21.08.2012

Lumpeksowe zdobycze

Po prawie miesięcznej przerwie wybrałam się na dostawę do ulubionego lumpeksu. Letnich ubrań już zdecydowanie za dużo w mojej szafie, teraz czas na uzupełnienie jesiennej garderoby. Dzisiejsza dostawa pozytywnie mnie zaskoczyła, sporo ładnych i tanio wycenionych ubrań. Większość kupionych dzisiaj znalazłam na dziale dziecięcym :) W końcu udało mi się kupić idealnie dopasowane spodnie, jestem bardzo zadowolona! 

Koszula Marks & Spencer 10 zł


Spodnie Next 9 zł 


Bluzka Atmosphere 8 zł 


Spodnie Topshop 12 zł 


Koszula jeansowa Miss E-vie 7 zł


Kardigan Wet Seal 7 zł


Paski 2,50 zł i 3 zł



Wybaczcie taką zwłokę z wyprzedażą szafy, dopadł mnie leń i nie mogę się zabrać za robienie zdjęć ubrań. Postaram się w tym tygodniu już ruszyć. 


Pozdrawiam!

112 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego nigdy nic nie znajduje jak juz jestem w jakimś lumpie.. Takie ładne rzeczy jak widze po Twoim blogu, a ja taka ślepa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie w każdym lumpie można znaleźć fajne rzeczy. Ja chodzę tylko do jednego, reszta lumpków w mieście mnie nie zachwyca.

      Usuń
    2. A gdzie chodzisz do tego lumpka ?

      Usuń
    3. Za piekarnią na wschodzie (w Świdniku) tuż obok weterynarza.

      Usuń
  2. Świetne zdobycze, pierwsze spodnie rewelacyjne, zresztą białe rurki też fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie bezowe no extra..podziwiam:-) zajzyj do mnie ja tez zabawilam sie w lumpku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* "Zabawiłam się w lumpku" fajnie to zabrzmiało :P

      Usuń
  4. ten sweterek za 7 lz bardzo ladny:) ja tez czasem kupuje w lumpeksach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Bardzo ciepły jest, na pewno przyda się na zimne wieczory :)

      Usuń
  5. Jejku, i pomyśleć, że dzisiaj celowo ominęłam dostawę w moim ulubionym sh :) jutro wybieram się jednak na większe zakupy, a w sh zostawiam zawsze grubą kasę :D u mnie niestety jest drogo, szczególnie w dni dostaw, ale ciuchy w dużej mierze są nawet z metkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto chodzić na dostawy, wtedy są najlepsze ciuchy. Z cenami czasami przesadzają, sporo rzeczy przez to odrzucam. Jednak jak ciuchy są z metkami to może warto zainwestować trochę więcej :)

      Usuń
  6. Ojj pierwszy zestaw zakochałam się;)
    i te białe spodnie z topshopa cudowne;)

    ahh co to za łowy;)
    piękne;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ze spodni jestem strasznie zadowolona, długo szukałam białych no i udało się :) a ja głupia nigdy nie przeglądałam dziecięcych ubrań, tam niektóre rzeczy na 11 lat są na mnie dobre :P

      Usuń
  7. Kurcze to Twoje najlepsze lumpeksowe łowy według mnie! Ta koszula, spodnie next, kardigan!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. a może mi coś też znajdziesz??:)
    ahh pliska;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lada chwila będę robić wyprzedaż ubrań, może wtedy uda Ci się coś znaleźć :) W zakupie też mogę pomóc.

      Usuń
  9. nie lubię :P nie lubię :P dlaczego ja nie mam takiego lumpeksu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buu lub lub :P Strawberry wpadaj do mnie na zakupy!

      Usuń
  10. a mogę spytać gdzie Ty to wszystko znajdujesz? :)) bo mam małe podejrzenie, że w również i moim ulubionym SH ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w mojej mieścinie czyli Świdniku, a Ty? :) Dużo osób poleca Lubelski lumpek na Wrońskiej, on należy do tego samego właściciela do którego ja chodzę.

      Usuń
  11. Świetne zdobycze!
    W moim SH nie ma nic ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne koszula!

    OdpowiedzUsuń
  13. no aż nie wierzę...u mnie we Wro chyba nie ma takich lumpeksów ;( powiedz chociaż jak się nazywają? i w jakim mieście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak to jest, że w mniejszych miastach są lepsze lumpeksy. Hmm jak się nazywa, nie wiem chyba nie ma oficjalnej nazwy, po prostu tania odzież hehe a znajduje się w Świdniku.

      Usuń
  14. ładne koszule i paski *.* szkoda, że ja nie potrafię szukać w sh ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie Next i kardigan - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Mogłyby być tylko odrobinę szersze :P

      Usuń
  17. Chyba pora znów zacząć odwiedzać ulubione lumpeksy - w okresie letnim rzadko tam zaglądałam ;p
    Koszula w kratę i białe spodnie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale zazdroszczę;<
    wszytsko bym zgraneła;/
    hehe;d

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem zakochana w spodniach z Next! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają :) fajnie do beżowych czółenek wyglądają i pewnie fajnie będą wyglądać z jesiennymi botkami :)

      Usuń
  20. Świetne spodnie (obie pary) i paski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziś i u mnie pojawił się wpis z zakupami z sh, ale wprawdzie są to tylko trzy rzeczy :)) Znalazłaś świetne perełki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy! Czy w Twoim sh też są takie tłumy w dniu dostawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Oj tak, jest mnóstwo ludzi, przejść się nie da, czasami mnie to zniechęca do chodzenia tam.

