25.07.2012

Z cyklu nowości: szufladki z Biedronki + pomadka Celia

Będąc w Biedronce moją uwagę przykuły organizery, które to pojawiają się co jakiś czas w asortymencie w przeróżnych wersjach kolorystycznych. Zestaw 3 szufladek jest obecnie w promocji za jedyne 16,99 zł. Dotychczas kosmetyki kolorowe trzymałam w dużej kosmetyczce kuferku, jednak znalezienie w nim czegokolwiek, zwłaszcza małych rzeczy doprowadzało mnie do szewskiej pasji. Same epitety cisnęły się na usta kiedy to w pośpiechu szukałam kredki do oczu. Teraz w końcu w mojej kolorówce zapanuje porządek. Część produktów będę przechowywać w kupionym przyborniku, a część niezmiennie w metalowym kuferku od Golden Rose.  



Pokażę Wam również mój nowy zakup, pomadkę witaminową Celia



A Wy w czym przechowujecie swoje kosmetyki kolorowe?  

Pozdrawiam!

58 komentarzy:

  1. widziałam dziś te pojemniki w swojej Biedronce, ale w sumie mam kilka zgrabnie prezentujących się pudełek więc nie kupiłam..

    OdpowiedzUsuń
  2. też by mi sie przydał taki organizer, ale zazwyczaj i tak wszystko leży rozwalone :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ciekawa jestem jak długi mi uda się utrzymać porządek :P

      Usuń
  3. Dzisiaj widziałam ten organizer w Biedronce ale jeszcze poczekam zanim się zdecyduję ponieważ mam plastikowe opakowania z OBI ...

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam sobie te szufladki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, to nie jest spam.
    Po prostu chce odnowic wysylanie kartek, pocztówek. Znowu zachecic kazda do wyczekiwania na listonosza. Jezeli kolekcjonujesz kartki, bardz lubisz je dostawac zapraszam na mojego bloga - tam znajdziesz dokladne instrukcje i opis o co chodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te szufladki:) ja trzymam kolorówkę w kufrze kosmetycznym

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne szufladki, ale nie mialabym ich gdzie trzymac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mało miejsca zajmują. Wygospodarowałam im miejsce na półce :)

      Usuń
  8. kiedyś trzymałam w szufladzie w przegródkach na sztućce z ikei :) teraz niestety nie mam szuflady ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałam kupić taki organizer, ale zrezygnowałam, wolę upolować drewniany, myślę że lepiej by się prezentował w moim pokoju. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja to mam poupychaną kolorówkę po szafkach, bo nie mam gdzie trzymać :p ale taki pomysł zawsze mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) Marzę jeszcze o toaletce z lustrem, niestety nie mam na razie na to warunków.

      Usuń
  11. Fajnie sobie to zorganizowałaś :) Ja właśnie muszę się zabrać za porządki w kosmetykach bo mam lekki "burdel" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja kolorówka póki co mieszka sobie w kosmetyczce i w szufladach. Ale mam w planach zakup większego kuferka, w którym pomieszczą się moje różności. Mam już tego typu organizer na biżuterię i bardzo dobrze się sprawdza w praktyce :-)
    Pokaż pomadkę na ustach ;-) Ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O na biżuterię też przydałby mi się, ewentualnie jakiś fajny stojak.

      Niedługo pewnie pojawi się recenzja jak trochę jej poużywam. Ma kiepski zapach, mydlany, taki babciny, rodem z PRL ;)

      Usuń
  13. Ja swoje kosmetyki trzymam w pudełku po butach :D Mimo tego, że mam ich mało to też czasem trudno mi znaleźć dany kosmetyk, wiec wiem co przechodziłaś :D A tą pomadkę witaminową szukam po krk od jakiegoś czasu i nie mogę znaleźć :( Ale może to i lepiej zmobilizuje się w końcu do 'wykończenia' moich starych pomadek/błyszczyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest świetne stoisko kosmetyczne gdzie można znaleźć prawie wszystko <3

      Usuń
  14. kosmetyki w koszyczku a lakiery w zamykanym pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się wiklinowe koszyki, rozglądam się za nimi w Pepco.

      Usuń
  15. Kurcze, mam nadzieję że jak będe w biedronce to szufladki będą jeszcze dostępne. :)
    Ja jeszcze niedawno przechowywałam je w kuferku kosmetycznym, jednak kiedy ich ilość się zmniejszyła to przełożyłam je do kilku plastikowych pojemniczków.
    Zapraszam :
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta jest ważna do 1 sierpnia. Mam nadzieję, że jeszcze uda Ci się je kupić. U mnie było ich bardzo dużo.

      Usuń
  16. ja ostatnio cześć rzeczy trzymam w pudełku GB

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swoje kolorówki przechowuje w pudełeczkach , ale taki pojemniczek by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba się na nie skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta celia ma przepiękny kolor. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak <3 Zdecydowanie mój ulubiony kolor na ustach, najlepiej się w takim czuję.

