19.06.2012

Dermogal A + E, czyli kapsułki żelatynowe twist off

Pewnie większość z Was słyszała o kosmetykach w kapsułkach marki Gal. Rybki trafiły do mnie już jakiś czas temu po recenzji jednej z Youtube'owiczek, która to zachwalała ich wielofunkcyjne działanie. Jestem miłośniczką uniwersalnych produktów, takich, które można wykorzystać na wiele sposób, więc oczywistym jest, że nie mogłam przejść obojętnie :) Do tego skusiła mnie niska cena i prosty skład wzbogacony o witaminy A i E. 

Moja cera lubi nieskomplikowaną pielęgnację, im mniej, tym lepiej. Kapsułek używam sporadycznie, głównie wtedy kiedy moja cera jest bardziej przesuszona, wymaga dodatkowego nawilżenia. Używam ich również na włosy, a także zdarzyło się wcierać je w skórę głowy, kiedy była podrażniona. 


Obietnice producenta                                                                                                                   

Doskonały kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry, zwłaszcza skóry wrażliwej z problemami (trądzik pospolity, trądzik różowaty, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, nadmierne złuszczenie skóry, nadwrażliwość na różne czynniki). Preparat stanowi uzupełnienie pielęgnacji specjalistycznej, wpływając na poprawę nawilżenia, elastyczność i jędrność skóry. Kosmetyk doskonały pod makijaż. 

Sposób użycia: Po ukręceniu ogonka kapsułki wycisnąć na skórę i delikatnie rozetrzeć w miejscu stosowania. Używać na oczyszczoną powierzchnię skóry. 





Dostępność i Cena                                                                                                                          

Większość aptek. Cena to około 12 zł / 48 kapsułek po 500 mg. Kapsułki można zamówić również w aptece DOZ.pl

Skład                                                                                                                                                                                                

Skład jest prosty i bardzo przyzwoity. Kapsułki zawierają olej z nasion wiesiołka, emolient tzw. tłustym. Może być komedogenny, czyli sprzyjać powstawaniu zaskórników. Poza tym zmiękcza i wygładza skórę i włosy. W składzie znajdziemy również żelatynę, która stanowi otoczkę kapsułki. Kolejny składnik to gliceryna, która ma działanie nawilżające, wygładzające. Wiąże wodę w skórze, ułatwia przenikanie innych substancji. Poza tym produkt zawiera pochodną witaminy E, niezwykle skuteczny antyoksydant, dzięki czemu wykazuje działanie przeciwstarzeniowe. Na ostatnim miejscu znajduje się czysta witamina A (Retinol), która to również wykazuje działanie przeciwstarzeniowe. Dodatkowo poprawia kondycję skóry, zwiększa jej elastyczność, sprężystość, wygładza i zmiękcza, poprawa koloryt oraz zmniejsza utratę wody.


Moja opinia                                                                                                                                         
Bardzo przyjemny produkt. Zauroczyło mnie pomysłowe opakowanie w postaci żelatynowych rybek, którym obrywa się ogonki w celu wydobycia produktu. Kapsułki zamknięte są w dwóch blistrach. W opakowaniu dostaniemy aż 48 kapsułek po 500 mg / 1 kapsułkę. Jedna kapsułka wystarczy na dokładne pokrycie całej twarzy, szyi i dekoltu. Na włosy przeważnie zużywam dwie. Konsystencja jest rzadka, oleista, o żółtawym zabarwieniu. Produkt bardzo łatwo wydobyć z opakowania. Minusem może być zapach. Nie jest przyjemny, choć mnie nie odstrasza, jest mi zupełnie obojętny. Wyczytałam, że kapsułki śmierdzą mokrym psem :P Dodam, że zapach ten długo nie utrzymuje się na skórze. Z działania produktu jestem zadowolona. Po użyciu skóra jest wygładzona, miękka i wyraźnie nawilżona. Produkt mnie nie podrażnia, ani nie zapycha przy sporadycznym używaniu. Zauważyłam wręcz, że łagodzi wszelkie podrażnienia. Stosowany na włosy i skórę głowy wykazuje działanie nawilżające. Nie mogę wypowiedzieć się o działaniu przeciwstarzeniowym, bo używam ich sporadycznie. Być może częstsze stosowanie zaowocowałoby na przyszłość. Producent zapewnia, że jest to produkt doskonały pod makijaż. Nie wiem, nie próbowałam. Z chęcią jednak wypróbuję również inne kapsułki marki Gal. Jak najbardziej są godne polecenia. Ciekawy produkt za małe pieniądze. 

Plusy: 
- ciekawa opakowanie w postaci rybek
- odpowiednia konsystencja 
- produkt nawilża skórę i włosy 
- zmiękcza i wygładza
- nie podrażnia, wręcz te podrażnienia koi
- nie zapycha  
- niska cena
- dostępność

Minusy:
- dla niektórych zapach, mi on osobiście nie przeszkadza 

OCENA: 5/5 


Miałyście z nimi do czynienia, a może dopiero planujecie kupić? 

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam je ! :)
    Miałam tez te ''keratynowe'' i byłam również zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba będę musiała je kupić, zwłaszcza że cena zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je :). ogolnie to uzywam wielu smierdzacych produktow ale te rybki byly najgorsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też je lubię, ale zapach jest wg mnie tak obrzydliwy, że niestety nie mogę się zmusić do regularnego używania. Polecam Ci również kapsułki keratynowe GALL. Świetne do włosów, rzęs, brwi i paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra ocena, a mi się wydawało, że ciężko z nimi się obchodzi..

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te rybki za nawilżenie :)
    Zapach mi nie przeszkadza (pachną mokrym psem? O nieee :D).

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie chce sie w nie zaopatrzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj właśnie użyłam ich po raz pierwszy :) Według mnie pachną jak groszek konserwowy, a mojej mamie przypomina zapach trawy. Ilości mokrego psa są śladowe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://semperfemina.blogspot.com/2012/06/tag-powrot-do-swiata-bajek.html zostałaś otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam i dziś nałożę pierwszą rybkę na ramiona i dekolt a drugą na skórę głowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. o,fajne. nie wiedzialam o ich istnieniu,podobaja mi sie :) dodalam Cie do obserwowanych bo strasznie podoba mi sie Twoj blog, licze,ze zajrzysz do mnie i tez zostaniesz moja obserwatorka jak Ci sie spodoba :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Padłaś ofiarą Blondyny, która lubi "pożyczać" cudze zdjęcia i teksty: http://swiat-blondynki.blogspot.com/2013/01/dermogal-e-czyli-kapsuki-zelatynowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info! Właśnie widzę, że tam są moje aż 4 wpisy!

      Usuń
  13. kocham te rybeczki ;D zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...