18.06.2012

Uwaga, chwalę się! - paczka od Golden Rose

Jakiś czas temu dostałam przemiłą wiadomość od pani Joanny Jastrzębskiej, która poinformowała mnie o tym, że jury postanowiło przyznać mi wyróżnienie w kategorii Najciekawsza recenzja produktów Golden Rose w ramach akcji "Zostań Testerką Golden Rose". Jest mi niezmiernie miło, że moja praca została doceniona. Raz jeszcze dziękuję za takie wyróżnienie! Starałam się w sposób jak najbardziej wiarygodny zrecenzować otrzymane kosmetyki, pokazując ich zalety, ale też wady. Mam nadzieję, że Wam również recenzje te przypadły do gustu i były pomocne.  

Dzisiaj zapukał do mnie kurier z przesyłką od Golden Rose. Muszę przyznać, że jej zawartość przeszła moje wszelkie wyobrażenia. Za parę dni mam urodziny, Golden Rose sprawiło mi ogromną radość i prezent, o jakim mogłam tylko pomarzyć. Metalowy kuferek od zawsze był moim cichym pragnieniem. Zawartość wypełniona po brzegi kolorowymi kosmetykami. Zresztą zobaczcie sami ... 



Zawartość kuferka                                                                                                                        

Od lewej: 323, 204, 219, 222, 309, 205, 322, 201 
Od lewej: 219, 201, 309, 205, 222, 322, 204, 323
Intense black
Od lewej: 238, 240
Od lewej: 61, 52
Od lewej: 49, 98
05
01
108 Dark Beige
02
04
04
Od lewej: 92, 55, 57, 74, 53
06
Black

Oczywiście wybiorę kosmetyki, które powędrują też do Was :)   

Przy okazji pokażę Wam mojego małego pomocnika. Jak widać jemu też spodobał się prezent!


Pozdrawiam! 

74 komentarze:

  1. boska paczuszka :)

    dodałam do obserwowanych - jesteś moją kolejną idolką w kategorii włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kuferek i zwierzak <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kuferek, tylko pozazdrościć. I fajny pomocnik:D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje, świetna zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Oj tak, wciąż nie mogę uwierzyć :)

      Usuń
  5. Gratuluje. Nie dziwie sie bo Twoje recenzje sa bardzo czytelne :). Mnie interesuje mineralny podklad juz kiedys widzialam jego recenzje na innym blogu i troche kusi :D. Ciekawi mnie jak u Ciebie sie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Bardzo mi miło :) Też mnie ciekawi ten podkład. Niedługo wypróbuję i za jakiś czas na pewno pojawi się recenzja :)

      Usuń
  6. szczęka mi opadla ;OO Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  7. :OO no trochę tego jest ;) Fajny pomocnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo :) Nie spodziewałam się, że dostanę aż tyle!

      Usuń
  8. gratuluję :) ja również bardzo lubię Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy zaqtem na kolejne recenzje. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery są piękne :). Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają. Teraz tylko trzeba zapuścić paznokcie żeby było co malować :P Dzięki :*

      Usuń
  11. ooo kolejny pokazany kuferek - zazdroszczę Wam dziewczyny :)

    a szczurek - faaajnyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, Gratuluję
    świetny kuferek wypchany po brzegi, tez bym chciała:D

    OdpowiedzUsuń
  13. pomadka 98 jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny kolor <3 choć nie wiem czy będzie do mnie pasować.

      Usuń
  14. Ale masz fajnie :) Gratulacje :* Czekam na makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Może w końcu nauczę się obsługiwać eyeliner :D

      Usuń
  15. ale Ci zazdroszczę! mega paczka :) a szczurek jest przesłodki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny kuferek i zawartość *_*! Gratuluję :*

    Pomocnik uroczy :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. oo kurcze ale zawartosc :)
    tez bym sie ucieszyla z takiego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) Świetna zawartość! Szkoda, że czegoś takiego nie dostały wszystkie osoby do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że zasłużenie wygrałaś, bo sama osobiście uwielbiam Twoje recenzje :) Paczka od GR imponująca :D O mało nie obśliniłam klawiatury :P Bardzo ciekawi mnie ten liner w pisaku. Byłabym wdzięczna za recenzję, bo poszukuję jakiegoś którym łatwo maluje się kreskę :)

    Nie wiem czy będę miała oakzję, więc już teraz składam Ci wszystkiego naj z okazji urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło! Dzięki wielkie :*

      Liner w pisaku to będzie ciężka sprawa do opanowania, przynajmniej dla mnie :P

      Usuń
  20. Wow nic tylko pozazdrościć! Z pewnością zasłużyłaś sobie na nagrodę, fajnie że Twoja praca w wykonanie recenzji została doceniona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny prezent gratuluje tobie kochana;**
    zasłużyłaś;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Tym razem GR zaskoczyło pozytywnie - też się przyłączam do życzeń!!!

    PS.Widać Cię na 6. zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam ten kuferek, też! :D ale różni się trochę, szkoda, że u mnie nie było tej paletki brązów, bo za niebieskim to ja nie przepadam ;p
    i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka świetna zawartość! :D Serdecznie gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. pomocnik słodziutki :) kolory lakierów świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow..sporo tego :)
    ..super i gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna paczka! Można pozazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. ZAZDROSZCZĘ:) Śliczna paczka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, sporo tego! Aż Ci zazdroszczę! Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale słodki pomocnik, podzielisz się z nim wygraną? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...