14.05.2012

Tusz do rzęs Golden Rose Classics 3D Lash Defined Mascara

Dzisiaj recenzja tuszu marki Golden Rose. Mocno zaznaczone rzęsy to jest to, co lubię najbardziej. Moje naturalne są dość krótkie i rzadkie, więc bez ich podkreślenia nie ruszam się z domu. Kiedyś wybierałam tradycyjne szczoteczki, a od jakiegoś czasu moją miłością są te gumowe jak w przypadku tuszu Wibo czy Eveline



Obietnice producenta                                                                                                                    

Tusz do rzęs 3D dzięki innowacyjnej formule spektakularnie wydłuża rzęsy jednocześnie rozczesuje je nie pozostawiając grudek. Silikonowa szczoteczka umożliwia precyzyjną aplikację "rzęsa po rzęsie" od nasady, aż po same końce. Formuła bogata w mikropigmenty nadaje rzęsom kolor głębokiej czerni. 




Dostępność i Cena                                                                                                                          

Drogerie kosmetyczne, sklep on-line Golden Rose lub allegro. Cena to około 14 zł / 11g. 

Skład                                                                                                                                                 


Moja opinia                                                                                                                                      

Tusz ma swoje zalety ale też wady. Bardzo dobrze wydłuża rzęsy, pogrubia ale niestety zdarza się mu posklejać. Konsystencja jest dość rzadka, przez co muszę poświęcić dłuższą chwilę malując nim rzęsy. Być może po jakimś czasie, kiedy odrobinę zaschnie będzie dawał lepszy efekt. Szczoteczka jest silikonowa, giętka, bardzo wygodna w użyciu, precyzyjnie dociera do każdej rzęsy. Kolor maskary jest intensywnie czarny. Trwałość bez zastrzeżeń, tusz pozostaje na rzęsach przez cały dzień. 

Plusy:
- świetnie wydłuża
- pogrubia rzęsy
- intensywny, czarny kolor
- wygodna, silikonowa szczoteczka 
- ładne opakowanie
- przystępna cena

Minusy:
- skleja rzęsy 
- trochę za rzadka konsystencja 

Efekt na moich rzęsach                                                                                                                

Bez tuszu 

  

Z tuszem 





OCENA: 4/5 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. wybacz, ale nie jestem w stanie ocenić tuszu, bo nawiedza mnie to piękne zdjęcie po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie wędruje razem ze stroną :D

      Usuń
  2. MASZ NIESAMOWITY TYP URODY... a tusz całkiem przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się efekt :( Widzę więcej sklejenia niż pogrubienia, a już myślałam że odkryłaś jakieś cudo, bo mój tusz się kończy i potrzebować będę wkrótce czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie pogrubia poprzez sklejenie :( Albo ja nie umiem go obsłużyć. Może jak podeschnie będzie lepszy.

      Próbowałaś Eveline Big Volume Lash? Dla mnie rewelacja <3

      Usuń
    2. Uwielbiam markę Eveline, fajnie ze właśnie coś od nich polecasz, bo tuszy nie próbowałam ;) Musze poszukać czy masz jakieś zdjęcia w nim, a jak nie to zrób koniecznie ;P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze wydłuża ale niestety trochę skleja rzęsy :(

      Usuń
  5. Ja mam bardzo gęste rzęsy i zawsze kiedy próbuję na nie nałożyć tusz, to robią się na nich okropne grudki ;/ Dlatego rzęs praktycznie nie maluję, tylko od czasu do czasu ponawiam próby nałożenia maskary, jednak zawsze z tym samym skutkiem. :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...