28.08.2012

Nowości: lumpeksowe i kosmetyczne

Jako, że dzisiaj wtorek wybrałam się na dostawę do ulubionego lumpeksu. Szczęście nie dopisało mi tak jak w zeszłym tygodniu, ale kilka rzeczy udało mi się kupić. Wyjątkowo szybko uciekłam do domu, tłumy ludzi skutecznie zniechęciły mi dalsze poszukiwania. 


Bluzka Next 9 zł 


Koszula New Look 10 zł


Sweter H&M 8 zł 


Wczoraj zapukał do mnie listonosz z przesyłką od sklepu Kalina, a w niej olejek łopianowy z drzewem herbacianym, który wybrałam w ramach współpracy. Jutro zabieram się za testowanie, już nie mogę się doczekać! Niestety na odwrocie buteleczki brak etykiety w języku polskim, a z tej nic nie panimaju :P 


Pozdrawiam!

127 komentarzy:

  1. ładne bluzeczki ale urzekły mnie spodnie! ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Spodnie z zeszłotygodniowego lumpkowania :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Miałam go odłożyć, żałowałabym, bo chyba najbardziej mi się teraz podoba ze wszystkich wtorkowych zdobyczy.

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje posty z sh :)
    świetne łowy :)
    Co do olejku, mam wersję z jojobą i kiełkami pszenicy :)
    Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Ciekawe czy ten sprawdzi się u mnie. Jestem dopiero po pierwszym użyciu i póki co widzę dobre nawilżenie. Poużywam i na pewno podzielę się opinią :)

      Usuń
  4. Te spodnie są świetne:) i koszula rewelacyjna:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ja do koszuli trochę nie jestem przekonana, chyba za za mała. Pomyślę i może oddam chrześnicy :)

      Usuń
  5. a ja uwielbiam Twój sh :D to prywatny sh ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak. Z tego co się orientuję ten sam właściciel ma też lumpek w Lublinie.

      Usuń
  6. Przypominasz mi tu Martę Żmudę :) Koszula, ach... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe kurczę jak nie Marta Żmuda to Michelle Pfeiffer :P Dzięki :*

      Usuń
  7. Zazdroszczę tego lumpeksu i tego szczęścia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, lumpeks jest świetny. Gdyby go zamknęli to chyba już nie miałabym gdzie robić takich zakupów.

      Usuń
  8. sweterek jest śliczny, bardzo na topie (byłam dzisiaj w Hm ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Kiedy ja tam ostatnio byłam, chyba z rok temu w wakacje.

      Usuń
  9. sweterek i koszula...rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zakupy! Gdzie jest ten Twój SH??:P

    OdpowiedzUsuń
  11. fajowe, ale spodnie sa swietniaste

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko mi się podoba :) ja się wybieram za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ja może też będę. Choć ostatni wtorek trochę mnie zniechęcił, strasznie dużo ludzi było i tacy niemili.

      Usuń
  13. Świetny sweterek i od razu wyszły Ci fajne zestawy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* A no tak sobie dopasowałam od razu :D

      Usuń
  14. fajna koszula,ja nigdy nic nie mogę znaleźć dla siebie w sh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Może warto poszukać lepszego, na wizażu znajdziesz listę polecanych lumpków, zajrzyj tam :)

      Usuń
  15. W życiu bym nie pomyślała że to jest z lumpeksu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w lumpeksach można znaleźć świetne rzeczy, szkoda tylko, że nie w każdym :( U mnie na kilkanaście lumpeksów ten jeden jest najlepszy. W innych też nie potrafiłabym się ubrać.

      Usuń
  16. ciekawe łupy ja tam nie mam cierpliwosci do szperania , ostatnio moj tata w spodniach kupinych do pracy ( mechanik strasznie sie brudzi ;P) znalazł 5 funtów i to zachceca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Słyszałam o takich znaleziskach. Mi tylko udało się znaleźć opakowanie po gumach do żucia i 1 euro centa :D

      Usuń
  17. Chciałam podjąć wyzwanie i spróbować chociaż trochę przetłumaczyć etykietę, ale napisy są za małe :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie jest podobno to samo co na etykiecie, więc już nie trzeba :) Trochę zmyliło mnie opakowanie, na stronie chyba pomylili i wkleili zdjęcie innego olejku :)

      Usuń
  18. Mnie też czasami tłumy panujące w sh, szczególnie w dzień nowej dostawy, ale czego się nie robi dla takich wspaniałości :)

    A poza tym to zazdrość mnie zżera jak widzę jakie cuda udało Ci się upolować :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tłumy potrafią skutecznie zniechęcać. Teraz zwłaszcza jest dużo ludzi, bo szkoła się zaczyna. Ostatni wtorek był ciężki, strasznie dużo ludzi, a że lumpek dość mały to i duszno w nim.

      Usuń
  19. piękna z Ciebie kobieta, naprawdę:)
    najbardziej podoba mi się koszula, sweterek trochę nie w moim stylu, ale na Tobie ładnie się prezentuje ;)
    olejek łopianowy chyba kupię, dzisiaj już któryś raz o nim czytam i coraz bardziej się napalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Tani jest, warto spróbować :) Ja jestem po pierwszym użyciu, więc niewiele mogę powiedzieć, ale za jakiś czas pojawi się recenzja.

