17.07.2012

Second hand

Pokazuję Wam co udało mi się dziś upolować. Sporo ludzi było, a wśród nich merczens, która przemknęła mi przed oczami. 

Dwie rzeczy okazały się za duże, tak to niestety jest jeśli kupuję rzeczy na oko, bez ich wcześniejszego przymierzenia. Sukienka z River Island mimo, że jest to rozmiar 40 wydawała się mała. Może uda mi się ją odsprzedać, podobnie jak bluzkę z H&M. 

Sukienka Evita 15 zł 



Sukienka Shikha 12 zł 



Sukienka River Island 18 zł 


Bluzka H&M 10 zł 


Torebka Atmosphere 8 zł 



Torebka Dorothy Perkins 10 zł (brak jednej części zapięcia magnetycznego, muszę kupić, albo zanieść do kaletnika)  


Biustonosz Primark 7 zł 


Pozdrawiam!

83 komentarze:

  1. Druga sukienka, a w szczególności torebki podbiły moje serce =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Z torebek bardzo jestem zadowolona, zwłaszcza z czerwonej. Długo na taką polowałam i w końcu się udało :)

      Usuń
  2. nie wiem jak Ty to robisz :D już kocham Twojego lumpka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe wpadaj, pójdziemy razem na zakupy :D

      Usuń
  3. świetne łupy, zwłaszcza sukienka Evita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Na żywo jest ładniejsza, jak to się mówi, zdjęcie nie oddaje uroku :P

      Usuń
  4. ale Ty skarby wynajdujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Trochę się już ich uzbierało. Niedługo będzie miejsca w szafie brakować :)

      Usuń
  5. świetne łupy. W moim lumpku jedno wielkie nic :(

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza sukieneczka jest urocza i ta torebka serduszko-boska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie pierwsze sukienki + biustonosz- cuda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka z River Island jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Niestety na mnie za duża. Góra mnie zauroczyła <3

      Usuń
  9. ja wczoraj się obkupiłam w lumpku i jestem bardzoo zadowolona :D ale powiem Ci że bielizny bym nie kupiła, nawet stanika..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mam oporów. Majtek wiadomo, że nie kupiłabym, ale stanik mnie nie rusza :P

      Usuń
  10. nie wyświetlają mi się zdjęcia wszystkie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Znacie się z merczens? Fajne zakupy, jedynie czarna torebka mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze się nie znamy ale myślę że to kwestia czasu - jesteśmy z jednego miasteczka :)

      Usuń
  12. kurczę ja nie wiem jak Ty to robisz! do torebek się nie dopchałam a jak już, to było po krzyku i zostały same resztki - wszyscy dosłownie się na nie rzucili :( ja poszłam pierwszy raz od dłuższego czasu na nowy towar i się zagubiłam trochę :D następnym razem krzycz, wal mnie po głowie i plecach jak mnie zauważysz :D zakochałam się w sukience w kwiatuszki i czerwonej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze trochę Ci pospamuję :D wybierasz się na spotkanie do Lublina w niedzielę? :)

      Usuń
    2. Jedną torebkę oddała mi koleżanka, tą z Atmosphere serduszko, a czerwoną wypatrzyłam prawie na sam koniec. Pewnie ktoś ją odłożył, bo ma niepełne zapięcie, ale to groszowe sprawy, więc brałam bez zastanowienia, zwłaszcza że jest nowa z metką :)Fajnie mieć znajomości w lumpie, mam parę znajomych babek, które oddają mi małe rozmiary :P Haha aż tak drastycznie nie będę Cię zaczepiać, puknę w ramię :P

      Jeszcze nie wiem, dam znać na pewno :)

      Usuń
  13. sukienka nr 2 cudna! i ta bluzka w kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedziałam, że niesamowite rzeczy można znaleźć w lumpeksach, ale aż tak? Co Ty tam masz za second hand! :D świetne! i to nie pierwszy raz z tego co widziałam.
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Lumpek jest świetny, to fakt, ale tylko w dzień dostawy i zaraz na otwarciu. Najlepsze ciuchy niestety szybko znikają.

      Usuń
  15. Czerwona torebeczka jest śliczna, niestety nie wiem gdzie w warszawei są tanie second handy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podoba, muszę tylko zrobić zapięcie, bo już chcę ją nosić :P

      Na wizażu pewnie dziewczyny polecały jakieś warszawskie sh, zerknij tam :)

      Usuń
  16. świetne rzeczy w dodatku za grosze!

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle, świetne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładne torebki :) Super masz ten lumpek! U mnie nie ma takich ładnych rzeczy. Wczoraj jedynie upolowałam dla chłopa spodenki z H&M za 7 zł, ale tak to były same szmaty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Szkoda, że nie ma u Ciebie fajnych lumpków. Dla mnie są wybawieniem. O większości rzeczy mogłabym pomarzyć w sieciówkach.

      Usuń
  19. ja się do Ciebie przeprowadzam i Ty mnie zabierasz po prostu do wszystkich lumpeksów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra :D A Ty w zamian uczysz mnie malować? :D

      Usuń
  20. Czerwona sukienka i biustonosz wpadły mi najbardziej w oko ;-) Zastanawiam się, ile Ty już musisz mieć sukienek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś bardzo fotogeniczna :) I świetne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czerwona torebka to jakieś cudo !

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne rzeczy...zresztą jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  24. W SH można upolować świetne rzeczy :)
    Ja ostatnio upolowałam cudną skórzaną torebkę za 9zł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta pierwsza jest genialna, ale ona nie była pokazywana już wcześniej?
    chyba, ze kupiłaś podobną

    OdpowiedzUsuń
  26. sukienka Shikha jest urocza - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Taka w sam raz na lato, bardzo przewiewna i lekka jest.

      Usuń
  27. Super super dosłownie wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  28. jak tak oglądam Twoje posty z sh i patrzę na wszystkie świetne rzeczy to dochodzę do wniosku,że w końcu muszę jakiś nawiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Tylko uważaj, bo to wciąga :)

      Usuń
  29. Ty to zawsze cos wynajdziesz :) Fajne zdobycze, podoba mi się Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello! Great blog! The last post is very interesting and beautiful! Let's follow each other, if you agree, then let me know!)))

    OdpowiedzUsuń
  31. kurde twoje łupy są cudowne :)
    ahhh ... a nie ma tam nic dla mnie??
    ahh:)
    sh masz super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Na pewno będę pozbywać się sukienki z RI i bluzki z H&M, niestety obie rzeczy na mnie za duże :(

      Usuń
  32. pięknie w nich wyglądasz, nie mogę się na Ciebie napatrzeć. :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsza sukienka mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie dość Kochana że wszystko wygląda na Tobie świetnie, to w życiu bym nie powiedziała, że to ubrania z second handów. Wyglądają jak naprawdę fajne ciuszki wyszukane w sklepach :) Masz oko do szukania :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Bardzo mi miło :) Po tylu wizytach w sh nabrałam wprawy :)

      Usuń
  35. pierwsza i bodajże trzecia sukienka (z River Island)- super!:) ja nigdy nie umiem znaleźć nic w SH:/

    pozdrawiam:))
    http://msabhati.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogladajac twoje lupy to zdecydowanie lubisz sukienki. Ale znajdujesz same cudenka. Pozatym masz figure, na ktorej mozna je nosic:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow. W jakim miescie masz takiego lumpka...?? Podziwiam zakupy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...