała Katia. Niestety jak się okazało na miejscu nie było już mojego rozmiaru 36, a i jakość butów nie powaliła mnie na kolana, ale czego można oczekiwać od butów za 60 zł. Nie mniej były to jedyne buty, które miały normalnej wysokości obcas - około 8 cm, właśnie takich szukam. Powoli tracę nadzieję na znalezienie wymarzonych nudziaków, a wydaje mi się, że nie mam wygórowanych wymagań. Przede wszystkim muszą być wygodne, na obcasie około 7 lub 8 cm, z platformą lub bez, mogą być lakierowane lub matowe, najlepiej z migdałowym noskiem, cenowo do 100 zł. Czy oczekuję aż tak wiele :P ? Większość butów, które oglądałam na bazarach miały wysokość obcasa, która zapewne wywoływałaby u mnie lęk wysokości, z jednosezonowej ekoskóry. No cóż, szukam dalej! 

Tymczasem pokażę Wam dwie maski, które wczoraj kupiłam. Maska Bingo jest dla mnie nowością, nigdy nie miałam produktów tej firmy, są dla mnie trudno dostępne. Za pojemność 500 g zapłaciłam 7,49 zł. Maskę Joanny miałam już przyjemność używać, uwielbiam ją! Świetnie wygładza mi włosy. Kosztowała mnie 6,99 zł za 250 g. 


Miałyście, lubicie? 

Pozdrawiam! 

38 komentarzy:

  1. W Tesco te maseczki kupiłaś ? Ja nie miałam ani jednej ani drugiej , ale z chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, obie właśnie tam kupiłam.

      Usuń
    2. moje Tesco extra ewidentnie jest zubozale ;-)

      Usuń
  2. ważne że nie z pustymi rękami :D mam maskę Bingo i na początku była wyśmienita, teraz włosy się trochę przyzwyczaiły ale przeczekam to:) i ona jest taka mega duża, że starcza na długo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wytrzymałam i dzisiaj użyłam, póki co mam mokre włosy, więc nic nie mogę powiedzieć. Ciekawa jestem czy mi się spodoba :)

      Usuń
  3. Mam oby dwie tylko inne rodzaje :) A lubię oczywiście bingo spa w każdej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś Joannę, ale cudów na moich włosach nie robiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zależy z jakim szamponem, duet Nivea + maska Joanny spisywał się idealny, miałam gładką taflę włosów. W połączeniu z innymi szamponami też jakoś szczególnie mnie nie zachwycała.

      Usuń
  5. Też tak mam :P. Idę po cokolwiek a wychodzę z kosmetykami. Norma :)
    Miłego używania masek, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tak to już jest :D Bardzo rzadko bywam w Tesco, więc nie mogłam sobie odpuścić :)

      Usuń
  6. lubię tą maskę bingo spa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maski z Bingo Spa, ale tej jeszcze nie miałam :]

    OdpowiedzUsuń
  8. obydwie miałam i obydwie sa genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miała ale Naturię chętnie spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam z BingoSpa tą różową maskę i była świetna ale później już nie była dostępna w Tesco, maska z Joanny jakoś mnie nie powaliła, była średnia więc tylko raz u mnie gościła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uważam, że są bardzo ciężko dostępne :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnej. Pragnę Bingo, ale nie mam do niej dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam jeszcze ani jednej ani drugiej, ale chyba na kolejnych zakupach zaopatrzę się w Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio zaczęłam używać maski z Joanny i jestem nią zachwycona - włosy zaczynają powoli z powrotem błyszczeć i są mega gładkie :) Świetny produkt za male pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Jest genialna, ale u mnie dawała tak wspaniałe efekty tylko po umyciu włosów szamponem Nivei.

      Usuń
  15. Ślinka mi cieknie na widok Bingo:D Jak tylko dorwę ja gdzieś stacjonarnie to kupię, jeśli nie, to w ostateczności kupie przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  16. mialak obydwie,są świetne!;)
    pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W Tesco można kupić produkty Bingospa?! Kurcze to ja lecę za niedługo do tesco! :D Naczytałam się dużo pochlebnych opinii o tych kosmetykach i czaję się na nie od dłuższego czasu, ale nigdzie nie mogłam ich znaleźć, a teraz dzięki Tobie już wiem gdzie szukać :] No i życzę oczywiście żebyś szybko znalazła wymarzone buciki ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy w każdym Tesco są dostępne. U mnie był tylko ten jeden rodzaj, innych niestety nie było. Mały asortyment tej firmy, widziałam jeszcze kilka szamponów. Czytałam na wizażu, że niektóre dziewczyny znajdowały te maski w sklepach typu "wszystko po .. zł" :O szukałam u mnie, ale niestety w żadnym ze sklepów nie było.

      Dzięki :*

      Usuń
  18. właśnie... Gdzie kupiłaś Bingospa?:>

    OdpowiedzUsuń
  19. O, Joannę sprawdzę, bo lubię tę firmę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Bingo miałam kiedyś dwa produkty do kąpieli ale nie byłam zadowolona. Zapach bardzo sztuczny i generalnie słabe. Ale to już dawno było.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja z bingo jeszcze nie miałam do czynienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o tych maskach ;p.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co prawda odrobinę wyższe niż chciałaś, ale bardzo wygodne, zgadzają się z opisem (oprócz wysokości, ale też nie jest to duża różnica) i są prześliczne http://www.czasnabuty.pl/product-pol-3344-KLASYCZNE-SZPILKI-MET4BP-3.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z TESCO upatrzyłam sobie sandałki i jakież było moje rozczarowanie gdy zobaczyłam, że mój market nie sprzedaje butów F&F tylko same ciuchy :(

    Też masz małą stópkę. Kiedyś nosiłam 36, a od kilku lat są na mnie za duże choć to chyba zależy od firmy.

    ZAPRASZAM NA MOJEGO NOWO POWSTAŁEGO BLOGA
    wilandras-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja miałam ta z joanny- nie polubiłyśmy się :(
    A maski z bingo zazdroszczę ! a raczej tego , iż jest dostępna u Ciebie w tesco :(

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja się zastanawiałam skąd mam nagle dwukrotnie większą liczbę wejść na bloga :D

    Szkoda, że buty nie przypadły Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam tą maskę Joanna i bardzo mi się podobała, lubię do niej wracać, bo jest tania a bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Maska z 5 algami i ta z jedwabiem i kaszmirem były moimi pierwszymi maskami z Bingo ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...