05.05.2012

Zoom na usta - Golden Rose Pearl Gloss Lipgloss 03

Dzisiaj recenzja perłowego błyszczyku od Golden Rose w odcieniu 03. Uwielbiam wszelkie mazidła do ust, dlatego też nie wyobrażam sobie mojego codziennego makijażu bez ich zaznaczenia. Zazwyczaj wybieram odcienie ciemnego, zgaszonego różu lub odcienie czerwieni. 



Obietnice producenta                                                                                                                    

Perłowy błyszczyk do ust, lekki i trwały podkreślający kontur i koloryt ust. Nawilża, odżywia usta, zawiera masło Shea, oraz wit. E. 

  

Dostępność i Cena                                                                                                                          

Drogerie kosmetyczne, sklep on-line Golden Rose lub allegro. Cena to około 15 zł / 8 ml. 

Skład                                                                                                                                                                                                

Polyisobutylene, Tridecyl Trimellitate, Trimethylolpropanetriisostereate, Isononyl Isononanoate, Bis - Diglyceryl Polyacylapidate-2, Diisostearyl Malate, Silica Dimethyl Silylate, Microcrystalline Wax, Tocopheryl Acetate, Butyrospermum Parkii, Aroma, Propylbaraben.

Moja opinia                                                                                                                                      

Mój kolor to 03, czyli piękny koralowy odcień, w którym zatopione są złote drobinki. Bardzo dobrze czuję się w tym kolorze, fajnie współgra z odcieniem mojej skóry. Nie jest to mocno kryjący kolor, powiedziałabym że na wpół transparentny. Błyszczyk ma bardzo ładny zapach, który przypomina zapach gumy balonowej. Konsystencja jest taka jaką lubię, czyli ani za gęsta ani za rzadka. Opakowanie jest małe, poręczne, w sam raz do torebki. Aplikator jest wygodny, nakłada odpowiednią ilość produktu. Trwałość raczej przeciętna ale mimo wszystko błyszczyk przypadł mi do gustu. Dobrze nawilża usta i daje ładny połysk. 

Plusy:
- śliczny koralowy odcień
- bardzo ładny zapach, przypominający gumę balonową
- dobrze nawilża i nabłyszcza usta
- odpowiednia konsystencja
- wygodny aplikator

Minusy:
- przeciętna trwałość 

Swatche                                                                                                                                            



Efekt na ustach                                                                                                                               

Bez błyszczyka


Z błyszczykiem




OCENA: 4+/5 

Pozdrawiam! 

19 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, piękny kolor, wszystko piękne :D Bardzo mi się podoba efekt jaki daje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda? :D Świetny ma kolor. Mam nadzieję, że uda mi się go później dorwać gdzieś stacjonarnie. Teraz w planach mam wypróbować te matowe pomadki z Manhattanu.

      Usuń
  3. Naprawdę ładny kolor:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, fajny. Bardzo naturalnie wygląda. Jest nieco ciemniejszy od koloru moich ust.

      Usuń
  4. Nie podobają mi się drobinki w nim. Kolor też nie dla mnie, ale Ty masz zupełnie inny typ urody, więc Tobie pewnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wybieram częściej błyszczyki bez drobinek, najlepiej transparentne. Lubię nakładać je na pomadkę. W tym drobinki są małe, dobrze zmielone, dlatego mi chyba pasuje. Nie są nachalne, a takich właśnie nie lubię.

      Usuń
  5. Świetnie się prezentuje na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest idealnie dopasowany do twojego naturalnego koloru ust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda! :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga, tym razem o tematyce kosmetycznej:
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Na pewno odwiedzę. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. nie lubię błyszczyków, nie wiem dlaczego, w ogóle nie lubie mieć podkreślonych ust, dla mnie nawet carmex jest za mocny:D

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie błyszczyki, delikatnie błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błyszczyk ok :) jednak ja wolę bez drobinek :) Ostatnio moimi ulubieńcami są błyszczyki z Essence 'stay with me- longlasting lip gloss' :)
    Od jakiegoś czasu śledzę Twojego bloga, głównie interesują mnie posty włosowe :). Sama założyłam swojego głównie dlatego :).
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy błyszczyk- ja jednak mam na razie taki błyszczykowy zapas, że nieprędko kupię kolejne mazidło do ust :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...