16.08.2012

Mini denko + prośba o podpisanie petycji

Dzisiaj pokażę Wam zdecydowanie najmniejsze zużycia w blogowej karierze. Ostatnie denko obfitowało w większą ilość pustych opakowań. Nowe kosmetyki przyczyniły się do tego, że stare poszły na jakiś czas w odstawkę. Testowałam głównie produkty rosyjskie zarówno do pielęgnacji włosów jak i twarzy. 

A oto co udało mi się zużyć: 


1. Babydream für Mama Wohlfühl-Bad - balsam do kąpieli KWC                                        

Kupiłam go z myślą o stosowaniu na włosy i w tej roli sprawdzał się przyzwoicie, dobrze mył włosy, nie wysuszał ich, jednak po pewnym czasie zaczął przesuszać mi skórę głowy. Włosy po użyciu były miękkie i puszyste. Stosowałam go również na ciało jako żel pod prysznic. Świetnie mył, nie podrażniał skóry, ładnie pachniał. Minusem może być rzadka konsystencja. Produkt o bardzo dobrym składzie, na pewno godny wypróbowania. Tutaj jego dokładna recenzja. Być może kupię go ponownie. 

2. Alterra - olejek pielęgnacyjny, granat i awokado KWC                                                      

Uwielbiam olejki Alterry. Stosuję je regularnie na włosy i ciało. Świetnie nawilżają włosy, skórę głowy jak i ciało. Bardzo ładnie pachną i są niedrogie. Teraz mam wersję z migdałem i papają, która jeszcze ma jeszcze ładniejszy zapach od wersji granat i awokado. Tutaj recenzja. Niestety jak pewnie większość z Was słyszała olejki mają być wycofywane z Rossmannowskiego asortymentu. Jeśli zostaną w sprzedaży na pewno kupię je ponownie. 

3. Bi-es, Ocean Fun KWC                                                                                                              

Świetna woda w bardzo niskiej cenie. Bardzo trwała o pięknym, egzotycznym zapachu. Do kupienia w Rossmannie za około 13 zł. Uznawana za odpowiednik Pacific Paradise Escady. Sporo komplementów zebrałam za jej ładny zapach. Świetna na wiosnę i lato, na zimę wolę inne, słodsze, cięższe zapachy. Być może kupię ją ponownie. 

4. Avon, Passion Dance KWC                                                                                                       

Lubię perfumy z Avonu, jednak te średnio przypadły mi do gustu. Zapach jest trwały, dość mocny, ale nuty nie do końca mi odpowiadają. Nie jest to brzydki zapach, jednak zdecydowanie nie mój. Zamówiłam je w ciemno z allegro i to był zły wybór. Na pewno nie kupię ponownie. 


Przy tej okazji zapraszam Was do wpisu m.in. Czarnej Orchidei na temat podpisania petycji, która ma na celu wyrazić sprzeciw w sprawie wycofywania produktów Alterra z sieci drogerii Rossmann.   


Pozdrawiam! 

36 komentarzy:

  1. jutro lecę do rossmanna po swój pierwszy BDFM. mam nadzieję, że spisze się na moich włosach. jaki jest Twój ulubiony szampon do codziennego delikatnego oczyszczania? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz wrażliwej skóry głowy to powinnaś być z niego zadowolona :) a jeśli nie to zawsze można wykorzystać go do mycia ciała, na pewno się nie zmarnuje :)

      Ulubione to zdecydowanie te rosyjskie, mam teraz dwa: z serii Natura Siberica ochrona i odżywianie i z serii Receptury Babuszki Agafii na brzozowym propolisie. Tego pierwszego używam od końca czerwca niemal codziennie, bardzo łagodny, a rzadko się zdarza, że jakimś szamponem mogę myć głowę codziennie, zazwyczaj kończy się to podrażnieniem. Nie mam teraz żadnego problemu ze skórą, nic nie swędzi, nie jest przesuszona. Tego drugiego używam od kilku dni, ale pewnie też się polubimy :) Ze sklepowych lubiłam sporo szamponów, ale musiałam używać ich na zmianę, bo w innym wypadku podrażniały. Bardzo sobie chwaliłam Alterrę z papają i bambusem.

