29.05.2012

Second hand

Pokazuję co udało mi się dzisiaj kupić. Mimo, że nie miałam weny na szukanie to zakupy zaliczam do udanych. Białą tunikę chyba mama przygarnie, na mnie jest odrobinę za szeroka. Wybaczcie, że pogniecione. 

Sukienka H&M 23 zł 



Sukienka Atmosphere 13 zł 



Sukienka Denim Co 11 zł 



Tunika Denim Co 8 zł 



Tunika H&M 9 zł 



Pozdrawiam! 

67 komentarzy:

  1. piekne zdobycze! mi też dzisiaj udalo się znalezc co nieco w second handzie z czego bardzo sie ciesze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też dzisiaj buszowałam po lumpkach, szukałam sukienek i nie było dosłownie żadnej godnej uwago... za to nakupowałam innych ciuchów ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie rzeczy świetne, a najbardziej podoba mi się sukienka z Atmosphere :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Też jestem z niej zadowolona :)

      Usuń
  4. Piękne sukienki wszystkie bez wyjatku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta pierwsza sukienka jest boska, też chce taką i jeszcze za ta cenę bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Koleżanka ją znalazła, akurat mój rozmiar 34 się trafił :)

      Usuń
  6. jeju ale masz fajny Sh u mnie tez jest wiele fajnych markowych rzeczy ale zawsze za duze na mnie i mam problem.
    Ta niebieska sukienka boska;)
    marzy mi sie taka w takim kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Z rozmiarami też czasem mam problem, na szczęście z niektórych angielskich firm ubrania w rozmiarze 38 są na mnie dobre.

      Usuń
  7. też bardzo lubię szperać w SH,zawsze znajdę coś fajnego,kuzynka jak jedzie to tylko ze mną,bo ona nie umie szukać;-)Fajne zdobycze,sukienka kobaltowa jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moje koleżanki, też lubią ze mną chodzić :) Dzięki :*

      Usuń
  8. No nie wierzę... gdzie są takie fajne SH.... !? Bluzek owszem zawsze znajduję dużo, ale kiecki... ah... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuż pod Lublinem :) U mnie w sumie i tego i tego jest dużo, sukienek mniej ale zawsze można coś fajnego wyszukać :)

      Usuń
    2. gdzie dokładnie?

      Usuń
    3. Świdnik, a jeszcze dokładniej to koło piekarni na wschodzie :)

      Usuń
  9. Wszystko jest przepiękne i widać świetnym stanie :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle wszystko sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tunika Denim Co super :) Ale coś wysokie ceny jak na sh, zwłaszcza że to ciuchy raczej z tanich sieciówek i ich oryginalna cena za nówki pewnie nie była dużo wyższa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* To jeden sh w okolicy gdzie są fajne ciuchy, a ceny mi nie przeszkadzają :)

      Usuń
  12. Pierwsza i ta z koroneczką w kwiaty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna ta pierwsza sukieneczka!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie umiem "szukać" zawsze podziwiam tych którzy wyszukują takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie umiałam, ale prawda była taka, że nie przeglądałam dokładnie wieszaków. Zniechęcała mnie ilość ubrań, ten zapach no i zazwyczaj wychodziłam z pustymi rękami, a teraz wychodzę ... ale z pustym portfelem :P

      Usuń
  15. rewelacja! wszystko mi się strasznie podoba :)
    ja niestety nie mam zupełni talentu do szukania ubrań w SH - ilekroć tam zajdę to wychodzę z pustymi rękoma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Chodzisz na dostawy? Wtedy największe prawdopodobieństwo, że coś znajdziesz.

      Usuń
  16. Niebieska sukienka jest boska!!! :)
    Zazdroszczę Ci tych SH :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ta w koniki jest cudowna!!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. atmosphere i denim co - mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wierzę! Kolejne sukienki!! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe oj tam :P Sukienek nigdy za wiele! :D

      Usuń
  20. Piękne, zwłaszcza ta sukienka retro i biała tunika! Udany wypad :)
    N.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubisz sukienki? Tak?
    Zazdroszczę
    Ja ciągle się do nich przekonuję,
    próbuję odkryć je na nowo i odważyć się je ubrać.
    Nie wiem dlaczego.
    Ale najbardziej podoba mi się ta z Atmosphere! Zazdroszczę Ci takiego sh w mieście.
    Ja dziś odkryłam Outlet! REWELACYJNE ciuchy! Kupiłam 3 rzeczy i już nie mogę się doczekać kiedy tam wrócę. Pani miała przecudne sukienki, tuniki, ach...aż się rozmarzyłam. Chyba zbankrutuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sukienki to moja ulubiona część garderoby. Kiedyś też nigdy ich nie nosiłam, nie lubiłam swoich nóg i ciągle chowałam je pod spodniami. Od jakichś 2 lat zmieniłam całkowicie styl ubierania, o wiele lepiej czuję się teraz w kobiecych ubraniach :)

      Dzięki :*

      To też mogę pozazdrościć :) Strasznie lubię ciuchy z Atmosphere, może jakościowo nie są jakieś rewelacyjne, ale ich wygląd często mnie powala :)

      Usuń
  22. Nigdy nie miałam szczęścia w szperaniu po SH :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zniechęcasz się jak nic nie kupisz. Jakbyś znalazła coś raz to kusiłoby Cię żeby chodzić tam częściej. Lumpeksy strasznie wciągają.

      Usuń
  23. Ale Ci się trafiły cudeńka! Aż korci żeby rzucić notatkami do egzaminu i zgubić się gdzieś w wieszakach SH ;) Ohhhh.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Hehe ja chyba przyszły wtorek sobie odpuszczę, ciężko będzie, ale też sesja mi się zbliża :(

      Usuń
  24. jaka jestes sliczna, kolor sklory, wlosy:) podoba mi sie ta w koniki, i ta retro z koronka

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że u mnie nie ma lumpeksów z takimi ciuchami.. Przecudne sukienki i tuniki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. gdzie się znajduje ten cudny lumpeks ? *_*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne sukienki :) Masz idealną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne ubrania:) Ty też piękna.

    jutro kupię sobie chyba kolejną sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  29. oglądam twoje zdobycze i nie mogę wyjść z podziwu jakie świetne rzeczy udaje Ci się upolować :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. lumpeksy są niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie, w jakim mieście robisz zakupy? Te ubrania są prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...