11.06.2012

Essence A New League Multi Colour Bronzing Powder

Po dłuższej nieobecności wracam do Was z głową pełną pomysłów. Sesja już prawie za mną, czekam jeszcze na wyniki jednego egzaminu. Mam nadzieję, że udało mi się zaliczyć go w terminie zerowym. Pod koniec czerwca czeka mnie ostatni egzamin i upragnione wakacje. Przy okazji dziękuję Wam za wszelkie miłe słowa, życzenia powodzenia, jesteście niezastąpione! Już niedługo konkurs, zbieram właśnie nagrody dla moich kochanych obserwatorów. Wiem, że konkurs ten miał być już dawno temu, ale pomyślałam, że zrobię go trochę później, a z lepszymi nagrodami. Mam nadzieję, że będziecie zadowolone :) Więcej informacji wkrótce. 

Wczoraj będąc w Rossmannie skusiłam się na bronzer Essence z limitowanej edycji A New League. Uwielbiam wszelkie matowe bronzery, więc nie mogłam przejść obojętnie. Essence ma trochę tandetne opakowanie, za to piękną fakturę, kolory również, a do tego jest tani (7,99 zł). Zauważyłam, że dość mocno pyli. Jutro pierwsze testy. Mój bronzer z Debby prawie się kończy, więc zakup nowego jest jak najbardziej uzasadniony. Rossmann rozpieszcza nas świetnymi promocjami. Z nowej gazetki na pewno kupię odżywkę do paznokci Eveline 8w1, pędzle z Ecotools i tusz MF 2000 Calorie

Bronzerowa fotorelacja                                                                                                                 







Kupiłyście coś z edycji limitowanej, a może dopiero zamierzacie to uczynić? 

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Chętnie zobaczę jak wygląda na twarzy :) Ładnie wygląda w opakowaniu, jak kostki czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się na niego czaję, bo jest matowy, a o matowy brązer strasznie trudno :/ Mam nadzieję, że dostanę go dziś w swoim Rossmannie.

    Trzymam kciuki za pozytywny wynik egzaminu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też poluje na ten puder. I również mam zamiar kupić tusz Max Factor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę :D u mnie nic juz nie ma z limitki:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kuszą mnie limitki, ale szukam fajnego broznera :)
    Tusz z MF mam i jest naprawdę dobry :) Wcześniej miałam Extra Super Lash z Rimmela, ale z MF jest o wiele lepszy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluje na niego, ale nie zapowiada się, aby w moim Rossie była dostępna ta limitka.

    OdpowiedzUsuń
  7. zamierzam kupic jesli nadal za miesiac beda w sprzedazy bo wtedy wlasnie bede w PL :)NARESZCIE:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie ogólnie ta limitka nie przekonuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go i podoba mi się jego karmelowy odcień

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie pokaz jak wyglada na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam go kupić, ale chciałabym zobaczyć go na buzi

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem też mocno pyli, ale na buzi wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dzis myslalam nad nim i czerwonym blyszczykiem, ale finalnie jeszcze się nie skusiłam. czekam na efekt na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam go niedawno i też zauważyłam, że pyli, chcociaż pędzel mam tak miękki, że już bardziej nie może być. ale mimo tego chyba bede zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam go dziś, była ostatnia sztuka. Miałam kupić, ale jakoś dziwnie wyglądała ta kratka, jakaś taka niedorobiona. Jeśli będzie jeszcze to się skuszę jednak, bo jest bardzo tani:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś otagowana. :) http://amocosmetici.blogspot.com/2012/06/tell-me-about-yourself-award-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  17. chce sobie kupic z tej limitowanki ale jak dostane kase to pewnie juz ta limitowanka sie skonczy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam lakiery tylko, pierwszy już wylądował w poście;) Mam nadzieję zobaczyć puder na twarzy jakiejś blogerki i wtedy pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat tego produktu nie mam, ale wiele innych tej marki gości w mojej kosmetyczce:d Lubię ta markę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...