26.06.2012

Zakupy w sklepie Kalina

Ostatnimi czasy kosmetyki rosyjskie w blogosferze zyskały na popularności. Nic w tym dziwnego. Kosmetyki te oprócz pięknych, naturalnych składów mają również bardzo przyzwoitą cenę. Kilka dni temu uległam zakupowej pokusie i złożyłam zamówienie w sklepie Kalina. Ciekawiły mnie przede wszystkim produkty z serii Natura Siberica, chyba ich składy najbardziej podbiły moje serce. Mam nadzieję, że włosom i skórze głowy kosmetyki te również przypadną do gustu. Są to kosmetyki organiczne, które w składzie kryją wiele ciekawych ekstraktów. Skusiłam się więc na dwa produkty z tej serii. Oprócz nich do wirtualnego koszyka wrzuciłam balsam na brzozowym propolisie z serii Receptury Babuszki Agafii, a także nawilżający krem na noc z serii Baikal Herbals

Listonosz wiedział kiedy zapukać do drzwi, zrobił mi piękny urodzinowy prezent :)






Nie pozostaje mi nic innego jak zabrać się za testowanie! Jesteście ciekawe tych produktów? Na pewno podzielę się z Wami moimi wrażeniami. 

Pozdrawiam!

44 komentarze:

  1. Oczywiście, że jestem ciekawa! Zwłaszcza tych produktów Natura Siberica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też one najbardziej ciekawią. Jutro pierwsze testy :) A dzisiaj pewnie krem zaaplikuję na noc.

      Usuń
  2. O, może też się na coś skuszę, bo mam zakupowy głód ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, skuś :P Co sobie będziesz żałować :D

      Usuń
  3. Właśnie zerknęłam na blogroll i widzę Twój wpis :). Fajne rzeczy kupiłaś, mnie kusi seria Natura Siberica właśnie.
    Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedziłaś mnie o parę minut z Twoim wpisem :D

      Dzięki :*

      Usuń
  4. Ja też ostatnio skusiłam się na produkty z tego sklepu :) Nie mogę się doczekać paczuszki :) Recenzji oczywiście jestem ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie lada dzień dostaniesz, pochwal się co zamówiłaś :)

      Usuń
  5. jestem bardzo ciekawa tych produktów, więc z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To głównie dzięki Tobie się o nich dowiedziałam :)

      Usuń
  7. Czekamy na recenzję :) I oczywiście wszystkiego najwspanialszego z okazji urodzinek! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten balsam jest świetny, recenzowałam go u siebie :)Ładnie nawilża włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie recenzję :) Nawilżenie mi się przyda. Fajnie byłoby gdyby wygładzał też włosy.

      Usuń
  9. wszystko wygląda mega "smakowicie" :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy równie "smakowicie" spisze się na włosach i twarzy, oby tak było :)

      Usuń
  10. wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty - czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. coś czuję, że po szale na kosmetyki indyjskie przyszedł czas na rosyjskie. Ciekawa jestem opinii, więc dodaję do obserwowanych licząc, że recenzja pojawi się niedługo...

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mnie kusi kilka produktów z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  14. ehh kolejne kuszenie rosyjskimi kosmetykami... Wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kosmetyki stają sie coraz bardziej popularne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Mam ochotę jeszcze kilka przetestować, ale póki co jestem ciekawa jak sprawdzą się te, które zamówiłam :)

      Usuń
  17. niecierpliwe czekam na recenzję :)
    wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego :*
    jeszcze nie słyszałam o tych kosmetykach :) napisz koniecznie recenzję jak przetestujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Jasne, poużywam trochę i na pewno zrecenzuję :)

      Usuń
  19. Ja jestem ciekawa , nic o nich jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego najlepszego:*
    też mnie kuszą ale narazie mam ważniejszy wydatek więc muszę to odłożyć na przyszłość :(
    tak przy okazji to w czym obrabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Zakupy nie uciekną :)

      W Photoshopie.

      Usuń
  21. azdroszczę strasznie :( czekam na recenzje :D Jak będę przy kasie to odrazu robię zakupy w Kalinie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zbieram i zbieram pieniążki, zeby zamówić rosyjskie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...