28.07.2012

Apis ujędrniający krem z żurawiną i olejkiem arganowym

Dzisiaj recenzja jednego z moich ulubionych produktów do pielęgnacji twarzy, czyli ujędrniającego kremu polskiej marki Apis. Krem ten zamówiłam jakiś czas temu w aptece DOZ.pl w promocyjnej cenie 10.78 zł. Cena regularna to około 13 zł / 110 ml. Mogę śmiało powiedzieć, że w takim przedziale cenowym, o tak dużej pojemności, a przede wszystkim świetnym składzie jest to jeden z lepszych kremów dostępnych na rynku. Dlaczego jest moim ulubieńcem? Czytajcie dalej :) 


Obietnice producenta                                                                                                                          
Formuła kremu będąca połączeniem składników intensywnie regenerujących, nawilżających, pobudzających odbudowę włókien kolagenowych i elastynowych. Dzięki zastosowaniu ekstraktu z żurawiny, aloesu, marokańskiego olejku arganowego, kolagenu i elastyny spowalnia proces powstawania zmarszczek, ujędrnia i wygładza. Obecność filtrów UVA/UVB (SPF15) chroni przed szkodliwym wpływem promieniowania ultrafioletowego odpowiedzialnego za fotostarzenie się skóry. 

Sposób użycia: rozprowadzić równomiernie krem na skórę twarzy, szyi, dekoltu i pozostawić do wchłonięcia. 




Dostępność i Cena                                                                                                                            
Krem sporadycznie pojawia się w aptece DOZ.pl. Możemy go również zamówić na stronie producenta. Cena to 13 zł / 110 ml. 

Skład                                                                                                                                                                                                

aqua (woda), grape seed oil (olej z pestek winogron, odżywia, nawilża, wygładza), sunflower oil (olej słonecznikowy, regeneruje, wzmacnia, zmiękcza, działa przeciwzapalnie), argania spinosa oil/argania spinosa kernel oil (olej arganowy, odżywia, regeneruje, odmładza), glycerin (gliceryna, nawilża, wygładza) , carbomer (substancja zagęszczająca) , cranberry extract (wyciąg z żurawiny, właściwości ochronne), aloe extract (ekstrakt z aloesu, działanie nawilżające, ściągające, regenerujące, przeciwzapalne i przeciwbakteryjne, opóźnia procesy starzenia się skóry), cetearyl alcohol & ceteareth 20 (emulgator), collagen (kolagen, nawilża, działa przeciwzmarszczkowo), elastin (elastyna, nawilża, kondycjonuje, zmiękcza, wygładza), zinc oxide (filtr UV), titanium dioxide (filtr UV), triethanoloamine (regulator ph), ascorbyl palmitate (antyoksydant, spowalnia procesy starzenia się skóry), ascorbic acid (antyoksydant, spowalnia procesy starzenia skóry), citric acid (regulator ph), tocopherol (witamina E, hamuje procesy starzenia się skóry, zapobiega podrażnieniom, poprawia nawilżenie skóry), methylchloroisothiazolinone (konserwant), methylisothiazolinone (konserwant), benzyl alcohol (konserwant, środek rozpuszczający, substancja zapachow), parfum (zapach), annatto (barwnik


Moja opinia                                                                                                                                      

Świetny krem za niewielkie pieniądze o bardzo przyzwoitym składzie. Opakowanie to plastikowe pudełeczko o pojemności 110 ml. Mało higieniczne rozwiązanie, zdecydowanie bardziej wolę kremy w opakowaniu z pompką, ewentualnie w tubce. Plusem jest to, że możemy zużyć go do końca. Konsystencja kremu jest dość lekka, trochę galaretowata. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze pozostawiając ją dobrze nawilżoną, miękką i wygładzoną. Na mojej mieszanej cerze nie wchłania się całkowicie, czuć na jej powierzchni delikatną warstwę, co mi absolutnie nie przeszkadza, bo krem stosuję głównie na noc. Krem ma piękny, owocowy, słodki zapach. Działanie jest zgodne z tym co obiecuje nam producent. Tak jak napisałam wyżej krem świetnie nawilża, zmiękcza, wygładza. Ogromnym plusem jest to, że nie zapycha ani nie podrażnia. Będzie odpowiedni nawet dla wrażliwej skóry. Jest bardzo wydajny. Stosuję go regularnie od dwóch tygodni na twarz, szyję i dekolt . Stosuje go również moja mama, która ma cerę suchą i jest bardzo zadowolona. 

