02.07.2012

Drogie panie testujemy: Eveline 8w1 odżywka do paznokci

W końcu i ja zdecydowałam się na zakup osławionej już odżywki 8w1 od Eveline. Moje paznokcie są w kiepskim stanie. Stresy związane z sesją skutecznie wyładowywałam właśnie na nich. Mam nadzieję, że odżywka pozwoli mi przywrócić ich dobry stan. Aplikacja jest bardzo przyjemna, dodatkowo produkt nadaje ładny, mleczny kolor paznokciom. Odżywkę nakładamy codziennie przez 4 dni, dokładając jedną warstwę produktu, po czym zmywamy i rozpoczynamy czynność ponownie. Wiele osób chwaliło jej działanie, mam nadzieję, że w moim przypadku będzie podobnie. Z pewnością podzielę się z Wami efektami po zakończeniu kuracji.  

   



Obecnie mam 4 warstwy odżywki, której wygląd możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu. Dzisiaj zmywam i zaczynam od nowa. Będzie to stan wyjściowy paznokci, już niedługo pochwalę się efektem przed i po.  

Miałyście do czynienia z tym produktem?    

Pozdrawiam!  

64 komentarze:

  1. Te odżywkę polecała mi znajoma manikiurzystka...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest też jako podkład pod lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuję jak trochę paznokcie podrosną :)

      Usuń
  3. A ja mam ochotę na tę diamentową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie po 8w1 mam diamentową i nie wiem czy to od niej czy nie, ale w trakcie jej używania pękły mi 2 paznokcie :/ ;P Takżę jak ją wykończę to chyba jednak zostanę przy 8w1, chociaż jeszcze mam "kruche i łamliwe"

      Usuń
  4. uwielbiam tę odżywkę :) mi pomogła bardzo, mam nadzieję, że na Twoich paznokciach również się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby :) Przez kiepski stan w ogóle ich nie maluję lakierami, a mam tyle nowych kolorów buuu.

      Usuń
  5. Ja od ok. pół roku stosuje diamentową i jestem zachwycona. Chyba następnym razem skuszę się na 8w1. Może ta nie będzie tak wysuszać skórek i gęstnieć. Gdyby nie to diamentowa byłaby idealna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety obawiam się, że też wysusza. Mam nadzieję, że to jedyny jej minus :)

      Usuń
    2. wydaje mi się, że diamentowa wysusza mniej niż 8w1, ale wystarczy polerka i jest ok ;)

      Usuń
  6. chciałam dorwać na promocji w Rossmannie ale już puste półki niestety były :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie udało się. Fakt, że wysłałam chłopaka po 15 :P Pewnie żeby ją dorwać na promocji trzeba było iść tuż po otwarciu.

      Usuń
  7. ta odżywka jest świetna.! paznokcie stają się twardsze, nie rozdwajają się, ani nie łamią. jedynym minusem jest to, że skórki wokół paznokcia się wysuszają. ale wystarczy intensywnie nawilżający krem do rąk i po sprawie. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi ciekawie :) Skórki intensywnie smaruję olejkami i kremem :)

      Usuń
  8. Moje paznokcie na szczęście (!) nie potrzebują żadnych odżywek, ale jeśli kiedykolwiek ich kondycja spadnie na pewno sięgnęłabym po tę choćby z racji pochwał, które co chwila gdzieś się pojawiają. Obyś także była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pozazdrościć :) Ja nigdy nie byłam zadowolona tak do końca ze swoich paznokci, wiele lat je obgryzałam przez co nie wyglądały ciekawie.

      Usuń
  9. używam od niedawna, ładnie utwardza paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez sobie niedlugo kupie ktoras z serii eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie nie podobaly po niej efekty ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mogę smiało ją polecic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi bardzo pomogła - nie mam już rozdwajających się paznokci. Teraz rosną długie i mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zużyłam już dwa opakowania tej odżywki i właśnie kupiłam trzecie.. Rewelacyjna. Moje paznokcie wreszcie są długie i nie łamią się! Nawet mój ukochany NailTek nie nawał takich efektów.

    Dla mnie to teraz odzywka no. 1!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie mogłam jej znaleźć w żadnej drogerii (zawsze była wyprzedana), dlatego poddałam się i kupiłam odżywkę S.O.S. również od Eveline i muszę przyznać, że jest całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bez problemu dostałam ją w Rossmannie. Kilka dni po promocji były braki, ale szybko zostały uzupełnione :)

      Usuń
  16. Zaczełam właśnie drugie opakowanie i mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jestem zadowolona, bo utwardza mi płytkę na tyle, że mogę zapuszczać pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam obie: ta i diamentową, uważam, że diamentowa jest o wiele lepsza. Po tej paznokcie nie rosną tak szybko i bardzo wysusza skórki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahałam się właśnie między tą a diamentową. Jak ta nie będzie działać jak należy to kupię diamentową.