      Usuń
  23. Wow, wszystko bym Ci ukradła:) zwłaszcza pierwsze dwie rzeczy! Niesamowite:) zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza koszula najlepsza!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Wzięłam jeszcze jedną, tylko miała inne kolory. W porę zorientowałam się, że ma dziurę.

      Usuń
  25. pierwsze spodnie chyba podobają mi się najbardziej =)

    OdpowiedzUsuń
  26. spodnie i kardigan to jest to co chciałabym w tej chwili najbardziej, genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* U mnie już w lumpku przewaga jesiennych ubrań.

      Usuń
  27. Ale super zdobycze, ta pierwsza koszula, spodnie, koszula dżinsowa, świetne :D Muszę się wybrać na "polowanie" ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. ah te pierwsze spodnie są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne rzeczy upolowałaś! :) koszula w kratę i dzinsowa - zdecydowanie w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie cudowne ciuszki i takie tanie! najbardziej spodobały mi się brązowe spodnie, koszula i bluzeczka w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, super spodnie! zwłaszcza te pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak Ty to robisz, że na takie cuda trafiasz?! świetne spodnie i koszula! ;)

    zostałaś otagowana na moim blogu, mam nadzieję, że się przyłączysz! ;). pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. sprawiłabym sobie koszulę jeansową i tą pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szukam właśnie koszul na jesień, szczególnie takiej w kratę. Bardzo fajne łowy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. koszula w kratke i sweterek przeswietne :d bardzo chetnie bym przytulila ,ale nie moj rozmiar :P

    OdpowiedzUsuń
  36. super zakupy :) ja jadę jutro do SH :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ja Ci zazdroszczę tych łupów, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zakupy! Ale takie spodnie za 9zł?? WOOOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. kurczę, a ja dziś nie poszłam! aż żałuję, może akurat bym znalazła szarą bluzę z kapturem tym bardziej jak niższa wycena była... może jutro wdepnę ale to już nie to samo co w dzień dostawy :/ bardzo mi się podoba kardigan i obydwa paski. przypomniałaś mi, żebym zwróciła uwagę właśnie na paski przy kolejnej wizycie :D a byłaś w tym nowych ciuchlandzie nad żabką przy Kosynierów?

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne rzeczy:)szczególnie ta pierwsza koszula-kolor na szarugę:)ja powinnam mieć chyba roczny odwyk od lumpeksów,bo po przebraniu-dalej mam b.dużo ciuchów...

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne łupy! :D
    ja szukam spodni i nigdy nie mogę znaleźć :/

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. jak ja Ci tych zdobyczy zawsze zazdroszczę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super ciuszki :) Jak się sprawuje twoja nowa odżywka z Garniera z biedronki?? Może recenzja? Zawsze myślałam, że Garnier to jedna z tych komercyjnych firm stawiających na ładne opakowanie i porządną reklamę, a przywiązującą mniej uwagi do składników... Może niekoniecznie my włosomaniaczki musimy odrzucać te popularne marki?
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  44. Koszula w kratkę bardzo mi się podoba, a spodnie beżowe leżą na Tobie idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne ciuszki, wszystko wygląda jak nowe:))

    OdpowiedzUsuń
  46. jeeej! zazdroszczęę! 1 koszula ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  47. a jakim lumpeksie sprzedają takie spodnie?!

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne zakupy. Szczególnie czerwona koszula w kratkę mi się podoba:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podoba mi się pierwsza koszula - jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  50. A mi się podoba koszula z pierwszego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  51. pierwsze spodnie, koszula jeansowa i w kratę - booooskie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Kardigan i spodnie mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  53. koszula w krate, bezowe spodnie i granatowy kardigan świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale super zakupy,szkoda że u mnie w lumpkach takich cudów nie ma:)
    Super blog.Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  55. tylko pozazdrościć takiego sh w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję łowów! Również jestem wielką fanką ciuchów za grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne zdobycze. Ta koszula w kratę bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  58. WOW ale zdobycze! genialne białe spodnie i te beżowe też!

    OdpowiedzUsuń
  59. można wiedzieć co to za sklep, w którym zdobywasz tyle zdobyczy?:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kurcze! Dlaczego u mnie w lupeksach nie ma takich cudów :(( A jak się trafią to raz na 3 miesiące i nie w takich ilościach

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow! koszule i spodnie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuję za miły komentarz pod postem o sukience;*Dodaje mi to pewności siebie a z tym bardzo ciężko:)
    Mi się marzy Twoja figura ehh:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne rzeczy, te pierwsze spodnie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  64. Koszule i pierwsza para spodni, wręcz cudowne. Szukam takich z przeszyciami, ale nigdzie nie mogę znaleźć idealnie pasujących do mojej figury...

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Pierwsza koszula rewelacyjna, mam podobną tylko trochę dłuższą:-) Że też takie fajne rzeczy można znaleźć w SH :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja cały czas szukam białych rurek i koszul w krate i szczególnie dżinsowych.
    Masz naprawde świetny gust i szczęście

    OdpowiedzUsuń
  68. gdzie ten lumpeks dokladnie jest

    OdpowiedzUsuń
  69. i kiedy est dostawa nowego towaru

    OdpowiedzUsuń
  70. Zazdroszczę koszuli w kratkę i białych spodni :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...