27.06.2012

Urodzinowe prezenty - Dtangler, Sleek i parę innych nowości

Miesiąc czerwiec obfituje w ogrom kosmetycznych nowości. Jak nie kuferek od Golden Rose, to rosyjskie kosmetyki ze sklepu Kalina, a wczoraj moją kosmetyczkę zasiliła szczotka Dtangler i paletka cieni Sleek, a także kilka produktów od Siempre

W ramach prezentu urodzinowego wybrałam kosmetyki od allegrowego użytkownika Paatal, o którym nie raz na swoim blogu wspominała Mallene. Cienie Sleek od dawna kusiły mnie pięknymi kolorami i podobno bardzo dobrą pigmentacją. Wybrałam paletkę I-Divine Nude Collection Au Naturel z edycji limitowanej. Ostatnio najczęściej właśnie brązy goszczą na moich powiekach, więc jest to strzał w dziesiątkę. Na pewno żaden z cieni nie zostanie pominięty. Do zamówienia dorzuciłam też szczotkę Dtangler, niektórzy mówią, że jest to tańszy odpowiednik szczotki Tangle Teezer. Niestety tej drugiej nie dane było mi używać, więc nie mam porównania. W każdym razie Dtangler przyjemnie sunie po włosach dobrze je rozczesując i pozostawiając je gładkie. Jako gratis dostałam zestaw do paznokci Sally Hansen. A teraz czas na fotorelację. 








Przy okazji pokażę Wam produkty, które dostałam od Siempre. Oprócz kosmetyków Apis, w paczce znalazłam odlewki serum Baikal Herbals do cery tłustej i serum Ava z pomidorem i ogórkiem oraz próbki dwóch kremów. Dziękuję raz jeszcze! 


Pozdrawiam!

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O tak, jestem nią zauroczona <3 Cudowne kolory!

      Usuń
  2. zastanawiam się nad tą szczotką, bo jest duzo tansza niz TT, a moje szczotki z naturalnym włosiem coraz bardziej mnie denerwują :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poużywam trochę i napiszę coś więcej. Póki co wydaje się fajna, ale zauważyłam, że trochę elektryzuje mi włosy.

      Usuń
    2. Też bym ją chętnie kupiła. Zatem czekam na notkę.

      Usuń
  3. Mam tę paletkę i zdecydowanie należy do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ich paletka to jakaś najnowsza z serii nude? Ma dużo matowych, kusi mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta seria jest stosunkowo nowa. 8 matowych cieni jest.

      Usuń
  5. Paletka jest super :) Jestem ciekawa tej szczotki!
    Prezent urodzinowy? A kiedy te urodzinki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo napiszę coś więcej :)

      Wczoraj były :P Pisałam przy wpisie o zakupach w sklepie Kalina :)

      Usuń
    2. Faktycznie :) A życzeń nie złożyłam...
      To teraz spóźnione - sto lat :-)
      Spełnienia marzeń!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jest taka sama(w dzialaniu) jak TT?

      Usuń
    2. Na wizazonline.pl jest porównanie TT do Detangle Tuft czyli niemal identyczna jak moja. Ta druga wygrała, ale tylko dlatego, że ma niższą cenę i rączkę. W działaniu są niemal identyczne.

      Usuń
  7. Szczotka mnie kusi, bo chociaż mam TT to brak rączki bywa bardzo irytujący :/ Ta wygląda super! I do tego taka tania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szczotka bardzo dobrze leży w dłoni, fajnie wyprofilowana jest.

      Usuń
  8. świetne prezenty :)
    Au Naturel to moja ukochana paletka - nie powinnaś być nią zawiedziona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory ma piękne. Jeszcze jej nie testowałam, ale już wiem, że ją pokocham :)

      Usuń
  9. Musze w koncu kupic ta paletke :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam Tangle Teezer i jest boska :)) Tę paletkę Sleeka również mam, jest bardzo fajna, ale większość cieni jest dla mnie za ciemna :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ciemne cienie nakładać w zewnętrzny kącik albo na dolną powiekę.

      Usuń
  11. świetny wpis :) Pozdrawiam i zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta paletka to nawet mi by odpowiadała ;) oczywiście cała góra :) bo te ciemne... zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna szczota! ale z tych wszystkich rzeczy najbardziej cieszyłabym się z paletki,,,
    zapraszam kochana na moje pierwsze rozdanie =) http://po-prostu-pastelowe.blogspot.com/2012/06/pierwsze-pastelowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi mnie ta szczotka :) a co do paletki to uwielbiam sleeki i mam paletkę storm. planuję zakup kolejnej ale raczej z jaśniejszymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile tych dobroci...czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  16. mam tą paletkę i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tą paletkę, świetny wybór :)! Nad tą szczotką się zastanawiałam, ale zdrowy rozsądek przemówił, mam TT i na razie nie będę szaleć :P.
    Miłego użytkowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są bardzo do siebie podobne, jedyna różnica to cena i rączka. Mi przydałaby się kompaktowa TT, bo tej nie będę mogła nosić w torebce.

      Usuń
  18. Super zdobycze, jestem bardzo ciekawa szczotki.

    A paletka AN to jakaś nowość, odmiana tej z września '11? Twoja nie ma takich kratkowanych wyprasek i nawet opakowanie jest inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Tak, to jakaś limitowana edycja. Kolory są te same. Różnica jest chyba tylko w wytłoczeniu.

      Usuń
  19. Jak będę przy kasie, to mam zamiar kupić sobie TT :).
    Cienie bardzo mi się podobają - chodzi o kolorystykę, bo cieni nie używam wcale :DDD

    OdpowiedzUsuń
  20. detangler? ja mam TT i bardzo sobie chwalę ;;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...