23.07.2012

Małe zakupy w Rossmannie

Będąc w Rossmannie skusiłam się na kilka niezbędnych mi rzeczy. Do koszyka wpadł jeden z moich ulubionych żeli pod prysznic z Ziai o pięknym, orzeźwiającym zapachu pomarańczy. Oprócz tego skusiłam się na szampon Nivei, tym razem wybrałam wersję Intense Repair. Bardzo lubię szampony tej firmy, choć z uwagi na wrażliwą skórę głowy nie mogę stosować ich codziennie. Będzie używany zamiennie z szamponem Natura Siberica. Poza tym skończyła mi się wcierka więc kupiłam kolejną, tym razem eliksir wzmacniający przeciw wypadaniu Green Pharmacy. Nie mam problemu z nadmiernym wypadaniem włosów, jednak bardzo chciałabym je zagęścić. Po wcierkach mam mnóstwo baby hair. Ciekawa jestem czy w przypadku eliksiru będzie podobnie. Pierwsze użycie już za mną, ma świetny zapach i bardzo wygodny spryskiwacz. 


Miałyście któryś z tych produktów?  

Pozdrawiam!

55 komentarzy:

  1. Ziaję miałam, bardzo lubię te mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwie próbki z Ziaji i muszę je w końcu wypróbować :) Jestem pewna, że zapach mi się spodoba, bo mam z tej samej serii mleczko do ciała, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się jakoś przekonać do tych szamponów z nivei, ale kiedyś pewnie wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je lubię głównie za wygładzenie, świetne włosy mam po nich, zwłaszcza po Diamond Gloss i Intense Repair :)

      Usuń
  4. Ziaję mam obecnie i kocham ją za ten przepiękny zapach! Eliksir miałam również, ale chyba za krótko go używałam, żeby zauważyć jakieś spektakularne efekty, poza tym bałam się trochę przesuszenia ze względu na mnogość ziół

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, zapach jest piękny :) kocham pomarańcze pod każdą postacią :D

      Ja będę stosować na skórę głowy i na włosy. Sama jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

      Usuń
  5. czekam na recenzję eliksiru =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządnie go wytestuję i na pewno podzielę się wrażeniami :)

      Usuń
  6. miałam Ziaję, jedyna wersja, jaka zagościła w mym domu (na razie mam pełno żeli i nie kupuję nowych). Ślicznie pachnie, ale pieni się średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam mydełko pod prysznic z Ziaji. Kocham ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  8. chcę kupić ten eliksir ostatnio coś mi bardziej wypadają włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten eliksir.. W moim przypadku jego używanie okazało się rozczarowaniem. Bardzo wysuszył mi włosy ;(

    Mam nadzieję, że u Ciebie sprawdzi się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie chciałabym tego, no zobaczymy :)

      Też mam taką nadzieję. Kupiłam go w sumie głównie z myślą o stosowaniu na skórę głowy, ale włosy też nim pryskam :)

      Usuń
  10. Eliksir <3 Jak dla mnie lepszy od Jantaru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Jantar mi pasował, miałam po nim spory wysyp baby hair :)

      Usuń
  11. Uwielbiam mydła pod prysznic Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Kupuję na zmianę różne wersje zapachowe :)

      Usuń
  12. chyba skuszę się na ten eliksir :) Miałam kiedyś mgiełkę radical i nawet sobie radziła więc myślę , że z tym powinno być podobnie :)
    Kupiłam też szampon z kofeiną z alterry :) Rossmann - skarbnica naszych pieniędzy hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie ten szampon. Przetestowałam prawie wszystkie Alterrowe, tego z kofeiną jeszcze nie miałam.

      Usuń
  13. nie kupuję ziaji, ale tym żelem mnie kusisz

    OdpowiedzUsuń
  14. używałam tego żelu pod prysznic. zapach jest piękny, ale właściwości antycellulitowe to niestety bajka. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że takowe posiada :P

      Usuń
  15. też szukam czegoś co zagęści moje włosy, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja postanowilam, ze nie kupuje nowych kosmetykow dopuki nie wykoncze to co mam. A do mycia stoja 3 plyny wiec cierpie i domyjam to co mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze sobie to powtarzam ... niestety nic z tego nie wychodzi :P

      Usuń
  17. to z Ziai często kupuję i bardzo lubię - za zapach, za cenę, pojemność i za to, że ładnie pielęgnuje skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Pielęgnowania nie zauważyłam, ale w każdym razie nie wysusza i nie podrażni.

      Usuń
  18. nie przepadam za szamponami z nivei;)
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię mydła z Ziaji :)
    też wczoraj odwiedziłam Rossmana ale kupiłam tylko zmywacz i odżywkę z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie te kremowe mydła z Ziai - wcześniej miałam kokosowe, teraz z maslem kakaowym, a jak mi sie skończy mam zamiar kupic właśnie pomarańczowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zapachy przeważnie na jesień / zimę kupuję :)

      Usuń
  21. Uwielbiam Ziaję, właśnie głównie ze względu na żele pod prysznic :) I czekam na recenzję eliksiru, bo się nad nim mocno zastanawiam - chciałabym w końcu wyhodować też u siebie babyhair ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam kiedyś dokładnie to samo mydło z Ziaji i bardzo miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. eliksir z GP mnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie eliksir powodował przesuszenie ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam teraz tego eliksiru, jestem w połowie buteleczki i jest pozytywnie - włosy przyspieszyły, mniej się przetłuszczają, dłużej są świeże, ale niestety na podłodze widzę czasami pojedyncze blond włosy, czyli nadal mi wypadają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Kochana ja wciągam w odkurzacz kępy włosów, przy czesaniu nie widzę żeby wypadały, a na dywanie zawsze jest ich sporo.

      Usuń
    2. No to u mnie coś podobnego :)

      Usuń
  26. Kochana, a gdzie ja taką wcierkę dostanę? Też w Rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
  27. jeżeli masz ochotę, to zostałaś oTAGowana;)
    http://anuszka1979.blogspot.com/2012/07/tag-ulubione-kanay-youtube.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miałam sama robić wpis na ten temat.

      Usuń
  28. nie miałam żadnego z tych produktów, ale kusi mnie wcierka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo ostatnio na blogach o GP, dzisiaj widziałam szampony w Rossie. Czas się zainteresować tym tematem :D. A tak z innej beczki - pierwsze zdjęcie w prawej kolumnie jest hipnotyzujco piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię mydła pod prysznic z Ziai, ale tego jeszcze nie miałam - chętnie go wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tego zestawienia posiadam tylko eliksir - lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chciałabym wyprówać Green Pharmacy :D wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. łee a w moim rossie nie ma tego eliksiru:<

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam Ziaję a na eliksir sie sama skusze :) o ile w moim rossmanie bedzie

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna kolekcja! Ja wczoraj kupiłam jedwab z GP i jutro mam zamiar go spróbować;d I przymierzam sie do zakupu szamponu z natura siberica bo tyle o nim zachwytów :) Cudne włoski, muszę popróbować więcej Twoich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam ten eliksir! ogólnie to zakochałam się w tej firmie! ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...