      Usuń
    2. produkty rosyjskie kupowałaś w Polsce czy za granicą? :)

      Usuń
    3. zamówiłam szampon i odżywkę Natura Siberica z serii Objętość i Nawilżanie. mam nadzieję, że się polubimy. :)

      Usuń
    4. Zamawiałam na stronie sklepu Kalina i Setare.

      Tą serię też bardzo chciałabym wypróbować :)

      Usuń
  2. nienawidzę tego zapachu z Avon, u mnie lipiec był ubogi w denko, za to w sierpniu bardziej się postarałam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie niestety często podrazniają szampony, byłam pewna, że ten balsam jako szampon nie będzie tego robił...dobrze, że o tym napisałaś, bo chyba się jednak na niego nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby jest delikatny, ale na mnie wszystkie kosmetyki, które dobrze oczyszczają tak właśnie działają - przesuszają trochę skórę głowy.

      Usuń
  4. ja także lubię olejki z alterry

    OdpowiedzUsuń
  5. Ocean Fun to dla mnie jeden z najsłodszych zapachów jakie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest słodki inaczej :D Na zimę wolę słodycz typu Lolita Lempicka, coś z nutką wanilii, bardziej otulającego.

      Usuń
  6. ja też już podpisałam :| ciekawe czy to coś da...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisałam :D też uwielbiam olejki alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten zapach z avonu pamietam brrrr masakryczny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dla mnie obojętny, jak widać zużyłam cały. Nie był dla mnie brzydki, ale nie pasował zupełnie do mnie, a szkoda było mi go wyrzucić.

      Usuń
  9. Ja uwielbiam ten balsam do kąpieli ;)Mam wrażliwą skórę głowy, ale mi on nie wysusza ;) A co do alterry to chciałam wypróbować te olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że Ci pasuje. U mnie lepiej sprawdzał się do mycia ciała niż włosów.

      Teraz jest promocja na nie.

      Usuń
  10. Nie mogą wycofać tak fajnych produktów, lecę podpisać petycję. Muszę wypróbować ten balsam :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem czemu z Rossmana chca wycofać dobrze sprzedające się produkty, juz kilka razy podchodziłam do kupna olejku z Alterry, a nigdy nie było go na półkach, bo ludzie chętnie kupowali.

    OdpowiedzUsuń
  12. Petycje podpisałam;) Mam nadzieję że nie wycofają nie zdążyłam jeszcze wszystkiego wypróbować;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Podpisałam wczoraj petycję korzystając z Facebooka. mam nadzieję, że nie wycofają tych produktów ponieważ bardzo je lubię. Zamiast wycofywać mogliby dodać też Alvedre - nie pogniewałabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. petycja już podpisana :) ja jestem załamana bo nigdzie nie mogę dostać tych olejków :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Również lubię perfumy z Avonu, a olejku Alterry muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. tego zapachu z Avonu nie lubię, gdy zamawiałam go w ciemno, myślałam że ten zapach polubię - pamiętam że avon zamieścił w katalogach fajny, kuszący opis - chyba coś z namiętnością było?
    Gdy go zamówiłam użyłam go kilka razy, dawałam mu kilka razy kilka szans - i moja opinia nie zmieniła się - nie lubię go, a ponad połowa flakonu stoi gdzieś z innymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te olejki z Alterry... Cały czas się łudzę, że to nie jest prawda albo że one wrócą w lepszych opakowaniach może?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wszystkie olejki zostaną wycofane. Musimy się pożegnać z limonką i awokado. W ofercie wciąż pozostaje olejek brzozowy i migdałowy. Nie martwcie się, jeśli nie znajdziecie żadnego olejku w swoim Rossmannie, pani z obsługi klienta napisała mi w mailu, że mają problemy z dostawą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie dobre wieści! Uff chociaż dwa olejki zostaną. Dzięki za info :*

      Usuń
  19. kiedyś widziałam u kuzynk ten zapach z Bi-es, ale jak dla mnie za słodki natomiast Passion dance lubię ;) ogólnie lubię zapachy z Avon najbardziej Perceive i Pur Blanca ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...