05.07.2012

Konkurs z Golden Rose, aż 3 osoby mogą wygrać!

Konkurs zamknięty! 
Kochane, Golden Rose przygotowało dla Was rozdanie, w którym aż 3 osoby mają szansę na wygraną. Do zdobycia są m.in. tusze i konturówki z nowej linii kosmetyków marki Golden Rose, które to skierowane są do kobiet żyjących aktywnie. Stanowią idealne uzupełnienie lekkich, dziennych makijaży. Są wygodne w użyciu, nie sklejają rzęs, nie obsypują się, nie tworzą grudek, przez co sprawdzają się nawet w ekstremalnych sytuacjach. Każda z kobiet znalazła się choć raz w sytuacji, gdy w pospiechu malowała rzęsy przed ważnym spotkaniem lub randką, w samochodzie, windzie lub na ulicy, a może w jeszcze bardziej ekstremalnych warunkach? 

Konkurs ma na celu zaproszenie Was, kochanych czytelniczek do podzielenia się swoimi doświadczeniami z makijażem w pośpiechu.  


Lista nagród (zestaw dla jednej osoby):
1. Tusz do rzęs City Style Mascara
2. Tusz do rzęs Cat Walk Mascara
3. Tusz do rzęs Maxim Eyes Mascara
4. Kredka do oczu Kohl Kajal Eye Pencil
5. Temperówka 
+ losowo wybrany 
6. Lakier do paznokci Fashion Color Nail Lacquer
7. Kredka do oczu Classics Waterproof Lipliner 


Zasady konkursu:
1. Sponsorem nagród jest marka Golden Rose oraz blog beautyhairandfashion
2. Konkurs trwa od 5 lipca 2012 - 10 lipca 2012
3. Warunki obowiązkowe:
     - musisz być publicznym obserwatorem bloga beautyhairandfashion 
     - musisz wysłać mi maila na adres beautyhairandfashion@wp.pl z:
        a) nickiem, pod którym obserwujesz mój blog
     b) odpowiedzią na pytanie konkursowe: "Opisz dziwną, zabawną bądź zaskakującą sytuację w jakiej miałaś okazję wykonać makijaż". Być może malując się w tramwaju poznałaś miłość swojego życia, lub uniknęłaś mandatu.  
4. Warunki dodatkowe:
    - możesz polubić stronę Golden Rose na Facebook 
    - możesz zamieścić notkę z informacją o konkursie   
5. Wyniki zostaną ogłoszone dnia następnego, czyli 11 lipca 2012.   
6. Wysyłka tylko na terytorium Polski.  

Zgłoszenia przyjmowane są według poniższego schematu:
1. Obserwuję blog jako:
2. Odpowiedź na pytanie:
3. Polubiłam stronę Golden Rose na fb: TAK/NIE
4. Notka: TAK/NIE (jeśli tak to link) 

Jedna z 3 nagród z pewnością trafi do najaktywniejszej komentatorki, jeśli oczywiście wyrażą zainteresowanie konkursem. Stan na dzień dzisiejszy: 
Zapraszam do wzięcia udziału. Zasady są proste, a pytanie konkursowe przyjemne. Możecie pobudzić trochę swoją wyobraźnię :) Szczęście uśmiechnie się do 3 osób! 


Powodzenia!

22 komentarze:

  1. wydaje mi się że w takich konkursach lepsze by było wysyłanie prywatnych wiadomości do Ciebie. ;) bo tak to każdy będzie czytał komentarze i wymyślał coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz po części racje, ale nie muszą być to wiadomości wystarczyłby formularz xD

      Powodzenia wszystkim

      Usuń
    2. Macie rację. Zmieniłam żeby odpowiedzi kierowane były na maila.

      Usuń
    3. no tak, chodziło mi o formularz, dzięki Yasminella ;P

      Usuń
  2. ślicznie wyglądają te tusze tak koło siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuję blog jako: angelikaa17
    2. Odpowiedź na pytanie:
    Kiedys zaspałam na egzamin. Masakra. Malowałam sie w taksówce i oczywisice nie pomalowałanm sie dokładnie. Weszłam na egzamin bo to był ustny i co? i komisja dziwnie sie sumeichała ale cieszyłam sie ze zdarzyłam na egzamin jakos nie interesowało mnie to ze mam nie domalowane oko czy cos;)
    3. Polubiłam stronę Golden Rose na fb: TAK - jako Angelika N.
    4. Notka: TAK- w pasku boczym
    http://moj-kosmetyczny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy tylko na maila :) Dostałam tam też jak coś :)

      Usuń
  4. Napisałam maila. Aż mi się łezka w oku zakręciła jak sobie powspominałam tamte czasy. Aj pięknie było :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahhahaha jak przeczytałam... co mam napisać :D to roześmiałam się... moja mama również... ona tą historię zna bo często się ze mnie śmieje ;) zaraz napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję blog jako: kingabojanska(dziewczynaaraba)
    2. Odpowiedź na pytanie: Na pewno najdziwniejsza chwila kiedy robiłam makijaż było lądowanie ( w finałowym momencie) zerknęłam w lusterko i zobaczyłam ze moja czarna kreska z powiek jest rozmazana na calej mojej twarzy (bo spalam)!! wiec gdy bujało już skrzydłami nad lądem ja próbowałam poprawiać krechy, nakładać podkład by tylko jakoś to wszystko zamaskować! :))

    3. Polubiłam stronę Golden Rose na fb: TAK (kinia bojanska)
    4. Notka: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nagrody, a i zadanie bardzo ciekawe :) Wzięłam udział. Swoje zgłoszenie wysłałam mailem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję blog jako: imprevisivel
    2. Odpowiedź na pytanie: wysłałam na e-mail :)
    3. Polubiłam stronę Golden Rose na fb: TAK (inicjały to : KZ)
    4. Notka: nie

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję blog jako: agnieszkazg
    2. Odpowiedź na pytanie: wysłałam na maila ;)
    3. Polubiłam stronę Golden Rose na fb: TAK, jako Agnieszka I.
    4. Notka: NIE

    OdpowiedzUsuń
  10. uff zdążyłam, nie wiem dlaczego myślałam, że konkurs trwa do 11.07 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję blog jako: kolorowerefleksy
    2. Odpowiedź na pytanie: wysłałam na e-maila ;)
    3. Polubiłam stronę Golden Rose na fb: TAK jako Marta K.
    4. Notka: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuję jako pati8821
    2.odpowiedź wysłałam meilem
    3. Polubiłam stronę GR na FB TAK jako Patrycja Z
    4.Notka NIE

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...