      Usuń
  19. Ja go mam :)
    Póki co stosuję 7 dni więc jeszcze nie mogę nic powiedzieć ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. chodzi i chodzi mi ta odżywka po głowie :D a dodatkowo prowokujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie prowokuję, sama jestem ciekawa jak zadziała i czy w ogóle :)

      Usuń
  21. nigdy nie stosowałam odzywek do paznokci, bo maluję raz na miesiąc i to dopiero od 3 miesięcy ;)
    ale mam nadzieję, ze działa, w razie czego wiem, po co sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim ulubieńcem do tej pory była diamentowa, ale ta obecnie mi się kończy i zakupiłam własnie 8w1 :) Kuracja trwa, mam nadzieję, że efekty będą conajmniej tak dobre, jak w przypadku diamentowej (która mnie zachwyciła!) :)

    PS: Świetny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez stosuję po dewastacji jaką poczynił na moich paznokciach Shellec. Jest lepiej więc chyba się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję :) hm, odżywki używałam ale krótko bo mama mi ją podwędziła, ale u mamy nie zauważyłam efektów :P

    OdpowiedzUsuń
  25. ta firma jest dobra, ale ja i tak nie dbam az tak o paznokcie bo moje sa dosyc mocne :) za to intensywnie dbam o wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzieki niej nie mam problemu z rozdwajającymi pazurkami :))) Wracam co jakiś czas i efekty są naprawdę dobre .

    OdpowiedzUsuń
  27. Również mam 4 warstwy, za chwilę zmywam i od nowa. Jestem ciekawa efektem, bo mam paznokcie w opłakanym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ją w planach testowych. Na razie, po niewypale z Herome i Nailtekiem, przystopowałam z odżywkami z formaldehydem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ludzie ale jestem głupia ja już od ponad dwóch tygodniu nakładam 3 warstwy i zmywam bo zrozumiałam że na 4 dzień mam zmyć -_-

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiele dziewczyn ją zachwala, ale ja zastanawiam się jeszcze nad Nail Tekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam tą odżywkę, trochę pomaga, ale efekt u mnie minął zaraz po zakończeniu jej używania :(

    Może u Ciebie sprawdzi się lepiej:)

    Dołączam do obserwatorów bloga i zapraszam do mnie:

    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo lubię tę odzwykę. :) teraz kupiłam diamentową, zobaczymy jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo lubię tę odżywkę. :) teraz kupiłam diamentową, zobaczymy jak się sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Od dłuższego czasu miałam problemy z paznokciami, ta odżywka najlepiej się u mnie sprawdziła. Polecam wszystkim! Działanie zgodne z opisem producenta (: Paznokcie stały się gładsze, mniej łamliwe i błyszczące
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta odżywka potrafi zdziałać cuda, co prawda już jej nie używam, ale muszę zacząć znowu, bo panokcie zaczęły mi się łamać..

    Zapraszam do czytania i komentowania recenzji kosmetycznych i porad dotyczących urody i zdrowia na http://ambasadorka-testerka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Miłego testowania, odżywka bardzo dobra - moje paznokcie się od niej tak uzależniły, że po odstawieniu są okropne :P.

    OdpowiedzUsuń
  38. nie próbowałam jeszcze, zastanawiam się między nią, a diamentową ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czekam na "przed i po"
    Muszę ją zakupić, moje paznokcie potrzebują pójścia na ostry dyżur..
    +obserwuję i zapraszam na moje filmiki oraz na bloga !

    OdpowiedzUsuń
  40. ja używałam zarówno tej jak i tej diamentowej, obie dają świetne efekty przy regularnym stosowaniu, niestety... już 3 tygodnie po zaprzestaniu kuracji moje paznokcie powróciły do stanu poprzedniego. Obwiniam za to szkodliwy formaldehyd, który zawierają;> Póki używasz paznokcie stają się grubsze, bo "bronią się", kończysz... zapominają o szkodliwej substancji i wracają do poprzedniego stanu:P Ale to moja subiektywna ocena :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na moje niesforne i okropne paznokcie żadne odżywki nie działają ;)
    Może minimalnie ale efekty są zwykle krótkotrwałe ;)
    Jeśli masz ochotę to odwiedź mój blog http://amaze-w-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. niecierpliwie czekam na Twoje efekty, też zastanawiam się czy kupić.
    Zobaczymy ;D

    zapraszam, jeśli masz ochotę:
    www.zjemciklapki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. miałam 8w1,SOS dla kruchych i łamliwych oraz diamentową:)i jestem od nich uzalezniona ale zdecydowanie i bez 2 zdań DIAMENTOWA TO NR1!!!!
    ja wybieram sie po 3 buteleczke:) nie miałam nigdy problemów z zapuszczeniem paznokci ale zawsze któryś się złamał i trzeba było skracac resztę.Od kiedy trafiłam na te odżywki to przeszłość;) sprawdzone już na nie jednej osobie^^ uzalezniłam sie juz od ich produktów...polecam też oliwkę z ich serii do wmasowywania w paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję też diamentową. Póki co z tej jestem zadowolona, paznokcie rosną dużo szybciej i są o wiele twardsze.

      Usuń
  44. Obecnie kończę 1 buteleczkę.
    Jest to najlepsza odżywka, jaką do tej pory miałam.
    Moje szponki są piękne, twarde, długie i sie nie rozdwajają.
    Ale zauważyłam, ze jak nie mam jej na paznokciach to "łuszczy się" ta błyszcząca warstwa moich szponków.
    To jej jedyny minus.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszyscy ją zachwalają, ale na moich paznokciach nie sprawdziła sie tak dobrze. A po wizycie na basenie schodziła z nich płatami. No niestey;)Muszę szukać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  46. paznokcie od zawsze mam nijakie. Czas z tym skończyć jutro idę kupić ;)))

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam jasne lakiery do paznokci zawsze dostaję masę komplementów, a dłonie wyglądają estetycznie i elegancko :D nie próbowałam nigdy tych z eveline ale chyba musze jakiś kupić ;D swoją drogą słyszałam, ze ta odżywka ma w skłądzie formaldehyd i trochę mnie to odstrasza... tutaj możesz poczytać o działaniu formaldehydu https://notatek.pl/reaktywnosc-chemiczna-omowienie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...