23.05.2012

Podkład Golden Rose Satin Smoothing

Dzisiaj recenzja wygładzającego podkładu od Golden Rose w odcieniu 24. Byłam bardzo ciekawa tego produktu. Eleganckie opakowanie sugerowało, że jest to produkt ekskluzywny, wyglądem przypominał te z górnej półki cenowej. Moim obecnym faworytem jest podkład Pierre Rene Skin Balance. Czy podkład od Golden Rose również mnie zachwycił? 

  
Obietnice producenta                                                                                                                    

Niewiarygodnie długotrwały podkład, który zapewnia doskonałe krycie przez cały dzień – bez konieczności poprawek. Natychmiast po nałożeniu skóra staje się wygładzona i matowa. Zawarte w nim organiczne filtry chronią skórę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi. Bogaty w witaminę E zwaną „eliksirem młodości” pielęgnuje i odżywia skórę oraz neutralizuje skutki działania wolnych rodników, które odpowiedzialne są za starzenie się skóry. 



Dostępność i Cena                                                                                                                          

Drogerie kosmetyczne, sklep on-line Golden Rose lub allegro. Cena to około 30 zł / 34 ml.  

Skład                                                                                                                                                                                                

Aqua, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polydecene, Glycerine, Dimethicone, Hexyl Laurate, Propylene Glycol, Talc, Sodium Chloride, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Silica Dimethyl Slylate, Disteardimonium Hectorite, Tocopheryl Acetate, Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Methicone, Bisabolol, Bht, Propylene Carbonate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Disodium Edta

Moja opinia                                                                                                                                      

Podkład nie do końca spełnia moje oczekiwania. Nie jest to zły produkt, jednak u mnie nie sprawdził się tak, jakbym tego chciała. Mam cerę mieszaną, która wymaga zmatowienia i przykrycia drobnych niedoskonałości. Podkład dobrze kryje, ale przy tym jest ciężki, czuć go na twarzy. Podkład nie matowi skóry. Po jego użyciu dość mocno się błyszczy, jest lepka, wymaga dodatkowego zmatowienia i poprawek w ciągu dnia. Opakowanie podkładu to buteleczka z matowego szkła, bardzo elegancka. Podkład ma pompkę, która ułatwia aplikację, dozuje odpowiednią ilość produktu. Podkład jest wydajny, jedna pompka wystarcza mi na pokrycie całej twarzy. Konsystencja jest dość gęsta, podkład ciężko się rozprowadza. Trwałość jest przyzwoita, ale z uwagi na to, że produkt nie matowi muszę robić poprawki w ciągu dnia. Jego minusem jest również to, że podkreśla suche skórki i wchodzi w zmarszczki. Zapach jest ładny, kremowy i delikatny. Nie jest wyczuwalny na skórze. Być może polubiłyby go osoby, które lubią kryjące podkłady, a przy tym nie lubią zmatowionej skóry. Osoby, które mają problemy z błyszczeniem, suchymi skórkami raczej nie będą zadowolone. 

Plusy:
- dobre krycie
- przyzwoita trwałość
- wydajny 
- eleganckie opakowanie z pompką
- duży wybór kolorów 
- ładny zapach

Minusy:
- nie matuje skóry
- podkład ciężko się rozprowadza
- podkreśla suche skórki

Swatche                                                                                                                                            

Bez lampy 


Z lampą


Efekt na mojej skórze                                                                                                                    

Bez podkładu


Z podkładem (w rzeczywistości skóra jest ciemniejsza) 



OCENA: 3/5 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że jest problem z rozprowadzaniem

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli dalej szukam swojego podkładu... mam Revlon... jest dobry, ale chciałabym wypróbować inne, mój podkład musi matowić i nie podkreślać skórek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na długo zostanę wierna Pierre Rene. Revlona też bardzo lubię ale przy codziennym używaniu mnie zapychał no i właśnie zdarzało mu się podkreślać suche skórki.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Może na zimę lepiej sprawdziłby się, na lato u mnie zdecydowanie odpada.

      Usuń
  4. nigdy go nie miałam
    jak nie matowi to nie dla mnie :( ja muszę mieć matującego coś

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda na buzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko na zdjęciu :P W rzeczywistości wyglądał gorzej.

      Usuń
  6. Eee, to raczej nie dla mnie, bo ja mat lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podkład wygląda na prawde na bardzo fajny.
    szkoda ze jesgo rozprowadzenie jest dosyć cieżkie.
    musze poczytac o tym ttwoim ulubiencu Pierre Rene Skin Balance

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, naprawdę świetny podkład :)

      Usuń
  8. Z Golden mam tylko lakiery... Na podkład raczej się nie zdecyduję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...