Plusy:
- bardzo dobrze nawilża
- zmiękcza, wygładza
- pięknie pachnie
- nie zapycha
- nie podrażnia
- odpowiednia konsystencja
- wydajny
- bardzo dobry skład
- zawiera filtry przeciwsłoneczne
- tani 

Minusy:
- słaba dostępność 

Ocena: 5/5

Miałyście do czynienia z tym kremem, a może z innymi kremami marki Apis?  

Pozdrawiam!

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I prawidłowo! Świetny jest. Mam jeszcze z Apis próbkę kremu arbuzowego i również bardzo go sobie chwalę.

      Usuń
    2. Nie kuś mnie, bo kupię oba :) A widzę, że krem ma dużą pojemność :)

      Usuń
  2. Olej arganowy tak wysoko i filtr?? Zapisuję na moją listę produktów do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przy następnych zakupach napewno dorzucę do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go. Uzywalam go przez dlugi czas, jednak moja skora potrzebuje czegos bardziej nawilzajacego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie latem jest wystarczająco nawilżający. Zimą być może potrzebowałabym czegoś treściwszego.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Bo przeczytaniu zdania:" Będzie odpowiedni nawet dla wrażliwej skóry." w mojej głowie zaświeciło sie zielone światło. Ju wiem jaki kupię sobie krem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele drogeryjnych kremów mnie podrażnia, powoduje zaczerwienienie skóry, zapycha. Ten absolutnie tego nie robi, także śmiało polecam.

      Usuń
  6. Prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W związku z zakupioną bazą kremową chcę stworzyć własny krem...jednak ten faktycznie po recenzji zachęciła moją ciekawość do sprawdzenia tego produktu...zajrzę zatem na DOZ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kompletnie nie znak tego produktu, ale skład i Twój opis bardzo mnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie slyszlam nigdy ,ale fajnie ze sie sprawdził;)
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo krem dla mnie :D Jeszcze nie ma w składzie gliceryny ( chyba ona mnie zapycha) to już w ogóle! I jeszcze filtr! Muszę dorwać ten kremik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma glicerynę na 5 miejscu w składzie.

      Usuń
    2. Faktycznie nie zauważyłam wcześniej. Dzięki wielkie, że napisałaś :)

      Usuń
  11. Ja go uwielbiam :)
    Mam bardzo tłustą cerę i myślałam, że będzie mnie zapychał, ale nic z tego, jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale cena, skład i recenzja zachęcające!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tu Madeleinelicious :)

    Mam pytanie odnośnie szufladek - one są dostepne tylko do 29 lipca, bo jutro niedziela a z tego co widzę to Biedronka zamknięta :/ ale cała gazetka jest do 1 sierpnia.
    Zostaje jeszcze Tesco bo z tego widziałam, to oferta z tymi szufladkami jest ważna do 8.08 tylko nie wiem czy obowiązuje we wszystkich sklepach :/

    Będę wdzięczna za odpowiedź :) a na kremy Apis mam zamiar się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie szufladki są tylko do jutra, źle spojrzałam. U mnie Biedronka jest w niedzielę otwarta.

      Usuń
    2. Na stronie Tesco sprawdź czy oferta obowiązuje w Twoim mieście.

      Usuń
    3. Jednak pomyłka - Biedronka była otwarta, mój kuzyn był sprawdzić czy są a tu nie ma :( a ta oferta w Tesco nie obowiązuje w moim mieście w żadnym sklepie :((

      a czytałam że ponoć jeszcze w Leroy Merlin są te same tylko po 21 zł, zgadza się? Słyszałam jeszcze o Castoramie ale 30 zł odpada :/

      Usuń
  14. Świetny ten twój blog :) obserwuję :D
    zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Juz nie pamiętam kiedy używałam kremu do twarzy nie własnej produkcji, ale ten wygląda bardzo obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze wiedzieć :) nigdy się z nim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie potrafię się przekonać do kremów, używam olejku arganowego od dłuższego czasu i nie wiem czy znajdę jego godnego następce ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  18. o superowy ! kollagen elastyna i olejek aragonowy to dla mnie ! na pewno zamówię .Dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  19. aktualnie stosuję ten krem, jestem bardzo zadowolona z działania :) ostatnio też pisałam jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Totalnie nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawil mnie ten krem, aczkolwiek nie znam go. Znam tylko kilka rodzaje serum do twarzy od Apisa, ktore uzywamy na pracowni kosmetycznej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...