20.07.2012

Golden Rose Terracotta Blush - On 05, czyli róż w roli bronzera

Dzisiaj recenzja jednego z moich ulubionych ostatnio produktów do konturowania twarzy, czyli wypiekanego różu od Golden Rose w odcieniu 05. Obok mineralnego różu Annabelle Minerals w odcieniu Sunrise jest to najczęściej używany przeze mnie produkt ostatnich tygodni. Ze względu na kolor oba produkty zaliczyć można z powodzeniem do kategorii bronzerów. Róż Golden Rose w odcieniu 05 to piękna brzoskwinia z mikroskopijnymi złotymi drobinkami, które na twarzy są prawie niezauważalne. Tworzą natomiast delikatną, satynową poświatę. 


Obietnice producenta                                                                                                                    

Satynowy róż o wyjątkowo miękkiej strukturze. Twarz nim muśnięta staje się rozświetlona, zyskuje świeży, zdrowy wygląd. Bardzo trwały, wyprodukowany przy zastosowaniu innowacyjnej technologii. Dostępny w kilku modnych wariantach kolorystycznych.




Dostępność i Cena                                                                                                                          

Drogerie kosmetyczne, stoiska, sklep on-line Golden Rose. Cena 23.90 zł / 4 g.  

Moja opinia                                                                                                                                      

Róż bardzo przypadł mi do gustu. Ma miękką strukturę, równomiernie rozprowadza się na twarzy, nie tworzy smug. Jest dobrze napigmentowany, kilka pociągnięć pędzla wystarczy na dokładne wykonturowanie twarzy. W tym celu używam skośnego pędzla Sunshade Minerals. Róż ma piękny, brzoskwiniowy, ciepły kolor z mikroskopijnymi złotymi drobinkami. Daje satynowe wykończenie. Efekt można stopniować. Bardzo dobrze czuję się mając go na twarzy. Jest to kolor raczej neutralny, trudno zrobić sobie nim krzywdę. Opakowanie jest małe i poręczne, dobrze się otwiera. Trwałość różu bardzo przyzwoita. Produkt jest wydajny i stosunkowo niedrogi. 

Plusy:
- nie tworzy plam, smug
- miękka struktura
- dobrze napigmentowany
- satynowe wykończenie 
- piękny, brzoskwiniowy kolor
- poręczne opakowanie
- długo utrzymuje się na twarzy
- wydajny 

Minusy:
- brak  

Swatche                                                                                                                                            



Efekt na twarzy                                                                                                                               



Ocena: 5/5 

Pozdrawiam!

44 komentarze:

  1. Ładny efekt, ja na razie mam jeszcze dwa inne bronzery do wykończenia i starczą mi jeszcze na hohoho :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam spory zapas. Same próbki minerałów wystarczą mi chyba na pół roku, jak nie dłużej :)

      Usuń
  2. Muszę się za nim rozejrzeć. :)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. daje świetny efekt, ale ja jakoś nie mogę przekonać się do brzoskwini na policzkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie mogę przekonać się do różowych odcieni, w brzoskwiniowych czuję się o niebo lepiej :)

      Usuń
  4. Jej, jakaś ty perfekcyjna =) w makijażu, w prowadzeniu bloga...
    a produkt baardzo w moim guscie =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, taka ma natura :) Jak coś robię to muszę to zrobić na 100% :) ale tym samym jestem bardzo krytyczna w stosunku do siebie ;)

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia, ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jest matowy z maleńkimi złotymi drobinkami, które dają tylko leciutką poświatę.

      Usuń
  7. pięknie prezentuję się na twarzycce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ! :) Ale jak dla mojej twarzy zbyt ciemny odcień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojej tez, niestety ale moja skora jest strasznie biala :D

      Usuń
  9. bardzo ładnie się prezentuje :) ja mam 09... szczerze nawet nie wiem jak go ugryźć dziwny kolor...

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie używam niczego do konturowania twarzy:O ale Twój pędzel wygląda na megamiękki;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszelkie bronzery, od razu twarz wygląda inaczej :) Ojj tak te pędzle są bardzo miękkie <3

      Usuń
  11. Kolor zupełnie nie mój, ale na Tobie mi się podoba. PS. Pisałam już że robisz piękne zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm chyba coś wspominałaś :P Dzięki :*

      Usuń
  12. ładnie się prezentuje ;)

    a mogłabyś polecić dobry puder mineralny? bo zastanawiam się nad kupnem i nie wiem jakiej marki ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam doświadczenie z kosmetykami mineralnymi. Póki co mam tylko próbki Annabelle Minerals. Podkład przetestowałam tylko raz ale miałam do tego zły pędzel, więc efekt był nieciekawy. Wypróbuję nowymi pędzlami, wtedy będę mogła powiedzieć coś więcej. Minerały Lilo Lolo wydają się bardzo ciekawe.

      Usuń
  13. Kolor wydaje się całkiem fajny, ale to nie produkt dla mnie, bo przy mojej mieszanej cerze po pewnym czasie pewnie by się świecił :D A ostatnie zdjęcie jest przepiękne! Nie mogę się wprost na nie napatrzeć :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam mieszaną cerę i u mnie się nie świeci :) Czasami też nakładam go na uprzednio nałożony matowy bronzer.

      Dzięki :*

      Usuń
  14. kolor zupełnie nie dla mnie , a Ty wyglądasz na zdjęciach cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzoładny:)
    Ps masz świetne zdjęcia takie świeże zawsze się nimi zachwycam jak tu jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor i fajnie wygląda na twarzy;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Daje bardzo ładny, naturalny efekt. Pasuje Ci :) Ja też się ostatnio zakochałam w wypiekanych różach. Jak dla mnie rewelacja. Długo jeszcze nie wrócę do normalnych.

    OdpowiedzUsuń
  18. P.s. Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sony HX1. Zawsze na ręcznych ustawieniach robię zdjęcia, ale dodatkowo muszę je rozjaśniać, bo sam aparat robi je dość ciemne.

      Usuń
  19. Super efekt, choć ja pewnie bym sobie nim mogła zrobić krzywdę ;p
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co to za szminka/błyszczyk? Bardzo ładny odcien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk Golden Rose Shimmer Gloss w kolorze 61

      Usuń
    2. Kolor najlepiej oddaje ostatnie zdjęcie :)

      Usuń
  21. nie związane z postem,ale musze to napisac,masz najpiękniejsze wlosy jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda rewelacyjnie, wybrałabym inny odcień, chyba kupię, bardzo zachęciła mnie Twoja recenzja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...