06.08.2012

Organic Shop: scrub do ciała prowansalska trawa cytrynowa

Dzisiaj recenzja organicznego scrubu do ciała na bazie ekstraktu z trawy cytrynowej i cukru trzcinowego. Produktów ścierających martwy naskórek używam regularnie, dokładny peeling wraz z masażem całego ciała wykonuję przynajmniej raz w tygodniu.  Tego typu kosmetyki mają za zadanie poprawić mikrokrążenie, koloryt skóry, przygotować ją do lepszego wchłaniania kosmetyków pielęgnacyjnych. Pomagają mi również w zmyciu samoopalacza jeśli stosuję. 

Produkty Organic Shop mają proste, naturalne składy pozbawione parabenów, SLS, silikonów, barwników i konserwantów. 


Obietnice producenta                                                                                                                     
Odświeżający scrub do ciała na bazie organicznego ekstraktu Trawy Cytrynowej i Cukru Trzcinowego miękko oczyszcza i wygładza skórę, sprawiając że staje się delikatna, gładka i aksamitna w dotyku. 

Sposób użycia: nanieść na wilgotną skórę lekkimi masującymi ruchami. Delikatnie wmasowywać przez kilka minut następnie zmyć ciepłą wodą. 





Dostępność i Cena                                                                                                                            
Scrub możemy zamówić na stronie sklepu Kalina w cenie 22 zł /  250 ml. 

Skład                                                                                                                                                                                                    
Sucrose (cukier trzcinowy), Glycerin (gliceryna), Organic Butyrospermum Parkii (masło shea), Cetearyl Alcohol (emulgator), Sodium Cocoyl Isethionate (sól sodowa), Cymbopogon Schoenanthus Extract (ekstrakt z trawy cytrynowej), Chlorophyllin- Cooper Complex (chlorofil, barwnik), Parfum (zapach). 

Moja opinia                                                                                                                                      

Scrub spełnia swoje zadanie, bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek. Opakowanie jest plastikowe, z wieczkiem, co pozwala na wydobycie produktu do końca. Konsystencja jest bardzo gęsta, zwarta, odrobinę lepka, scrub jest gruboziarnisty. Dobrze rozprowadza się na ciele, nie ucieka przez palce, można wykonać porządny masaż ciała. Jest bardzo wydajny. Zapach nie do końca przypadł mi do gustu. Patrząc na ekstrakty spodziewałam się czegoś bardziej świeżego. Zapach kojarzy mi się z balsamem aloesowym Mrs. Potter`s, jest łudząco podobny :) Działanie jest jak najbardziej zgodne z tym co obiecuje nam producent. Scrub świetnie złuszcza, oczyszcza. Po użyciu skóra jest miękka, wygładzona, koloryt jest wyrównany. Produkt nie podrażnia skóry, nie wysusza jej.  

Plusy:
- dobrze złuszcza
- skóra po użyciu jest gładka, miękka, jednolita
- gęsta, zbita konsystencja, przez co scrub jest bardzo wydajny
- wygodne opakowanie
- nie podrażnia, nie wysusza
- krótki, naturalny skład

Minusy:
- przeciętny zapach

Ocena: 4+/5

Macie swoich zdzierających faworytów? 

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Kurcze, ale Ty kusisz tymi różnymi produktami! :D Mi właśnie jakiś czas temu skończył się peeling, ale na razie nie kupuję żadnego, bo moja mama 'zrobiła' peeling z fusów kawy więc trzeba go wykorzystać :) A jak tam poszukiwania butów? Znalazłaś jakieś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czym kusić, ja jestem oczarowana tymi kosmetykami, najchętniej to wykupiłabym całą ofertę sklepu :P Peeling z kawy też muszę koniecznie wypróbować. Butów niestety nie znalazłam, większość ma za wysoki obcas jak dla mnie :( To jeszcze nie tak pilna sprawa, może pojawią się jakieś ciekawe, póki co jeszcze mam w czym chodzić :)

      Usuń
  2. Za każdym razem obiecuje sobie, ze najpierw pozbede się drogeryjnych kosmetyków, a dopiero wtedy zacznę kupować w Kalinie. Moja wola ostatnio jest poddawana ogromnym próbom
    Chętnie wyprobuje ten scrub

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem podatna na produkty w ładnych opakowaniach:D

    OdpowiedzUsuń
  4. o, fajna konsystencja, chętnie bym go wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo kuszący peeling. Nie znam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wersję z niebieską glinką :) fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  7. Na sam widok mam na niego ochotę:D

    A gdzie ta lekko zapowiedziana wyprzedaż szafy?

    OdpowiedzUsuń
  8. heheh jak dobrze, że mam jeszcze 3 peelingi :P bo przed wypłatą bym posiała resztki $ uwielbiam peelingi do ciała!

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba wypróbuję ;).
    ps. trafiłam przypadkiem, ale przejrzałam już chyba całego bloga - świetny jest :).

    pozdrawiam i dołączam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda interesująco, chętnie spróbuję :) skład jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam na niego wielką ochotę i pewnie wkrótce sobie go sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...