27.07.2012

TAG - ulubione kanały YouTube

Dziś postanowiłam odpowiedzieć na TAG, który jest mi dość bliski, bo z serwisu YouTube korzystam regularnie. Mam tym swoje ulubione videoblogerki, których głos codziennie słyszę w głośnikach. Kiedyś sama myślałam o takiej formie pokazania siebie, jednak jestem zbyt nieśmiała, pozostała więc forma pisana, ale dzięki temu mogę podzielić się z Wami kolejną moją małą pasją, jaką jest fotografia. 

TAG przywędrował do mnie od anuszki1979, za co dziękuję! 


Regulamin:
1. Zamieść regulamin i baner TAGu.
2. Wypisz w TAGu kanały które oglądasz (o modzie, urodzie i inne), możesz je podzielić na obcojęzyczne i w języku polskim.
3. oTAGuj 10 osób.

Kolejność jest przypadkowa 

1. Polskie                                                                                                                                         



























2. Zagraniczne                                                                                                                                 









TAG chciałabym przekazać wszystkim dziewczynom, które mają ochotę go wykonać.

Możecie również podzielić się Waszymi ulubionymi kanałami YT w komentarzach.

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Większości kanałów nie znałam i teraz będę oglądać cały dzień :D to już chyba urodowa obsesja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że mamy podobny gust =D ale ostatnio przestałam subskrybwać nieesię, bo zaczęła się robić trochę nieprzyjemna...

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę kilka, których nie znam, więc idę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kanał azjatyckiego cukru, ta dziewczyna jest taka słodziutka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o widzę tu sporo znajomych kanałów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z polskich ponad połowa się pokrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy podobne typy :) Ja alltheprettyfacesTV nie jestem w stanie oglądać. Przez jej mruganie nie mogę się skupić na tym co ona mówi ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...