02.08.2012

Mój codzienny makijaż, przed i po

Dziś opowiem Wam o moim makijażu na co dzień, jak wygląda, czego używam, czego oczekuję od kosmetyków kolorowych, co sobie chwalę, a co niekoniecznie przypadło mi do gustu. 

Swoją makijażową przygodę rozpoczęłam dość dawno, bo pierwsze kroki stawiałam już w gimnazjum, wtedy to zaczęłam używać podkładu, tuszu do rzęs i błyszczyka. Pamiętam, że przez wiele lat byłam wierna podkładowi z Marizy Oil Free. Później niestety stał się dla mnie trudno dostępny, więc szukałam godnego zamiennika. Przeszłam przez wiele podkładów, jedne były gorsze, inne lepsze. Bardzo chwaliłam podkład z Kolastyny Satin Make-up, który niestety został wycofany, jak wiele innych świetnych produktów. Zazwyczaj wybierałam te z dolnych półek cenowych. 

Moja cera nie była i nie jest idealna, ale nigdy też nie przysparzała mi sporych problemów, jedynie w okresie dojrzewania miałam problem z zaskórnikami. Jestem wymagająca jeśli chodzi o cerę, zawsze dążę do tego, żeby wyglądała jak najlepiej. Obecnie po zmianie pielęgnacji na bardziej naturalną stan skóry wyraźnie się poprawił, ale nadal ma swoje lepsze i gorsze dni. Nie mam już problemów z zapychaniem, zaskórniki pojawiają się o wiele rzadziej niż dotychczas. Ostatnio natomiast borykałam się z dość silną alergią na brodzie, nie wiem co było jej przyczyną, na szczęście udało mi się ją w znacznym stopniu zwalczyć. Moja cera jest mieszana, czyli sucha na policzkach, a przetłuszczająca się w strefie T. Jest też wrażliwa, zdarza jej się reagować alergicznie na kosmetyki. Latem szybko ulega błyszczeniu, dlatego głównie stawiam na jej zmatowienie. Mój makijaż każdego dnia wygląda bardzo podobnie, raczej nie eksperymentuję z kolorami. Lubię natomiast testować wszelkie nowości, najczęściej pomadki, błyszczyki i tusze do rzęs. Jeśli jakiś kosmetyk przypadnie mi szczególnie do gustu to często do niego wracam, tu głównie mam na myśli podkłady i pudry. 

Jak wygląda mój codzienny makijaż?                                                                                                                     






Podkład, korektor                                                                                                                          

Latem stawiam głównie na zmatowienie, ale też krycie, które nie daje efektu maski. W tym celu najlepiej spisuje się podkład Revlon Colorstay, który nałożony w małej ilości świetnie stapia się ze skórą, a jednocześnie kryje to co jest do ukrycia. Na większe niespodzianki niezastąpiony od lat korektor Dermacol. Podkład nakładam przeważnie palcami, czasami sięgam po pędzel bambo kabuki Sunshade Minerals, który w tym celu spisuje się rewelacyjnie, jednak wykonanie makijażu zajmuje trochę więcej czasu. Na chłodniejsze dni, kiedy moja skóra nie potrzebuje porządnego matu wybieram podkład Pierre Rene Skin Balance. Oba podkłady są bardzo dobre, oba świetnie kryją i długo utrzymują się na skórze. 

Pierre Rene 21, Revlon Colorstay 180, Dermacol 212

Puder                                                                                                                                                

Do wykończenia makijażu najczęściej sięgam po puder Synergen, który jest tani i skuteczny, przyzwoicie matuje skórę i jest niewidoczny na twarzy. Na większe wyjścia wybieram puder Rimmel Stay Matte, który zapewnia matowienie na dłuższy czas. Jego minusem jest to, że osadza się na włoskach. Puder nakładam pędzlem z zestawu Sunshade Minerals.

Rimmel 006, Synergen 02

Bronzer                                                                                                                                            

Do konturowania twarzy używam na przemian kilku produktów. Wszystkie posiadane przeze mnie bardzo lubię. Najrzadziej sięgam po Paese, który jak widać pokruszył się. Lubię bronzery matowe, ewentualnie o satynowym wykończeniu, nie lubię natomiast tych z dużą ilością drobinek. Twarz konturuję ściętym pędzlem Sunshade Minerals. 

