31.07.2012

Zakupowo lumpeksowo

Dzisiaj znowu wybrałam się na dostawę do ulubionego lumpeksu, jednak mało rzeczy mnie zachwyciło, kiepski towar i dość drogo wyceniony. Kupiłam sukienkę, bez której wyjść nie mogłam i chustę, w której zauroczyło mnie zapięcie. 

Sukienka 23 zł 

  


Chusta 3 zł 


Ciekawa jestem co powiedziałybyście na wyprzedaż szafy, mam kilka rzeczy w których nie chodzę, które np. okazały się za duże i mi zalegają. Przeważnie są to rzeczy kupione w lumpeksach. Ubrania sprzedałabym oczywiście po cenach, po których zostały kupione przeze mnie lub z dodatkową obniżką.  
  
Pozdrawiam!

61 komentarzy:

  1. sukienka przecudna, a cena świetna! :) jeju jak wchodzę na Twojego bloga to nie mogę się na Ciebie napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Jak za nową sukienkę to bardzo się opłacało, nie widać żeby była kiedykolwiek noszona.

      Usuń
  2. cudowna sukienka :) uwielbiam ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz kolejny świetne rzeczy! :) czekam na wyprzedaż :) myślę, że ubrania będą warte cen, za które je kupiłaś, ale trzeba będzie jeszcze doliczyć przesyłkę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Jeśli coś będzie nie warte tej ceny to na pewno będę opuszczać, a przesyłkę niestety trzeba doliczyć. Jeśli ktoś jest z okolic to oczywiście mógłby odebrać osobiście :D

      Usuń
  4. Też dzisiaj się wybrałam do lumpka ale nic ciekawego nie znalazłam :(
    Ta sukienka to cudeńko! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, następnym razem się uda! Dzięki :*

      Usuń
  5. piękna sukienka, a co do sprzedaży, to zawsze mozesz spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta sukienka, cudowny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta jest rewelacyjna, baaardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ Ci zazdroszczę zawsze tych secondhandów.. piękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska sukienka!! Zazdroszczę ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałabym wyszukiwać takie perełki. Sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna sukienka i chusta też świetna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam taki kolor ! mam już jedną niebieską sukienkę, ale twoja ma głębszy odcień :) jest po prostu cudowna ! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna i sukienka i chustka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne... Dobry pomysł z tą wyprzedażą. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak ! tak! tak! dla wyprzedaży Twojej szafy! Można wysyłać na Twego maila wishlistę ciuszków, które chętnie kupię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe pewnie obskubałabyś mnie doszczętnie :P

      Usuń
  17. Śliczna ta sukienka, Ty szczęściaro!!!! Kolor jest piękny, idealnie podkreśla twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy znajdujesz! Ehh, że w Krakowie (!!) nie ma takich lumpeksów..

    Wyprzedaż szafy - pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to niestety jest, że fajniejsze lumpeksy są w mniejszych miastach.

      Usuń
  19. czekam na wyprzedaż... szczególnie tej sukienki =p

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka piękna :) Chustę też bym chętnie widziała w swojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie rzeczy piękne:) Czekam na wyprzedaż może na coś się załapię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie Ci w tj sukience :) A pomysł z wyprzedażą bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pomysl swietny :)..Sukienka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  24. W moich SH nie ma takich ładnych ciuszków, sukienka jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne perełki, teraz to nie mogę się doczekać kolejnego wypadu do sh! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No nie, no po prostu - no nie :D Ileż to ja się naszukałam za takim cudem, chabrowym, prostym i w tej swej prostocie pięknym to sobie nie wyobrażasz i niestety, nie dopadłam mego cudu. A tutaj sobie wchodzę na blogaska, patrzę - o, kolejny wpis Anetki, lumpeksowy (czyt. wzbudzający non stop pewnego rodzaju zazdrość) i co? I moje wymyślone gdzieś tam cudo, leży sobie przepięknie na Tobie :) Jak tak można, no powiedz Ty mi? Eh, to moje szczęście, ale nie przestanę szukać, o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D na all widziałam proste rozkloszowane sukienki w chabrowym kolorze, pewnie coś znalazłabyś :)

      Usuń
  27. Ojej jestem pod ogromnym wrazeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow sukienka bombowa, jak nowa!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie Ci w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie również urzekła chusta. Jeszcze nie widziałam takiego zapięcia przy apaszce. Ciekawe... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja w tym tygodniu nie miałam jak się wybrać :) wybieram się we wtorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie masz czego żałować, raczej kiepska dostawa była. Być może i ja się zjawię we wtorek, zależy jak tam z funduszami będzie :)

      Usuń
  32. Sukienka jest absolutnie rewelacyjna! Gdybyś chciała się jej pozbyć to zgłaszam się jako baaardzo chętna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie planuję się pozbywać, ale jak zmienię zdanie to będę Cię mieć na uwadze :)

      Usuń
  33. Sukienka świetna. Chciałabym taką mieć<3 Też byłabym na nią chętna:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekam na tę wyprzedaż szafy:) Na pewno coś sobie wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć! Super sukienka. Również lubimy polować po lumpach. Zapraszamy do nas http://diabelubierasiewsh.blogspot.com/ tu dzielimy się naszymi własnymi zdobyczami.
    Dodajemy do obserwowanych :)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka ma genialny kolor, sama w sobie jest fantastyczna! Pasek również bardzo mi się podoba :) i pomyśleć, że takie cudo upolowane w lumpeksie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...