28.06.2012

Mineralny zachwyt, czyli róż Sunrise od Annabelle Minerals

Od paru dni intensywnie testuję próbki, które zamówiłam na stronie Annabelle Minerals. Wśród nich znalazł się róż w kolorze Sunrise. Jest to kolor naturalny, mający w sobie zarówno nuty brzoskwiniowe, jak i różowe. Kolor jak i sam produkt mnie zachwyciły. Nigdy nie miałam styczności z różami mineralnymi, zawsze wybierałam te tradycyjne w kamieniu. Jednak już wiem, że moja przygoda z minerałami na pewno się nie skończy. Róże Annabelle Minerals są świetnie napigmentowane, efekt można stopniować. Od naturalnego, dziennego looku po wieczorowy, bardziej wyrazisty. Ja lubię dość mocno zaznaczone kości policzkowe. Róż jest matowy i właśnie róże czy bronzery o takim wykończeniu wybieram najczęściej. Produkt jest trwały i bardzo wydajny, odrobina wystarczy na dokładne wykonturowanie twarzy. Świetnie współgra z płynnymi podkładami m.in. Revlonem czy Pierre Rene Skin Balance.  
Cena regularna pełnowymiarowego opakowania to 30 zł / 4 g. Przy takiej jakości i wydajności cena wydaje się bardzo przystępna. 

Większość zdjęć zaczerpnęłam z tego wpisu. Dodatkowo pokażę efekt na twarzy. Kolory mogą być odrobinę przekłamane.  





Efekt na twarzy                                                                                                                              




Lubicie mineralne róże czy jednak preferujecie te w kamieniu? 

Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. wolę w kamieniu, ale to raczej dlatego, że jeszcze nie posiadalam tych drugich..

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda :)
    musze wkoncu zamowic te probki;dd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy będzie jakaś dostawa, bo może sama skusiłabym się jeszcze na jedno zamówienie.

      Usuń
    2. a to można zamawiać kilka razy??

      Usuń
    3. Nie wiem, jeśli nie można to zamówiłabym na adres chłopaka, ale i tak już dawno nie ma tego, czego chciałam :(

      Usuń
    4. no wlasnie :( ja niestety zamiast sredniego korektora musialam zamowic ciemny. czy moglabys napisac jak uzywasz mineralnego korektora? bo nie wiem czy go nakladac tak po prostu suchym pedzlem czy zwilzac pedzel?

      Usuń
  3. Pasuje Ci:) Mi średnio odpowiada ten kolorek. No, ale wolę róże w kamieniu jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja zdecydowanie bardziej wolę te brzoskwiniowe kolory, ale Rose też mi się podoba <3

      Usuń
  4. Strasznie podoba mi się odcień rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) Pewnie na dniach zrobię jego recenzję.

      Usuń
  5. Sunrise podoba mi się właśnie najbardziej :) Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dla mnie też ten jest najładniejszy. Rose też jest super, ale jednak brzoskwinka wygrywa :)

      Usuń
  6. Świetny, ale jako brązer :) Z tego co widzę to jest baardzo podobny do mojego South Beach z Lily Lolo.
    Wyglądasz w nim bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Lili Lolo też ma piękne róże, widziałam swatche. Z tego co widzę to też nie są drogie. Jak skończę te to poszukam próbek Lili :)

      Usuń
  7. Ale Ty masz piekny kolor oczu *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nawet troszkę podobny zestaw zamówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię mineralne róże. Mam kilka w swojej kolekcji, są niesamowicie wydajne i jest tyle pięknych kolorów do wyboru! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie to wygląda :) ja czekam na swój : rose

    OdpowiedzUsuń
  11. marzył mi się ten róż w odcieniu Sunrise, ale niestety jak zamawiał próbki już był wyprzedany :( szkoda, bo śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dziś testowałam Rose i też jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor! Ja niestety nie załapałam się już na róże, ale przygarnęłam podkłady, już nie mogę się doczekać aż do mnie dotrą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już tyle lat używam mineralnych róży, że nie wiem czy umiałaby sie obsłużyć w kamieniu :)

    Chciałam zamówić z tej strony próbki, ale jasne odcienie podkładów są ciągle niedostępne ;/

    A co do akurat Twojego różu to mnie nie zachwycił, wydaje mi się, że Rose będzie wyglądał lepiej, bo chyba jesteśmy podobnym typem kolorystycznym, a mi pasują zdecydowanie bardziej chłodne róże;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też zamówiłam swój zestaw próbek :) Nie miałam styczności z mineralnymi kosmetykami, więc jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie zauważyłam, że jest wersja kryjąca - myślałam, że tylko matująca i rozświetlająca... ale w sumie ten podkład jest nawet ok, ale niepotrzebnie ma tyle drobin :/

    OdpowiedzUsuń
  17. baaardzoo fajna jakość zdjeć ;) nigdy nie używałam takich sypkich róży - może warto spróbować ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakość Twoich zdjęć jest po prostu niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  19. Również się nim zachwycam, tylko ciężko mi go uchwycić na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...