Debby 02, Essence 01, Golden Rose 05, Paese 20, Annabelle Minerals Sunrise

Róż                                                                                                                                                     

Po róże sięgam wyjątkowo rzadko, zdecydowanie bardziej wolę siebie w odcieniach brzoskwini na policzkach. Jeśli jednak mam ochotę się trochę zarumienić w tym celu wybieram róż w kulkach Golden Rose lub róż mineralny Annabelle Minerals w odcieniu Rose. 

Golden Rose 01, Annabelle Minerals Rose

Cień, tusz, kredka                                                                                                                          

Przyznam, że cieniowanie nie jest moją najmocniejszą stroną, więc zazwyczaj idę na łatwiznę. Na całą powierzchnię powieki ruchomej nakładam brązowy cień z paletki Sleek, natomiast wewnętrzny kącik rozjaśniam jaśniejszym cieniem w kolorze jasnego beżu bądź bieli. Czasami lubię zaszaleć i wtedy sięgam po kolorową kredkę np. turkusową od Golden Rose. Dolną powiekę zaznaczam brązową kredką. Lubię też podkreślić ją fioletowym cieniem z paletki Sensique, który fajnie podbija kolor tęczówki. Cienie nakładam pędzelkami Sunshade Minerals. Rzęsy zaznaczam czarnym tuszem. Lubię wyrazisty efekt, naturalny jest zdecydowanie nie dla mnie. Obecnie używam zamiennie dwóch tuszy, Eveline Big Volume Lash i Golden Rose Maxim Eyes. Oba produkty są genialne, świetnie wydłużają i pogrubiają. Brwi zaznaczam paletką Essence i w tym celu używam dołączonego do zestawu pędzelka. 

Sleek Au Naturel, Sensique 06, Golden Rose 204 i 213

Pomadka, błyszczyk                                                                                                                       

Najlepiej czuję się w odcieniach zgaszonego, ciemnego różu i zazwyczaj po takie kolory sięgam najczęściej. Sama nie wiem co lubię bardziej, czy pomadkę, czy błyszczyk. Oba produkty stosuję regularnie. Przeważnie nakładam pomadkę, a na nią błyszczyk, taki duet najbardziej mi odpowiada. Teraz testuję niedawno kupioną pomadkę Celii, kolor ma piękny, ale zapach i smak już niekoniecznie. Podobnie jak Sensique. Chyba wrócę do ulubionych pomadek z Rimmela. Błyszczykiem poprawiam makijaż w ciągu dnia. Koralowy od Golden Rose to mój zdecydowany faworyt, choć malinowy też pięknie wygląda na ustach. Transparentnego z Debby na pewno nie kupię ponownie, jest zdecydowanie za rzadki. 

Golden Rose 03 i 61, Debby 8, Celia 1, Sensique 225

Lista użytych kosmetyków:
Korektor Dermacol 212
Podkład Revlon Colorstay 180
Puder Synergen 02
Bronzer Annabelle Minerals Sunrise 
Cienie Sleek Au Naturel i Sensique
Kredka Golden Rose Classics Waterproof 204
Tusz Golden Rose Maxim Eyes
Paletka Essence do brwi
Odrobina pomadki Celia 1 + błyszczyk Golden Rose 61 


A jak wygląda Wasz codzienny makijaż? Jestem ciekawa ile zajmuje Wam jego wykonanie. Ja poświęcam na makijaż około 30-45 min. Zawsze staram się robić go dokładnie, ale jeśli muszę to potrafię wyrobić się w 10 min. W nagłych wypadkach nakładam tylko odrobinę podkładu, tusz, pomadkę i jestem gotowa do wyjścia.  

Pozdrawiam!

94 komentarze:

  1. Ooo zdradziłaś swoje makijażowe sekrety :D Przepiękny kolor na ustach! To bardziej od szminki czy błyszczyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie od błyszczyka, szminki nałożyłam odrobinę.

      Usuń
  2. Na zdjęciu całej buzi wyglądasz jak modelka z kampanii L'Oreala :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo ładnie bez makijażu :) Ja maluję się około 10-15 minut :) Podkład, puder, tusz, czasami eyeliner lub kredka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Wow! Krótko Ci to zajmuje, ja tak nie potrafię.

      Usuń
  4. W makijażu jak i bez wyglądasz pięknie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście PRZED i PO wyglądasz nieziemsko. Mój mały fetysz - najbardziej podobają mi się Twoje brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Hehe akurat za brwiami nie przepadam, ciągle mam wrażenie, że są asymetryczne.

