09.07.2012

Paczka niespodzianka od sklepu Kalina

W ramach nawiązanej współpracy ze sklepem Kalina dostałam dziś paczkę z kosmetykami do przetestowania. Znalazłam w niej scrub do ciała na bazie organicznego ekstraktu Trawy Cytrynowej i Cukru Trzcinowego z serii Organic Shop oraz matujący krem do twarzy na dzień z serii Baikal Herbals. Obie te serie posiadają świetne składy pozbawione parabenów i SLS. Mają za to ogrom naturalnych olejków i ekstraktów. Uwielbiam patrzeć na takie składy kosmetyków, bo wiem, że używając ich robię coś dobrego dla swojej skóry. Dotychczasowe kosmetyki ze sklepu Kalina podbiły moje serce, włosy jak i skóra głowy je pokochały. Dawno nie widziałam mojej skóry w tak dobrym stanie, zniknęło podrażnienie, przesuszenie, natomiast włosy są gładkie, mają fajną objętość i dłużej zachowują świeżość. 

Ciekawa jestem jak sprawdzą się otrzymane dziś kosmetyki. 


Scrub do ciała                                                                                                                                 


Krem do twarzy                                                                                                                              


Was też one ciekawią? A może już macie je w swoich zbiorach? 

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Scrub wygląda zachęcająco:) Ale ja mam coś bzika na ich punkcie ostatnio.... PS. Będą jeszcze łupy z SH? Chyba przestałaś je publikować. Nie ma co się martwić głupimi komentarzami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że będą. Nie przestałam publikować tylko od ostatniego wpisu nie byłam w sh :) Pogoda jakoś mnie nie zachęcała do zakupów.

      Usuń
    2. To czekam:) Ja już nie mam kiedy chodzić ;/

      Usuń
    3. Też czekam na wpisy z łupami :) są genialne:) a scrub wygląda fajnie :D ciekawe, jak z działaniem :D

      Usuń
  2. nie mam ale jestem ciekawa jak zwykle , tym bardziej ze droga sieciowa sa dla mnie nie osiagalne bo nie kupuje niczego w sieci :/

    OdpowiedzUsuń
  3. noo oczywiscie tez czekam na kolejne lupy z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. intrygują mnie ruskie kosmetyki :D
    i krem matujący do twarzy mnie by się przydał, więc jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam zamawiać peeling do ciała, ale w takim razie zaczekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego kremu matującego !

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie daj znać jak będzie sprawował się krem :) Myślałam ostatnio aby go kupić :]

    OdpowiedzUsuń
  8. krem :D napisz co i jak koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz popularniejsze się robią, muszę kupic!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo czekam na recenzje!!!:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze widzę te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  12. mają piękne opakowania. :D może skuszę się na krem do twarzy. poczekam na Twoją recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja równiez uwielbiam czytać takie składy :)
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzję, krem ma fajne opakowanie - niczym jakaś pianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten scrub pewnie pięknie i rześko pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, zaczynam poważnie się zastanawiać nad tymi kosmetykami. Sama mam szampon cedrowy, również rosyjski, ale z innego sklepu i jestem z niego bardzo zadowolona. Czekam na recenzję kremu, bo niedługo sama będę musiała sobie jakiś kupić. A co do zakupów w sh to jest super sprawa i sama tam się ubieram. A Ty widzę masz szczególny zmysł do wyszukiwania prawdziwych perełek!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem jak się będą spisywały ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie kusi krem matujący, koniecznie muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...