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. :* Mogłyby być tylko odrobinę szersze, tak na styk leżą. No ale tendencji do tycia nie mam, więc trochę w nich jeszcze pochodzę :)

      Usuń
  21. Sweter jest przesłiczny :) czakam na recenzje olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się koszula i sweterek, super są :)

    OdpowiedzUsuń
  23. koszula miodzio ahh;)
    kochana zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakupy widzę udane:)
    ja do mojego ulubionego lumpeksu na dostawy śmigam zawsze w poniedziałki rano:)
    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane, ale nie tak jak ostatnio :) W poniedziałki mam wszystko po 1 zł, ale pewnie mocno przebrane ciuchy. Nigdy nie byłam. Na dobrą sprawę to cały tydzień można tam przesiedzieć :P

      Usuń
  25. kurcze, fajnego macie tego szmatola, takie ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe szmatola :D takiego określenia jeszcze nie słyszałam, zabawne :D

      Usuń
  26. Bluzki są świetne :D Ale spodnie jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja toże bym nie ponimała.Sprawdza się u ciebie powiedzenie-ładnemu we wszystkim ładnie!ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee może coś być panimala jak tak gawarisz pa ruski :D

      Dzięki :*

      Usuń
  28. Gratuluje łupów gdzie jest taki lumpeks?

    OdpowiedzUsuń
  29. Darmowe próbki J&J zapraszam www.brandelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo podoba mi się ta koszula w kratę. sama szukam podobnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. krata jesienią bardzo modna;-) ja wczoraj upolowałam sukienkę:-)Ogólnie super rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy jakoś za kratą nie przepadałam, ale na tych koszulach podoba mi się :) Dzięki :*

      Usuń
  32. Chyba w zeszłym, a nie przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie łajza, faktycznie :P Dzięki za czujność :)

      Usuń
  33. sweterek i bluzka sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ty chyba nie wychodzisz z SH z pustymi rękami :)
    Może znasz jakieś warte polecenia sklepy w Lublinie, bo do Świdnika nie bardzo mi się chce jechać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, zawsze z czymś wychodzę.

      Masz na myśli lumpeksy? Jeśli tak to niestety w Lubelskich się nie orientuję. Wiem jedynie, że ten na Wrońskiej jest tego samego właściciela co mój, więc i ciuchy pewnie podobne :) Zajrzyj na wizażowy wątek o lumpeksach, tam na pewno dziewczyny jakieś polecają.

      Usuń
  35. Zazdroszczę takich zakupów :)
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ludzie bez przerwy coś potrafią znaleźć w secondhandach - tylko nie ja ;/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zakupy...:) Ja ostatnio też zamówiłam olejek łopianowy tyle tylko, że tą wersję z kiełkami pszenicy i jojoba. Po pierwszych testach jestem bardzo zadowolona, ale pełna recenzja na pewno za jakiś czas ukaże się na moim świeżo założonym blogu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Z chęcią przeczytam co o nim myślisz. Sama nie wiedziałam jaką wersję mam wybrać, ciekawe czy bardzo różnią się w działaniu.

      Usuń
  38. Świetne łupy! Te spodnie są też genialne! Ja nie raz słyszę lub czytam że udaje mi się wyłowić takie perełki w SH, ale Twoje są jeszcze fajniejsze. Jutro wybieram się na maraton po lubelskich ciuchlandach. Ciekawe czy coś upoluję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Niektóre lumpeksy to skarbnica perełek. U mnie sporo takich, ale ostatnio jakoś gorzej o mniejsze rozmiary. Na ogół widzę genialny ciuchy, ale w rozmiarze 38 lub 40.

      Usuń
  39. Świetnie wyglądasz, zresztą jak zawsze :)

    Zostałaś otagowana http://charronblog.blogspot.com/2012/08/tag-7-prawd-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem pod wielkim wrażeniem twoich łupów, zaczynam obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj już wiele razy się przekonałam, że w lumpeksie można znaleźć prawdziwe skarby ;) Piękna koszula ;]

    OdpowiedzUsuń
  42. cooo? U mnie na lumpach nie ma takich ładnych ciuszków :( .. Hmm chociaż ja chodze przeważnie do tych na wagę ; p
    Śliczny sweterek, bardzo ładnie w nim wyglądasz ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* U mnie chyba nie ma lumpeksów na wagę, wiem, że w takich wychodzi trochę taniej.

      Usuń
  43. Ale świetne rzeczy kupiłaś!I te ceny,wow ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. ale się zakochałam w tym swterku biaaałym :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wow, nie pogardziłabym takimi łupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak dla mnie i tak udane łowy :) Wczoraj złożyłam zamówienie w sklepie KALINA. Też wzięłam olejek łopianowy, ale chyba z jakimś dodatkiem :) Już się nie mogę doczekać paczki!

    OdpowiedzUsuń
  47. A wiesz który dokładnie lumpeks w Lublinie jest tego samego właściciela? Może akurat tam też są ciekawe ciuszki :DD

    OdpowiedzUsuń
  48. super ciuchy:))))))))) zapraszam do mnie jesli masz ochote

    OdpowiedzUsuń
  49. O mamo.. jaka Ty jesteś piękna!
    Wszystko mi się podoba, a najbardziej sweter z H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. wow nice post!!:) i'm following you, visit my blog if you want :)

    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie łupy świetne. I piękne spodnie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zobaczyłam za ile je kupiłaś:D Zazdroszczę:D

      Usuń
  52. super lupy, najbardziej spodobala mi sie 1 bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...