08.07.2012

Nowy zakup - pędzle do makijażu Sunshade Minerals

Jakiś czas temu zamówiłam zestaw pędzli od allegrowego użytkownika. Moje dotychczasowe pędzle były już na tyle wysłużone, że potrzebowałam czegoś nowego. Wybrałam zestaw 7 pędzli Sunshade Minerals z limitowanej kolekcji, które to stworzone są przez markę LancrOne. Pędzle te zrobione są z niezwykle miękkiego włosia syntetycznego. Zalecane są dla najbardziej wrażliwej i skłonnej do uczuleń cery. Moją uwagę przyciągnął również ich wygląd, etui wykonane z naturalnego lnu, bambusowe rączki, coś pięknego :) Cena też bardzo zachęcająca, cały komplet kosztował mnie 39 zł + przesyłka. Do zamówienia dorzuciłam jeszcze pędzel bambo kabuki, który kosztował 15,90 zł. Niektóre z pędzli zdążyłam już przetestować, jestem oczarowana ich miękkością. Poza tym dobrze leżą w dłoni i nie tworzą smug. Za jakiś czas zrobię recenzją na ich temat, a póki co mała fotorelacja. 

      



Skład zestawu                                                                                                                                  

1. Pędzel do pudru sypkiego, mineralnego lub brązującego  

  
2. Skośny pędzel do różu, rozświetlacza oraz modelowania bronzerem  


3. Owalny pędzel do nakładania cieni na całą powierzchnię powieki ruchomej, do cieniowania i blendowania 


4. Pędzel do cieniowania powiek, płaski, skośnie ścięty, idealny do aplikowania i rozcierania cieni powyżej powieki ruchomej, w kącikach powiek 


5. Pędzel do malowania ust, przeznaczony do aplikacji pomadek i błyszczyków o konsystencji kremowej oraz płynnej 


6. Skośny pędzel do brwi


7. Spiralka do tuszowania rzęs i brwi 


Oprócz zestawu zamówiłam pędzel bambo kabuki, który posłuży mi do nakładania podkładu płynnego. Może być używany również do podkładu mineralnego, pudru sypkiego lub prasowanego, bronzera oraz różu. 


Tropikalna pogoda na lubelszczyźnie zdecydowanie nie nastraja mnie pozytywnie i nie zachęca do blogowania. Od wczoraj męczy mnie ból głowy, mam dosyć! 

Pozdrawiam! 

31 komentarzy:

  1. Czekam na opinię o kabuki, też się do niego przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że wypuścili nowe pędzle.. ale mam kabuki i flat topa i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie te pędzle, muszę w końcu zakupić jakieś porządne.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny komplecik, miałam kupować Ecotools, ale teraz zastanawiam się nad tymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zestaw. urzekło mnie etui - bardzo eleganckie i idealne na wyjazd. ciekawe jak sprawdzają się przy makijażu. przydałyby mi się takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pogoda u nas straszna, fakt :/ a pędzlom przyjrzę się bliżej, kiedyś się nad nimi zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna alternatywa dla ecotools'a :D napisz koniecznie jak się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję, bo jestem ich ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również ciekawi czy dobrze się sprawują!

    OdpowiedzUsuń
  11. pedzle wygladaja bardzo kuszaco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też je widziałam na allegro i bardzo kusiły

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe jak się sprawdzą :) całość bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosie wygląda zupełnie jak w moich ulubionych pędzlach z Hakuro.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam je na Allegro i kusiły mnie niezmiernie :)! Przed zakupem poczekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam trzy pędzle Sunshade i je baardzo lubię. Służą mi już wiele miesięcy. Nowy zestaw wygląda super, chyba go kupię.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio je zakupiłam i jestem z nich zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla cery wrażliwej..super czekam w takim razie na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyglądają te pędzle, a pokrowiec na nie jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam bambo kabuki i flat topa z tej firmy. Z obu jestem baaardzo zadowolona. Przydałby mi się jeszcze long handled kabuki i pedzelki do oczu z tej firmy. Posiadam pedzelek z Ecotools-ten do pudru. Jest bardzo w porzadku, ale wole SM. Ecotools strasznie łapie kurz.

    OdpowiedzUsuń
  21. O cena bardzo przystępna jak za taki zestaw :) Ja nadal jestem zachwycona pędzlami Eco Tools ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę nad ich zakupem jak byś mogła daj znać jakiej długości mają trzonki czy są poręczne i jak tam z włosiem
    nie linieją?
    miękkie są?
    Zwarte to włosie?

    Była bym wdzięczna jak byś u mnie dała mi o tym znać na blogu w komentarzach i też dość szybko bo już jutro planuję zamówić a opinia z pewnością mi się przyda w dokonaniu decyzji

    Pozdrawiam Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, musiałam ominąć Twój komentarz. Pędzle już pewnie zamówione :) W każdym razie nie linieją, są niesamowicie miękkie.

      Usuń
  23. I jak się sprawują pędzelki? Sama zastanawiam się nad kupnem i ciekawi mnie Twoja opinia o nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjne są. Bardzo miękkie, prałam już je kilkakrotnie i nic się nie dzieje. Jak za taką cenę komplet jest świetny. Polecam :)

      Usuń
    2. No to fajnie, więc bardzo możliwe, że również się skuszę :)

      Usuń
  24. zastanawiam się nad nimi, bo chciałam zainwestować w pędzle Hakuro ale cena tych jest baardzo atrakcyjna..

    OdpowiedzUsuń
  25. Zamówiłam je dzisiaj, i już nie mogę się doczekać aż przyjdą. Mam pytanie, czyścisz je normalnie jak wszystkie inne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przeważnie myję je w płynie uniwersalnym Babydream. Pędzle cały czas sprawuję się rewelacyjnie! Pewnie będziesz z nich zadowolona :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...