10.07.2012

Zakupy lumpeksowe + konkursowa przypominajka

Po prawie miesięcznej przerwie od zakupów w lumpeksie postanowiłam wybrać się dziś na dostawę. Wcześniej pogoda nie zachęcała mnie do chodzenia tam, było stanowczo za gorąco. Pokazuję Wam zatem co udało mi się kupić. 

Spódnica Miss Selfridge 13 zł


Spódnica Atmosphere 17 zł  


Bluza Miso 8 zł (raczej tylko do użytku domowego) 


Bluzka Candy Couture 6 zł (do przeróbki, za szeroka) 




Torebka 10 zł 



Przy okazji chciałabym Wam przypomnieć o trwającym jeszcze konkursie. Do końca dnia macie czas wysłać zgłoszenie. Konkurencja nie jest duża, warto wziąć udział :)  


Pozdrawiam! 

93 komentarze:

  1. ta żółta bluzeczka jest śliczna! uwielbiam sh :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne łupy! :) Spódnica w gorszki i miodowa bluzka szczególnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczki są sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie Ty cuda wynajdujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co najlepsze znalazłam sukienkę z Asosa za 10 zł, ale była maźnięta długopisem no i nie mój rozmiar, bo 40 :)

      Usuń
  5. super zakupy :) ja jutro ruszam na zakupy lumpeksowe i kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Ty to robisz? znajdujesz same perełki ? :D

    ja nigdy nie mogę się odnaleźć a ceny mnie powalają w dniu dostawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę w dzień dostawy zaraz na otwarcie, wtedy jest najwięcej fajnych rzeczy.

      Usuń
  7. konkursowy e-mail wysłany:)

    OdpowiedzUsuń
  8. żółta bluzka i torebka mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie jak?:) albo gdzie?:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka!
    Wyglądasz ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta spódniczka w kropki wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest, tylko będę musiała guziki przestawić, bo odrobinę za szeroka w pasie.

      Usuń
  12. jaka piękna torebka i spódniczki! zazdroszczę takiej kopalni skarbów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka i ta żółta bluzeczka - śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Kolejnaaa no ale nie mogłam się powstrzymać :P

      Usuń
  15. ale śliczne ciuszki upolowałaś! :D ojj ja dawno nie byłam, ale nawet u mnie nie ma takich ciuszków ślicznych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* U mnie kilka jest ciekawych, ale ja przeważnie tylko do jednego chodzę.

      Usuń
  16. świetne łupy wygrzebałaś, ja też chcę takie rarytasy w swoim lumpeksie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cuda nawet nie potrafię powiedzieć co mi się najbardziej podoba:D
    Jak wrócę do Pl ruszam do SH

    OdpowiedzUsuń
  18. torebka!!! miałam dzisiaj iść rano na dostawę ale mnie zmogło... wybieram się za tydzień, może gdzieś się spotkamy na łowach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że Cię wypatrywałam? :D Zastanawiałam się czy przyjdziesz :D Ja pewnie też za tydzień pójdę jeśli nic moich planów nie pokrzyżuje :)

      Usuń
  19. Świetna spódniczka w kropki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka i spodniczka w groszki swietne .

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdobycze, szczególnie bluzka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle wszystko mi się podoba:) szczególnie pierwsza sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te spódniczki! Ja nie umiem polować w SH, zupełnie się na tym nie znam i nie czuję się przez to komfortowo w takich sklepach... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Też kiedyś nie umiałam, omijałam te sklepy szerokim łukiem. Jak poszłam pierwszy raz i udało mi się kupić kilka fajnych rzeczy to poległam :)

      Usuń
  24. Akurat nic z tych ciuszków mi się zbytnio nie podoba, ale kobieto jaki Ty masz piękny brzuszek! :D Ja też jestem bardzo szczupła, ale brzuszek lekki mam :D Na szczęście regularne ćwiczenia przybliżają mnie do posiadania takiego brzuszka jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Tu jest płaski bo pusty, przed obiadem byłam :P

      Usuń
  25. Nie mogę się napatrzeć na te cudeńka, które wykopujesz. Wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwszy zestaw podoba mi się genialny i ta bluzka w kropki cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Bluzkę bardzo lubię, też wyłowiłam ją kiedyś w sh :)

      Usuń
  27. Piękna torebka!! Zazdroszczę dobrego oka i cierpliwości do wyszukiwania takich perełek:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju wszystko mi się podoba :) A ta torebka jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zakupy ;).
    Masz świetną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowna jest ta spódniczka z atmosphere. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak Ty to robisz, że znajdujesz takie perełki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę zrobić wpis na ten temat, bo wiele osób o to pyta :P Idę w dzień dostawy na otwarcie, przeglądam wieszaki i co mi wpadnie w oko to biorę, później robię selekcję, sporo ubrań wtedy odrzucam i wybieram tylko te, które mi się najbardziej podobają. Nic odkrywczego ;)

      Usuń
  32. świetne te łowy ;)
    ah te spodniczki;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Uwielbiam spódnice i sukienki <3

      Usuń
  33. Piękne rzeczy i ceny rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  34. masz przesliczny kolorek na ustach... taki hipnotizing :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Jakoś jaskrawo wyszedł, w rzeczywistości jest bardziej stonowany.

      Usuń
  35. Co robisz, że masz taką figurę? Ćwiczysz coś? Jakaś dieta?
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie robię nic z tych rzeczy. Od zawsze jestem szczupła, od gimnazjum utrzymuję tą samą wagę. Uwielbiam jeść i raczej w niczym się nie ograniczam :)

      Usuń
  36. Ślicznie wyglądasz,zakupy bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  37. Spódniczka z Atmosphere jest genialna. Lumpeksy rządzą ;)
    www.modniemodnamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. spodniczki wymiataja :) tez szukam rozkloszowanej jakiejs :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ciuszki super, torebka też! sama ostattnio byłam w kilku ale niestety żadnych nowości nie przyniosłam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Szkoda, że nie udało Ci się nic dorwać.

      Usuń
  40. super zdobycze, najbardziej Atmosphere :) strasznie tesknie za lumpeksami :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej, mogłabyś mi podać kilka adresów tych sh?
    Ja też jestem z małej mieściny spod Lublina :)
    Bardzo Cię proszę!
    ps. To co kupujesz w sh jest przegenialne! Takich rzeczy nie da się znaleźć w zwykłych sklepach :>
    jbc. to jest moj mail: InColor07@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumpeks do którego ja chodzę jest za piekarnią koło weterynarza na wschodzie w Świdniku. Do innych raczej nie zaglądam. Wszystkie ubrania na blogu są z tego jednego :)

      Usuń
  42. Co widzę gdzieś Twoje zdjęcie w komentarzu to do Ciebie wchodzę! Jesteś piękna :) i ta bluzka która napisałaś że tylko do chodzenia po domu - zakładaj tę bluzkę i leć na dwór! Masz taką świetną figurę i masz co pokazywać! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kobieto, jaki Ty masz super zaopatrzony lumpek. U mnie bryndza...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...