      Usuń
  6. cera piękna nawet bez makijażu, matko, też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś prześliczną dziewczyną. Nawet bez makijażu wyglądasz przepięknie, a cery to mogłaby Ci pozazdrościć niejedna z nas :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, obrosnę w piórka przez tyle miłych słów :*

      Usuń
  8. masz piękne kości policzkowe, nic, tylko je podkreślać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Lubię je podkreślać, bronzer to mój zdecydowany must have w makijażu <3

      Usuń
  9. Super wyglądasz :)

    Ja jak nigdzie nie wychodzę z domu nakładam tylko tusz do rzęs i róż, gdy nie jestem opalona (muszę w końcu kupić bronzer). A w normalny dzień ale w roku akademickim zwykle nakładam korektor, puder transparentny, eyeliner, tusz, na policzki róż -a na usta Carmex :D i wsio :P
    Ale masz podobny kolor tęczówki do mojego, więc chyba podkradnę Ci sposób malowania oka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ja w domu w ogóle nie nakładam kolorówki, jedynie gdy mam gości a to dlatego, że nie cierpię robić demakijażu :P

      Usuń
  10. Piękny makijaż i Ty w nim przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz bez makijażu. Skuszę się na ten błyszczyk z GR. Piękny.
    Jednak 35-40 min. na makijaż? Przeraziło mnie:) Rano nigdy nie mam tyle czasu. U mnie tyle zajmuje ubieranie, makijaż, kąpiel i śniadanie:) Robię dokładny makijaż podobny do Twojego ale u mnie to góra 15 min:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* No to podziwiam, ja niestety nie potrafię szybciej się pomalować, chyba że zrezygnuję z części kosmetyków :) Nie lubię też szykować się w biegu, dlatego wstaję na tyle wcześniej żeby spokojnie się wyrobić :)

      Usuń
  12. masz nieziemski kolor oczu ;)
    a puder synergenu tez używam i sprawdza się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Też bardzo go lubię, zużyłam już kilka opakowań :)

      Usuń
  13. Twój makijaż wygląda elegancko i nieskazitelnie! Po prostu bosko!
    Ja też poświęcam na poranny makijaż ok. 30 min. i czasem ciężko mi się wyrobić na czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* To prawda, że czasami ciężko się wyrobić. Ja jeszcze przeważnie myję włosy rano.

      Usuń
  14. Ależ Ty jesteś śliczna :) A sam makijaż bardzo mi się podoba - taki nieprzesadzony i te rzucające się w oczy usta :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestes piekna kobieta:)zarówno bez makijażu jak i z nim:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę ci cery, w porównaniu z moim poligonem jest idealna. Piękny makijaż, choć tobie akurat makijaż nie jest potrzebny- bez niego też wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Oj bez makijażu nie czuję się tak dobrze jak z :) chociażby najdelikatniejszy, ale musi być.

      Usuń
  17. Dziewczyno, jesteś prześliczna! Niesamowicie podoba mi się Twoja uroda:)

    Mój codzienny makijaż składa się z podkładu, korektora, pudru, różu, tuszu do rzęs i brązowej kredki plus jakaś delikatna pomadka i ewentualnie cień na powieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo mi miło :*

      To masz podobny niezbędnik do mojego :)

      Usuń
  18. Świetna szminka i cały makijaż :)
    liczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez makijażu wyglądasz równie pięknie, mnie bez makijażu to chyba by nikt nie poznał...;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pasuje ci taki makijaż. zwłaszcza te usta

    OdpowiedzUsuń
  21. Ponadczasowa klasyka, świetnie podkreśla Twoją urodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bez makijazu tez wygladasz pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam się z jedną z komentatorek, jak z reklamy L'Oreal, masz piekną cerę nawet bez makijażu, ale podkreślone usta fajnie wybijają na pierwszy plan głębię tęczówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz oczy hipnotajzing!;d
    pozdrawiam,swietnie wygladasz zarówno z makijażem jak i bez niego;)

    OdpowiedzUsuń
  25. My tu jako siostry mozemy tylko powiedziec. Ladny, naturalny makijaz i jak juz ktos pisal ladne brwi,...czy to zasluga kosmetyczki czy robotki wlasne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robótki własne ... nigdy nie byłam u kosmetyczki :X

      Usuń
  26. Masz niesamowitą urodę :) Jesteś nieprzeciętna i Twoje oczy są hipnotajzing:)

    OdpowiedzUsuń
  27. masz piękną cerę i oczy. :) czerwona pomadka bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bez makijażu i tak wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow :D przepiękne oczy masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz niesamowitą, chłodną urodę i świetnie to umiesz podkreślić!

