16.07.2012

Tusz do rzęs Maxim Eyes, nowość od Golden Rose

Dzisiaj recenzja jednego z trzech nowych tuszy od Golden Rose. Tusz Maxim Eyes ma za zadanie nadać Naszym rzęsom objętości, podkręcić je oraz maksymalnie pogrubić. Jak wiecie moje rzęsy są dość słabe i krótkie, dlatego od tuszu oczekuję sporo. Naturalny efekt jest nie dla mnie, zdecydowanie wolę ten bardziej wyrazisty. Głównie stawiam na wydłużenie i pogrubienie moich rzęs. Czy tusz Golden Rose spełnił moje oczekiwania? Zobaczcie sami! 


Obietnice producenta                                                                                                                   

Maxim Eyes Lash Mascara to nowoczesny tusz stworzony z myślą o kobietach, które nie są zadowolone z objętości swoich rzęs. Kosmetyk wyposażony jest w inteligentną, wyprofilowaną szczoteczkę, która ułatwia wydłużenie i uniesienie rzęs. Szczoteczka dociera do wszystkich, również tych najkrótszych i prawie niewidocznych włosków, wyraźnie je unosi i dodaje objętości, zapewniając perfekcyjny kształt każdej rzęsy. Efekt to maksymalnie pogrubione , uniesione i podkreślone rzęsy które otworzą spojrzenie, dodadzą oczom blasku, a Tobie pewności siebie! 



Dostępność i Cena                                                                                                                          

Drogerie kosmetyczne, stoiska, sklep on-line Golden Rose. Cena 10,90 zł / 9,3 ml. 

Moja opinia                                                                                                                                      

Tusz spełnia obietnice producenta. Dobrze pogrubia rzęsy, podkręca je, a dodatkowo pięknie wydłuża. Czasami potrafi posklejać. Daje wyrazisty efekt, czyli taki, jaki lubię najbardziej. Konsystencja jest odpowiednia, tusz jest wystarczająco mokry, nie zasycha na rzęsach szybko, dzięki czemu możemy nałożyć kilka warstw. Szczoteczka tuszu jest silikonowa, dosyć giętka. Bardzo wygodnie się nią operuje. Kolor intensywnie czarny, nie znika z rzęs. Trwałość bez zastrzeżeń. Zaletą jest również design opakowania. Tusz dobrze się zmywa. Podsumowując świetny produkt za małe pieniądze, jak najbardziej godny wypróbowania. 

Plusy:
- bardzo dobrze wydłuża, pogrubia i podkręca
- wyrazisty efekt, który można stopniować
- odpowiednia konsystencja
- dobra szczoteczka, która nabiera właściwą ilość tuszu
- intensywnie czarny kolor
- trwały, nie osypuje się, nie kruszy
- ładne opakowanie
- niska cena

Minusy:
- czasami skleja rzęsy

Rzęsy bez tuszu                                                                                                                               



Efekt na moich rzęsach                                                                                                                





OCENA: 4+/5

Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. i znów opakowanie, wzorowane na fali Maybelline'a. Dobrze, że się broni jakością, ale mimo wszystko firmę Golden chyba stać na coś oryginalniejszego...

    OdpowiedzUsuń
  2. zdumiewające podobieństwo do Maybelline..

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, bardzo ładny i porządny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną ma szczoteczkę. Mam jeden tusz z Golden Rose i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt boski!!! również pójdzie na pierwszy ogień na testach :D
    dzisiaj dostałam paczuszkę dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie trochę skleja rzęsy, ale za to ładnie je wydłuża :) Spróbuj tuszu Wibo w zielonym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi bardzo podoba się efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny efekt ale wolę bardziej wydłużające tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak spojrzałam na rzęsy bez tuszu to myslałam , że sa wytuszowane :O
    A o do efektu bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. paczuszka doszła, jestem zadowolona bardzo, dziękuję ślicznie! :)) ja zaczynam z mamą od różowego tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny efekt, ciekawe jakby u mnie się sprawdzał

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wydłuża... może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie podkresla oko! mam inny tusz od GR i tez jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja niedługo też będę miała możliwość go testować :) i ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresował mnie :> Opakowanie wydaje mi się mocno zgapione od słynnego Colossala Maybelline :P

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się efekt :) i fajna szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt ładny :) szczoteczkę ma ciekawą

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię silikonowych szczoteczek.. i trochę rzeczywiście skleja

    OdpowiedzUsuń
  19. no prosze, niezłe wydłużenie. Chyba sama wypróbuję go :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak tylko skończę wszystkie moje 10tuszy to kupię ten :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale robisz śliczne, wyraźne zdjęcia. :)
    Efekt ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czy po tym tuszu któraś z was miała reakcję alergiczną? Pieką mnie po nim oczka .

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie go kupiłam, dziekuje za recenzję, bardzo się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam tusz Golden Rose żółty Maxim Eyes od miesiąca i jestem bardzo zadowolona bardzo ładnie wydłuża, pogrubia unosi zakręca i rozczesuje rzęsy i nie osypuje się po całym dniu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...