25.06.2012

Próbki Annabelle Minerals już u mnie!

Kilka dni temu zamówiłam 3 próbki kosmetyków mineralnych Annabelle Minerals. Próbki te można zamówić na ich stronie. Jedyne co musimy zrobić to wpłacić 8.50 zł. Do wyboru mamy korektory, podkłady oraz róże. Te ostatnie najbardziej mnie ciekawiły, zauroczyły mnie ich piękne kolory. Wzięłam więc dwa róże i jeden podkład. Nigdy nie miałam styczności z kosmetykami mineralnymi, jestem ciekawa jak sprawdzą się na mojej skórze. Na pewno po ich przetestowaniu napiszę coś więcej. A tymczasem mam dla Was kilka swatchy. 







Wy też zamówiłyście próbki, a może dopiero macie taki zamiar? 

Pozdrawiam! 

27 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Użyłam na razie różu Rose, piękny kolor ma i świetną pigmentację.

      Usuń
  2. czekam na recenzję, bo tez jestem zainteresowana tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład taki żółty? Ciekawa jestem bardzo jak na skórze wygląda :)
    Róż Rose śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, żółciutki jest <3 Nie wiem tylko czy będę w stanie go dobrze nałożyć, nie mam odpowiedniego pędzla :(

      Usuń
  4. Ja próbek nie zamawiałam, ale mam w swojej kosmetyczce takie mineralne cuda :-) Róże są tak wydajne, że wystarczą mi chyba do końca życia! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Wydajność mają super :) Trochę żałuję, że nie wzięłam 3 róży.

      Usuń
  5. zamówiłam jakiś czas temu - też podkład i dwa róże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne zdjęcia zrobiłaś :) Podobają mi się kolory róży :)
    Sunrise śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Oba róże mają świetne kolory :) Sunrise zdecydowanie mój kolor :) Rose też przyjemnie na twarzy wygląda, już wytestowałam :D

      Usuń
  7. dziś zamówiłam, trochę późno mimo iż od dawna wiedziałam... trochę żałuję bo wszystkie jasne podkłady zostały wyprzedane... a dokładki nie będzie pytałam... no nic czekam na Twoją recenzję

    p.s. również zamówiłam róż Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda, ale z różu pewnie będziesz zadowolona :)

      Usuń
  8. zamówiłam sobie dwa podkłady i jeden róż - pewnie jutro do mnie dotrą :) wzięłam też Rose, ma bardzo ładny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej akcji, ale chyba tez skorzystam. Od dawna chciałam wypróbować kosmetyki mineralne, ale brak mozliwości dopasowania koloru na żywo skutecznie mnie zniechęca. No ale w tej cenie to faktycznie warto :) Przynajmniej pokombinuję z odcieniami i spawdzę jak będą sprawować się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. mozna zamowic jednorazowo i nie trzeba nic wiecej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za odp :) zawsze sie obawiam kupowac w nowych sklepach internetowych :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię róż Rose. Sunrise nie jest za bardzo dla mnie, ale też nie jest zły.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj zamówie sobie na pewno :) tylko narazie większość próbeczek jest niedostępna :(

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam zamiar zamówić :) i przy okazji flat topa;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam niecierpliwie na recenzję :) Zwłaszcza podkładu :) Myślałam ostatnio nad zakupem podkładu mineralnego z Lily Lolo jednak cena mnie trochę odstrasza więc na razie sobie odpuściłam jego kupno :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie skusiłam się na próbki i zamówiłam sobie 2 podkłady i 1 róż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A za te próbki to się płaci 8.50 i bierze ile próbek chce , czy tylko 1?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...