    OdpowiedzUsuń
  31. Łojejku, marzę o takiej cerze!

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz śliczną skórę, nawet bez makijażu:) Poza tym ładne wyraziste oczy:)

    Ja za to wolę róże, ale to pewnie wynika z naszych różnic kolorystycznych, Tobie bardziej pasują brzoskwinie, mi wszystko co różowe:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś przepiękna! Makijaż idealnie podkreśla Twoją urodę, choć i bez niego wyglądasz tak świeżo i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy post. Jednak ja uważam, że cere masz idealną :P

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW Twoje oczy powalają na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mogę na ciebie patrzyć...skasuj te zdjęcia...Takie osoby jak ty powodują kompleksy. Chętnie zabrałabym ci twarz ;P

    OdpowiedzUsuń
  37. Za każdym razem jak patrzę na Twoje zdjecia mam nadzieję, ze jesteś namalowana i teraz okazuje się, że i "przed" wyglądasz równie bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz piękne rysy!

    Ja ograniczam się w codziennym makijażu do: fluidu matujacęgo, pudru matującego w kamieniu, korektoru na sińce pod oczami, czarnej kreski na górnej powiece i tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś przepiękna! Bez makijażu też wyglądasz ślicznie *_*

    OdpowiedzUsuń
  40. właśnie nie miałam ich, jestem ciekawa, bo sporo osób chwali:)mam nadzieję, że i ja będę w tej grupie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. zdecydowanie ładniej Ci bez makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bez makijażu wyglądasz zdecydowanie młodziej i równie dobrze jak w ;] Cóż za cera ;o

    OdpowiedzUsuń
  43. i bez makijażu jesteś piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przed wyglądasz ślicznie, tak dziewczęco :)i bardzo młodo

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Patrząc na Twój avatar byłam pewna,że to nie Twoje zdjęcie, ale się myliłam :)Pięknie wyglądasz!
    Na dodatek jesteś z moich okolic, ja mieszkam w Lublinie:)
    Będę tu częściej zaglądać,
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  47. zadko prawie komplementy kobietom , ale Ty jestes piekna !!
    co do makijazu oka..moze zamiast kredki na linii wodnej delikatna kreska zrobiona cieniem ? bedzie trwalsza i napewno bardziej estetyczna bo kredki na linii wodnej lubia brzydko schodzic w ciagu dnia :/
    zostajeee tu bo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ależ Ty jesteś piękna bez makijażu, cudo :D
    Oczy po podkresleniu normalnie hipnotajzing :D podoba się!

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak tak makijaż piekny...bo piękna dziewczyna...jestem tu pierwszy raz ale myślałam, że kobieta na zdjęciu jest trochę po 30. (34l) Weszłam w opis Twojej osoby i zwątpiłam.
    Uważam, że makijaż piekny ale trochę Cię postarza. A blog świetny. POzdrawiam sara

    OdpowiedzUsuń
  50. Moim zdaniem niepotrzebnie podkreślasz brwi, poza tym ok ;]

    OdpowiedzUsuń
  51. Dopiero po chwili zauważyłam, że masz opadające powieki - ja na nie narzekam ciągle, bo wydaje mi się, że może bym się sobie bardziej podobała z pięknymi oczętami, a tu proszę - ślicznie Ci tak ;).
    Poza tym masz idealną cerę! Nawet nie musisz się malować ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja mam pytanie co do dermacolu :) nr 212 jest mniej więcej w takim odcieniu jak colorstay 180? czy ciemniejszy/jaśniejszy? Chcę kupić i mam trochę problem z doborem koloru, bo muszę zamówić przez internet i tak ciężko określić jaki odcień będzie ok :) Dzięki za odpowiedz :)
    I Fakt, bardzo ładne usta :)
    Doris

    OdpowiedzUsuń
  53. wyglądasz przepięknie "przed"! :))) a makijaż śliczny! ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz prześliczną cerę! Ach ile ja bym dała za taką:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudownie wygladasz ! Ile schodzi Ci zrobienie takiego makijazu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane w poście, że około 30-45 minut :) Dzięki :)

      Usuń
  56. makijaż makijażęm ale po po co Ci aż taka przeróbka zdjęć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Ty tu widzisz jakąkolwiek obróbkę?

      Usuń
  57. Dawno już uzywałam kredki na linię wodną :) może od tego wrócę, bo tak patrzę i Tobie bardzo to pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...