      Usuń
  20. Ja, jako niezłomna gadżeciara, jestem na tak. Zresztą większość pojemniczków i pudełek mi się podoba, co tu dużo mówić :) Ja już mam tego tyle, że głowa mała, a jak moja połówka widzi mnie z kolejnym nowym, to już tylko za głowę się łapie ;)

    Jestem bardzo ciekawa, jak Ci się spodoba szminka, bo akurat testuję inną z Celii, ale wiem, że mają kilka różnych rodzajów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie gadżety :)

      Póki co wiem, że ma nieciekawy zapach i smak. Mocny i mydlany, taki starodawny. Ale kolor świetny. Pewnie za jakiś czas zrobię o niej recenzję.

      Usuń
  21. Aaaaa!! ja chce pojemniki z Biedrony!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam te szufladki, kupiłam je rok temu w Biedronce i to był mój jeden z lepszych zakupów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym roku chyba były w żywszych kolorach. Wtedy jeszcze nie myślałam o ich zakupie, bo moja kolorówka była dużo uboższa :)

      Usuń
  23. Część taką do użytku codziennego w podręcznej kosmetyczce...cienie i kosmetyki rzadziej używane w dużej kosmetyczce, a właściwie małej walizeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa takie szufladki i super pudełka są również dostępne w castorami w stałej ofercie ;)

      Usuń
    2. Z tego co wiem w Castoramie są sporo droższe, chyba około 30 zł.

      Usuń
  24. Właśnie mam z tym problem, bo kosmetyki wyłażą mi z szafki :D chyba muszę się przejść do tej biedronki, bo świetnie to wygląda, a od jakiegoś czasu myślę o dodatkowej półce. U mnie lakiery mają wydzieloną półkę w lodówce :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  25. witam!
    jaki makijaż wykonałabyś do czerwonej sukienki ?
    chodzi o weselee :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam biedronkowe szufladki ;) moje odrobinę się różnią, ale kupowałam je już ponad rok temu

    OdpowiedzUsuń
  27. ja trzymam w słomianych pudełeczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. a u mnie ich nie widziałam, w moim mieście to pewnie będą później, albo już były i zostały wykupione :(

    OdpowiedzUsuń
  29. taki organizer by mi się przydał, muszę zajrzeć do moich biedronek czy są jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super te szufladki- szturmuje jutro biedronke :P

    OdpowiedzUsuń
  31. No to chyba też się skuszę ;)

    A tak z innej beczki, bardzo podoba mi się szata graficzna Twojego bloga - jest taka dopracowana w najmniejszych szczegółach. Możesz powiedzieć jak to robisz, że zdjęcia są na idealnie białym tle??
    Sama bloga nie prowadzę, ale nieraz mi się zdarzało, że musiałam zrobić jakieś zdjęcie i wszystkie tła w moim domu były nieodpowiednie.

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny organizer,
    tej szminki nie znam, bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  33. Kupiłam te szufladki jak były rok temu w Biedronce i to był jeden z najlepszych zakupów "kosmetycznych" zeszłego roku ;) Za to zainteresowałaś mnie pomadką, pierwszy raz o niej słyszę ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja właśnie dzisiaj idę po ten organizer bo trzymam wszystko w kosmetyczce mimo iż nie ma tego dużo to znalezienie czegokolwiek jest zadaniem niełatwym ;p. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super temat ! ;) Może zajrzysz do mnie, myślę ze świetnie byś mi doradziła .

    OdpowiedzUsuń
  36. Biedronkę mam parę kroków od domu więc się jutro przejdę. Świetne są te szufladki! Bardzo mi się przydadzą. Ja póki co trzymam cienie w: pudełku po lodach, pudełku po patyczkach do uszu i pudełeczku po czekoladkach;). Pędzelki i mascara stoją w kubeczku po jogurcie, a reszta kolorówki luzem na półce... Mazidła do ust walają się po całym mieszkaniu. Lakiery do paznokci również w pudełku po lodach (dobra rzecz, te pudełka;). Tylko mało estetyczna), a te, które się nie zmieściły - gdzieś obok. Przybory do paznokci - słoik i kubek po jogurcie;P.
    O biżuterii nawet nie wspominam... Chyba kupię więcej tych szufladek;P.

    Przepraszam za przydługiego posta.
    Pozdrawiam, ninna (raczej obserwatorka niż gaduła:)).

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdyby tylko te szufladki pasowany mi do wystroju. Ale za każdym razem gdy je widzę to zastanawiam się nad ich zakupy. Na razie trzymam Komorowie w kuferku i kosmetyczce. Dodałam w tamtym miesiącu nawet dwa posty i tym :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. chciałam ją kupić, ale stwierdziłam,że wolę kupić np. z tworzywa podobnego do wikliny, pasujący do nowego pokoju... wyprowadzam się, więc urządzę go tak, by czuć się w nim jak najlepiej, wiadomo jak to bywa na początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie szufladki to świetna sprawa :) Ja mam drewniane z Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja mam swoją kolorówkę w drewnianej komódce moppe z ikei ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja znowu nie załapałam się na te szufladki:( Może za rok w końcu mi się uda. Mam już jedne, kupione w Leroy Merlin za UWAGA 27zł :(
    Ale przydałyby mi się kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też kupiłam kiedyś te szufladki w Leroy Merlin za 25,99 a w Biedronce już ich nie było, ale nie chciało mi się szukać w innych

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...