17.06.2012

Balsam do kąpieli Babydream für Mama Wohlfühl-Bad

Dzisiaj recenzja balsamu do kąpieli dla mam Babydream. Balsam ten kupiłam jako alternatywa dla szamponu do włosów. Po recenzji między innymi Idalii i Eve nie mogłam przejść obojętnie, musiałam go wypróbować. Jest to produkt wielofunkcyjny. Świetnie sprawdza się w roli szamponu, ale też jest doskonały do mycia ciała. 


Obietnice producenta                                                                                                                  

Balsam do kąpieli dla matek Babydream o działaniu pielęgnacyjnym i relaksującym. Balsam zawiera proteiny serwatkowe oraz duże ilości naturalnych olejów roślinnych o silnym działaniu nawilżającym. Produkt nie zawiera olejów mineralnych i silikonów, nie zawiera barwników i konserwantów. Produkt przetestowany dermatologicznie. 

Sposób użycia: Niewielką ilość balsamu dodać do ciepłej wody (32 - 38 stopni). 



Dostępność i Cena                                                                                                                          

Rossmann. Cena 8,99 zł / 500 ml. 

Skład                                                                                                                                                                                                

Skład balsamu jest fantastyczny, przyjazny zarówno dla włosów jak i skóry głowy. Znajdziemy w nim olej sojowy, który ma działanie nawilżające, zmiękczające. Sorbitol, który również działa nawilżająco, zmiękczająco, a dodatkowo wygładzająco. Substancją myjącą, wytwarzającą pianę jest Cocamidopropyl Betaine, który to usuwa zanieczyszczenia, jest łagodny dla włosów i skóry. Inną substancją myjącą, pianotwórczą jest Sodium Cocoamphoacetate, który podobnie jak jego kolega jest bardzo łagodny dla skóry. Kolejnym składnikiem jest Cocamidopropyl Hydroxysultaine, który ma działanie antystatyczne, czyli zapobiega elektryzowaniu się włosów. Poza tym działa kondycjonująco, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy. Z substancji nawilżających, zmiękczających i wygładzających znajdziemy również olej ze słodkich migdałów, glicerynę, olej słonecznikowy. 


Moja opinia                                                                                                                                      

Balsam jest świetny, choć ma też swoje wady. Stosowany jako szampon do włosów sprawdza się naprawdę dobrze, głównie używam go do zmywania olei. Przy codziennym używaniu delikatnie wysuszał mi skórę głowy, stosowany na zmianę z innymi produktami tego nie robi. Opakowanie balsamu do plastikowa, miękka buteleczka z klapką o pojemności 500 ml. Konsystencja jest bardzo rzadka, rozwodniona, przez co produkt jest średnio wydajny. Balsam dobrze myje, zarówno ciało jak i włosy. Włosy w trakcie mycia są trochę tępe. Konieczne jest użycie odżywki / maski.  Po wyschnięciu stają są miękkie, puszyste. Produkt tworzy delikatną, kremową pianę. Zapach może być trochę męczący, choć mi osobiście nie przeszkadza, wręcz go lubię. Typowy dla produktów Babydream dla mam, czyli pudrowy, słodkawy. Cena jak najbardziej adekwatna do jego jakości. Działanie tego produktu jest wielofunkcyjne. Stosuję go zarówno na włosy, jak i ciało. Używam go również do mycia pędzli. Zdarzyło mi się użyć go jako produktu do demakijażu jednak w tej roli nie sprawdził się, twarz była nieco ściągnięta, a oczy zaczerwienione, podrażnione. Lubię testować różne nowości, więc nie wiem czy kolejny raz trafi na moją włosową półkę. 

Plusy:
- dobrze oczyszcza zarówno ciało jak i włosy
- nie wysusza 
- świetny do zmywania olei
- włosy po użyciu są miękkie, puszyste
- produkt wielofunkcyjny
- świetny skład 
- dostępność
- stosunek ceny do jakości

Minusy:
- za rzadka konsystencja
- przy codziennym stosowaniu przesuszał mi skórę głowy

OCENA: 4/5 

Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. Może się skuszę, choć trochę obawiam się przesuszenia skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym to różnie bywa :/ niektóre dziewczyny nie skarżyły się na przesuszenie, a inne tak. Jak myję nim na zmianę to jest super, ale na co dzień mam przesusz.

      Usuń
    2. Też używam Babydream fur mama, ale na zmianę z niebieskim Babydream :) Trochę dziwi mnie, że mimo, iż jest delikatniejszy dla włosów (przynajmniej moich:D) to gdyby nie odżywki i wymiana z innym szamponem wysuszyłby skalp. Ale skład ma piękny <3 no i jest dość tani

      Usuń
  2. mnie nie przesusza na szczęście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio prawie wszystko podrażnia. Na szczęście udaje mi się to łagodzić za pomocą olei :)

      Usuń
  3. narazie testuje Babydream ale pewnie ten będzie następny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go na swojej liście :)

    jednak narazie muszę skończyc 6 innych szamponów .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisuję na listę zakupową..przekonałaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno się skuszę, ale najpierw muszę zużyć zapas szamponów Babydream.
    Początkowo chciałam kupić później Hipp'a, ale w tym przypadku przemawia do mnie cena ;) i zdecyduję się na ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie dla mnie... strasznie mi wysuszył skórę głowy po... uwaga 2 myciach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co ma taki wpływ na skórę, bo składniki w nim zawarte są raczej delikatne ...

      Usuń
  8. Właśnie go dzisiaj kupiłam, ciekawa jestem jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja go uwielbiam :), konsystencja mi sie podoba ale wlasnie zapach mnie meczyl na poczatku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go na swojej liście zakupowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba kupię z ciekawości :) Będzie dobry na wyjazdy, żeby nie brać miliona kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam oliwkę z tej serii i narobiła mi ona ochoty na resztę - o tym balsamie krążą już legendy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem w początkowej fazie testów, ale na razie widzę w nim same plusy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że Ci pasuje :) Oby tylko nie podrażnił. Włosy mam po nim fajne. Będę używać go tylko do zmywania olei.

      Usuń
  14. Hello I'm kitkatkorpan.over-blog.com ^^
    I'm a blogger, in fact I do my blog since already 1 year (I think, I'm not sure ;P HiHi) but I have decided to continue this one again! :)
    I really hope you'll love my blog, I speak about myself, my life, what I love... I write it in French cuz I'm a French girl, so maybe you can't understand! :'(
    But I put a lot of pictures so I really hope you'll love it ;P
    So please, come to see my blog and tell me about it ^^
    Have a nice day and I hope to see you soon ?

    (I'm so sorry if you don't understand my language! :'( But if you want you can read my blog with your language, you write "kitkatkorpan.over-blog.com" on google and click on "translate this page" (something like that ^^) and you choose your language, after that you'll can to read my blog in your language! ;)
    I hope you can understand :P)

    kisses ♥ ;P

    (Kitkatkorpan.over-blog.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety moja skóra głowy go nie pokochała, a wręcz przeciwnie...
    używam więc do kąpieli, dobry jest podczas golenia nóg;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie kosmetyki są najlepsze. Zawierają mniej chemii i są bardzo bezpieczne dla skóry;]
    A już u nas nowa notka "Efektowna i ekspresowa regeneracja paznokci" oraz zdjęcia po ukończonej kuracji !!!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...