11.05.2012

Zakupy w Rossmannie + paczka od Johnson's baby

Wczoraj poczyniłam małe zakupy w Rossmannie. Do koszyka wpadł żel pod prysznic Alterry z borówką i wanilią. Pierwsze mycie już za mną, na razie mieszane uczucia. Poza tym kupiłam balsam do kąpieli Babydream oczywiście z myślą o myciu nim włosów. Po recenzji Idalii nie mogłam sobie odmówić. Mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się równie dobrze. 


Kilka dni temu przyszły do mnie próbki kosmetyków Johnson's baby, które można zamówić tutaj. Składy nie wyglądają zachęcająco ale tak czy inaczej z chęcią potestuję chociażby dlatego, żeby na przyszłość trzymać się od nich z daleka :P 


Na dniach postaram się zrobić majową aktualizację włosów, których jest mniej o jakieś 5 cm i napisać o kilku zmianach w pielęgnacji.  

Pozdrawiam!  

35 komentarzy:

  1. Ja zamówiłam te próbki głównie ze względu na opakowania i, że w razie wyjazdu będę mieć podręczne kosmetyki :). Z balsamu do mycia Babydream fur Mama na pewno będziesz zadowolona :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, opakowania na pewno się przydadzą :)

      Pierwsze mycie już za mną, włosy były zadowolone, skóra głowy też :)

      Usuń
  2. miałam te próbki. jedyny kosmetyk który mi się spodobał to żółty krem pielęgnujący. miał świetna jedwabistą konsystencje ale pewnie to zasługa składu.. fajnie wygładzał buzię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nakładałam go jeszcze ale z tego co sprawdzałam na dłoni chyba ma lekką konsystencję. Użyłam raz kremu przeciw odparzeniom, strasznie bieli.

      Usuń
  3. Miałam kiedyś te próbki. Ten balsam był świetny no i szkoda,że tak szybko się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam próbki, okropne kosmetyki:(

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie trzeba miec dziecka w drodze albo cos :>?

    OdpowiedzUsuń
  6. A to fajnie, że można tak zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, fajnie :) Swego czasu często siedziałam na wizażowym wątku Free Samples. Nabyłam mnóstwo próbek, a nieraz i pełnowymiarowych produktów.

      Usuń
  7. A jak długo czekałaś na próbki od momentu zamówienia? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myje tym balsamem wlosy od bardzo dawna, ciagle go zachwalam u siebie, moje wloski go polubily :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie na dłuższą metę fajnie się sprawdzi. Dopiero pierwszy test za mną ale wrażenia pozytywne choć zaraz po umyciu miałam wrażenie, że włosy są mocno obciążone. Po wyschnięciu na szczęście uzyskały fajną objętość.

      Usuń
  9. tez miałam te próbki, płynem 3w1 dobrze sie myło włosy, choc krótko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no tak 50 ml na długo nie wystarczy, zwłaszcza przy takich włosach jak moje. Ja jednak użyję go do mycia ciała :)

      Usuń
  10. Balsam z Babydream też zamierzam kupić :) A próbki są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzina patrzy na mnie jak na kosmitkę. Balsam do kąpieli i to jeszcze dla mam a ja szoruję tym włosy. Koleżanka pracująca w Rossmannie też zrobiła wielkie oczy :P

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. :D Sporo osób je zamawiało. Ja uwielbiam testować wszelkie nowości, więc nie mogłam się nie skusić.

      Usuń
  12. Też przyszły do mnie niedawno te próbki :)
    Balsam Babydream zamierzam koniecznie kupić!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze niewiele mogę powiedzieć czy polecam. W przyszłym tygodniu będę go intensywnie testować. Niedługo napiszę kilka słów więcej :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam już kiedyś, że ten żel z Alterry ma podczas kąpieli sztuczny zapach... Ciekawa jestem co Ty o nim sądzisz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Jak wąchałam go w Rossmannie zapach mnie urzekł ale niestety podczas mycia przemienia się w niezbyt przyjemną dla nosa nutę. Pachnie sztucznie, trochę alkoholowo. Poza tym słabo się pieni. Na pewno wrócę z podkulonym ogonem do Ziai.

      Usuń
  15. balsam do kąpieli jako szampon? o tym jeszcze nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. te probki sa darmowe dla kazdego?

    OdpowiedzUsuń
  17. mozna zamowic wszystkie 4?
    gdzies pisalo ze 3...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, wiele dziewczyn dostało 4. Ja zaznaczyłam wszystkie i tyle też dostałam :)

      Usuń
  18. no proszę kolejna koleżanka blogerka zamówiła próbki;)
    hehe ja tez mam;)
    daj znać czy hm... przydały sie;)
    ja na razie nie narzekam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zrobię za jakiś czas krótkie recenzje. Dzisiaj wypróbuję płyn do mycia, mleczko i żółty kremik.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...