21.07.2012

Kto szuka ten znajdzie - czyli google na wesoło part. II

Dzisiaj luźny post, w którym po raz kolejny podzielę się z Wami hasłami, dzięki którym trafiono na mój blog. Pierwszą część z tej serii możecie zobaczyć tutaj


Dylematy włosowe                                                                                                                        

olej na włosach wygląd
objętość efekt zdjęcie
dlaczego chciałabym przetestować szampon do włosów
i cała głowa pokryła się baby hair
jak zobaczyć baby hair
gładkie włosy po kąpieli?
wady zageszczania włosów
capitavit zagęścił mi włosy!
suche i puszące się włosy w rossmanie
co zrobić zeby włosy nie sterczały
mam strasznie puszyste włosy i jak szampon prosty
wlosy stercza od prostownicy
co zrobić z baby hair
moja prostownica jaka? 
ile obciąć włosów po prostowaniu 
nałożyłam 2 razy rozjaśniacz i wlosy zaczeły wypadac

Dylematy kosmetyczne                                                                                                                

tusz do rzęs żółty jaki to
szampo zolta butelka co zawiera?
blada cera jaki kolor
lepszy od colorstay
umyłam dziecko gąbką konjac 
mam zmęczoną skórę
zawinięte żółte paznokcie
koral fajna błyszczyk
kosmetyczki używają cieni
co wysusza i niszczy kolor ust
jak prawidłowo myć ręce

Lekko perwersyjne                                                                                                                        

usta swingers
lekka dzuwka
brunetki tyłem
cialo matek

zdjęcia brunetek bez twarzy, obojczyki
dziewczyny odwrócone tyłem

Modowe                                                                                                                                            

sukienki brudny granat
najbardziej plastikowa sukienka
torebki pink  
portfele pojemne   
boxy do lumpeksow
strój na lumpeks party
diy bluzka tuszem

Inne                                                                                                                                                  

szczurza twarz
sie zrobi majowa aktualizacja
tapety mietowe
tapeta na os czasu mietowa
pognieciona butelka plastikowa
butelka szampana
skuteczne napisy runami
kto mnie szukał w google
jak wyhodować żurawinę
moje modne citigo
wczoraj dzeki dzis mister hand
zdjęcia dziewczyn które są na wakacjach nad morzem
c.h. jantar mieta 
tishakbalsammypa 

Oczywiście zachowałam oryginalną pisownię :)

Wy też zapisujecie śmieszne hasła ze swoich statystyk?  

Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. no niektóre sa po prostu kapitalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "zdjęcia brunetek bez twarzy, obojczyki" - cóż za perwers :D. W sumie się nie dziwię - podobno wystające obojczyki są seksi :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam odnosic wrazenie ze wszystkie te blogi to tylko zzynanie wpisow jedna od drugiej.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a ktoś Ci każe to czytać? Siłą tu nie jesteś, więc :* na pożegnanie.

      Usuń
  4. Pewnie każda z nas czasem wpisuje takie "nieuczesane" skojarzenia do wyszukiwarki, ale pośmiać zawsze się można ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. 'suche i puszące się włosy w rossmanie' hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Perwersyjne brunetki o szczurzej twarzy i wystających obojczykach łączmy się!

    Ja też zapisuję perełki, ale takie zdarzają się rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jakoś bardzo pragmatycznie - konkretne wyszukiwania, bez szaleństw, booooring! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. boxy do lumpeksow i wczoraj dzeki dzis mister hand - WTF :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba komuś chodziło o doktora Jekylla i Mr Hyda :D

      Usuń
  9. Na poprawę humoru, świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. baby hair? wtf hahaha :D
    szczurza twarz też niezła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. :D niektóre są naprawdę śmieszne :D ja od czasu do czasu tam zaglądam raz nawet ktoś wchodził na mojego bloga wpisując "kasia tusk suknia slubna" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, że też u mnie nie ma takich zabawnych haseł :D Z niektórych na serio można się nieźle uśmiać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. "dziewczyny odwrócone tyłem" dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  14. śmieszne, ja mam ostatni wyszukiwanie przez brudne włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  15. "szczurza twarz" mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. szczurza twarz- mój hit:D
    hehehe

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny masz blog , fajnie sie go czyta .Będe tu częściej zagladać :)
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobre ;) Idzie się uśmiać!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...