13.07.2012

Haul kosmetyczny i ubraniowy

Pokażę Wam dziś moje małe zakupy, które zrobiłam w ciągu ostatnich dni. Skusiłam się na zamówienie w aptece DOZ dwóch produktów, do koszyka wpadł krem i szampon. Żurawinowy krem marki Apis jest obecnie w promocji, możemy go kupić za 10.78 zł / 110 ml. Za taki skład myślę, że to jeden z lepszych kremów w takim przedziale cenowym. Aktualnie używam kremu nawilżającego z arbuzem i kwasem hialuronowym tej marki i jestem z niego bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że żurawinowy spisze się równie dobrze. Zmiana pielęgnacji na bardziej naturalną ma znakomity wpływ na moją cerę. Muszę zrobić wpis na temat mojej pielęgnacji i wspomnieć coś więcej o kremach Baikal Herbals, które również przyczyniły się do polepszenia stanu skóry. Wracając do zakupów to skusiłam się również na szampon Catzy (12.89 zł / 200ml). Wiele dobrego czytałam na jego temat. Od czasu do czasu borykam się z podrażnieniami skóry głowy, choć po rosyjskich kosmetykach jest o wiele lepiej, stan skóry głowy wyraźnie się poprawił. W Rossmannie kupiłam antyperspirant Rexona, jak dla mnie stanowią one najlepszą ochronę, a przy tym pięknie pachną. 

  
Poza zakupami kosmetycznymi udało mi się upolować na szafie pewnie wszystkim dobrze znaną spódnicę w aztecki wzory Bershka. Trafiła mi się świetna okazja, bo kupiłam ją po cenie sklepowej czyli 29 zł + przesyłka. Ceny na allegro osiągnęły jakieś chore granice, przez  co straciłam już wszelkie nadzieje, że kiedykolwiek uda mi się ją zdobyć. Na szczęście udało się! Przyszła do mnie kilka dni temu, jest piękna, mam mnóstwo pomysłów na nią. 






Pozdrawiam!  

42 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz w tej spódniczce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info o promocji tego kremu :). Zamówię go sobie, ma piękny skład i super cenę.
    W spódniczce wyglądasz ślicznie, dobrze, że poczekałaś na promocje, bo na początku był straszny szał na nie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu! Zamówiłam, ale dostałam info, że kremu już nie ma :(

      Usuń
    2. Dzięki :*

      Szkoda, że nie udało Ci się zamówić kremu. Może uzupełnią braki.

      Usuń
  3. piękna jest ta spódniczka i ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żurawinowy krem mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny skład ma :) Pierwsze testy za mną, jak na razie bardzo pozytywne.

      Usuń
  5. spódniczka świetnie na Tobie leży! ja mam za grube udziska, żeby się w takie coś wciskać xD

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jest ta spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  7. skład tego kremu rzeczywiście świetny - właśnie go zamówiłam :D dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  8. Cudnie wygląda na tobie ta spódniczka. Musze się skusić na żurawinowy krem, ale ilekroć chcę go zamówić, to jest niedostępny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Miałam to samo z kremem, ciągle był niedostępny. Na szczęście wypatrzyłam go ostatnio i to jeszcze w promocji, brałam bez zastanowienia :D

      Usuń
  9. Szampon jest super, moja mama go używa od lat jak tylko wraca jej problem ze skórą głowy. A spódniczka jest boska...ale osobiście nie noszę takich długości...na Tobie jednak leży świetnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno! Ale Ty masz nogi! Zazdroszczę jak nie wiem co! :))

    Spódniczka bardzo fajnie się na Tobie prezentuje! Na kimś nawet podobają mi się takie wzory, ale na sobie ich nie widzę jakoś. Jestem wierna kwiatkom i innym podobnym motywom ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódniczka.
    Co do szamponu - uwielbiam go! Bardzo ładnie pachnie i działa już przy pierwszym użyciu. W dodatku ta cena...A poleciła mi go tak jak mojej przedmówczyni mama. Mam nadzieję, że też będziesz z niego zadowolona :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, też chciałabym tę spódniczkę, ale dostanie jej chyba graniczy z cudem niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się spódnica nie podoba, za to śliczna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny krem... szkoda,że jeszcze go nie mam :D spódniczka wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rexona to mój ulubiony antyperspirant, a szampon bardzo lubię, nawet pisałam jego recenzję, dla mnie był wybawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna bluzeczka i spódnica! a jaką Ty masz boską figurę!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ladnie w niej wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna jest ta spódniczka :) ostatnimi czasy był na nią spory szał i było widać wiele dziewczyn na ulicach noszących tą mini, ale mimo tego bardzo mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam tą spódniczkę, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz boską figurę :)
    a taką spódnicę baardzo bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam w domu ten krem :D. Jednak przestal tak dobrze nawilzac moja skore jak kiedys...

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnemu we wszystkim ładnie :) :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam sobie kupić tą ,spódniczkę ale mi nie pasowała.Kupiłam sobie w te małe kwiatuszki ;)
    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się wzór, taki ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna spódnica:) Ja bym jednak dobrała do niej mniej wzorzystą górę.

    OdpowiedzUsuń
  26. też uwielbiam Rexonę, a spódniczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam tą spódniczkę. Piękna. Szkoda, że dla mnie za krótka:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie w niej wyglądasz! Normalnie jak laleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie się ta spódniczka kompletnie nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio właśnie wpadła mi w oko ta spódniczka z bershki : D
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie tak dawno temu też zrobiłam swoje pierwsze zamówienie w DOZ. W dużej mierze jest to lepsze rozwiązanie niż bieganie po aptekach/drogeriach za wybranymi kosmetykami. A ceny też są dużo atrakcyjniejsze niż bezpośrednio w aptece. Spódniczka piękna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spódniczka jest świetna! Masz niesamowicie piękną figurę :)
    Zrób koniecznie post o pielęgnacji Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz świetną figurę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...