15.05.2012

Second hand

Pokazuję to, co udało mi się dzisiaj upolować. Jestem wykończona, bolą mnie ręce i nogi. Wy też macie zakwasy po intensywnym szperaniu? Lumpek jest mały, ciasny, a ciuchów jest w nim multum. Z góry przepraszam za wygniecione ubrania, zaraz wędrują do prania :) 

Sukienka 12 zł 



Bluzka Atmosphere 10 zł 



Bluzka Atmosphere 6 zł 


Sukienka TU 16 zł ( na mnie trochę za duża, koleżanka zadeklarowała, że ją weźmie)



Sukienka Miso 28 zł (niestety też trochę za duża) 


Torebka Next 8 zł 


Dół od stroju Asos 2 zł 


Pozdrawiam! 

49 komentarzy:

  1. torebka :( na co Ci tyle, oddaj :P

    i ta sukienka w jaskolki ;(
    byla taka na all ale aukcja i nie chcialam się już o nią bić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stan taki przeciętny, nie wiem czy chciałabyś.

      To bluzka czy tam tunika. Długo na nią polowałam, aż w końcu się udało!

      Usuń
    2. chceeeę :P jesli oczywiście byłabyś tak wspaniałomyślna ;)

      Usuń
  2. Jak zwykle cudne ubrania;), zwlaszcza sukienka miso

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Piękna jest, szkoda tylko, że za duża. Może nie jakoś bardzo, ale o kilka cm mogłaby być węższa.

      Usuń
  3. ja bym wolała żeby moje lumpki były małe i ciasne, ale żeby były tam takie cudne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeeny i kolejny wtorek i kolejny raz denerwujesz mnie tymi ubraniami, dużo jest osób podczas tych dostaw ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :P Osób jest dużo a lumpek jest mały jak na taką ilość ubrań. Wszystko dość ciasno wisi. Otwarcie jest o 9 a o 8.30 już jest spora kolejka. Na początku oczywiście handlarzy, których ostatnio sporo.

      Usuń
  5. Matko, jakie Ty cuda zawsze wyszperasz :) Gdyby u mnie były takie lumpki to bym zrezygnowała z zakupów w innych sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ja też praktycznie zrezygnowałam. W sklepie jedynie buty i bieliznę kupuję :)

      Usuń
  6. bluzeczka w jaskółki super, ale szkoda, że to nie sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Też wolałabym sukienkę ale nie ma co marudzić. Do bandażowej spódnicy albo legginsów fajnie wygląda.

      Usuń
  7. Widzę kolejną torebkę!!! Normalnie zazdrość mnie zżera, że masz czas na odwiedzenie swoich lumpków, czego mi brak!!!

    PS. Poproszę bluzkę z kokardką. Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroki braku pracy choć są tego dobre i złe strony.

      Usuń
  8. Super rzeczy:) Ja też uwielbiam second handy - tam są najlepsze i najoryginalniejsze ciuchy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Oj tak i można wyłowić coś, czego nikt mieć nie będzie.

      Usuń
  9. o matko, ale szczęściara! cudowne to wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to masz tam dobrze :) jakbyś robiła jakąś wyprzedaż swojej szafy to bym byla chętna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe niedługo będzie trzeba przystopować, bo w domu zrobię drugi lumpeks :P

      Teraz na pewno będę chciała pozbyć się sukienki Miso, bo jest za duża więc nie ma sensu żeby u mnie zalegała. Jakby ktoś był chętny :)

      Usuń
  11. to najpiekniejsze łupy na świecie! jakbyś chciała coś odsprzedac - o boze, jaka jestem chetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Sukienka Miso na pewno jest do sprzedania :)

      Usuń
  12. Łaaaaaaaaał jakie zdobycze ! Gdzie są takie lumpy !?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, gdzie :D
      Cudne łupy, zwłaszcza sukienka Miso :)

      Usuń
    2. Dzięki :*

      Zapraszam do Świdnika :)

      Usuń
  13. Bluzka w jaskółki sliczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty masz oko do wyszukiwania takich perełek :) Pierwsza sukienka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*

      Teraz miałam podwójne oko, bo sporo rzeczy wyszukałam też dla koleżanki :)

      Usuń
  15. o rajuuu, wszystko wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  16. strój 2 zeta? ojaciee :D ceny super! pozazdrościć takich superowych zakupów :) pierwszy raz tu jestem a widzę, że bardzo ciekawie sie zapowiada :) już zaczynam przeglądać inne wpisy :) włoski też superowe, chętnie poczytam ;) pozdrawiam serdecznie, będzie mi miło jak odwiedzisz mnie, ja obserwuje.. że też wcześniej nie odkryłam tego blogu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że góry nie mogłam znaleźć :( ale chyba w każdej sieciówce można kupić oddzielnie góry więc jakoś dopasuję :)

      Dzięki :* I zapraszam częściej :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Sukienka Miso Jest świetna. Niestety człowiek, który mieszka we mnie powoli uniemożliwia mi noszenie normalnych ubrań :D Niech żyją ciucharnie! Nie wyobrażam sobie nie kupować tam ubrań. Nie dość, że można dorwać prawdziwe perełki to w śmiesznej cenie.

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    (Masz typ urody, którym zawsze chciałam być :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ja chyba też już nie wyobrażam sobie nie robienia tam zakupów. Kiedyś wydawałam kupę kasy na zakupy w sieciówkach. Ile rzeczy mogłabym mieć za to w ciuchu :O Szkoda tylko, że nie wszyscy mają taką możliwość. W niektórych miastach lumpki są bardzo słabe. Na ogół lepsze są w mniejszych miejscowościach. U mnie tylko w tym ubrania mi się podobają, do innych nie zaglądam.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. W Świdniku za piekarnią na wschodzie. Jeśli jesteś z mojego miasta to na pewno kojarzysz :)

      Usuń
  19. w Świdniku!!! chyba oszaleje:) moja ciocia tam mieszka i bardzo często ją odwiedzam:) dziekuje:***

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka z Atmo jest cudowna.. Uwielbiam lumpki, ale niestety odkad pracuje rzadko w nich bywam :( < chyba, że wyjdę na chwilkę z pracy i nikt tego nie zauważy ;)... Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a nie boisz się zakładać nie upranych ubrań??? ja rzeczy z ciuchlandów zawsze piorę przynajmniej raz - te delikatne, a bawełniane 2 razy, zanim je założę :) jakąś taką mam fobię, że nie wiadomo kto je wcześniej nosił, no i te środki chemiczne...
    a niemowlęce ciuszki wyprałam chyba z 5 razy, w zwykłym proszku i w dzieciowym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o jezuniu jakie świetne rzeczy ! gdzie Ty masz takie SH?

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka Atmosphere <3 Cudo

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta sukienka MISO jest po prostu rewelacyjna!!! Kurczę, jutro wybiorę się do second-handu. Haha.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...