17.05.2012

Pielęgnacja włosów - majowa aktualizacja

Dziś pokazuję aktualną kolekcję produktów do pielęgnacji włosów. Sporo kosmetyków zużyłam w ciągu ostatnich miesięcy, ale na ich miejsce skutecznie przybywały nowe. W zakładce must have, która jest jeszcze w trakcie uzupełniania możecie zobaczyć ile kosmetyków jeszcze czeka na przetestowanie. Obecny stan włosów możecie zobaczyć tutaj

Pielęgnacja włosów w maju opierała się głównie na kilku produktach. Najczęściej stosowaną odżywką była Isana z olejkiem babassu, która nieraz służyła także w roli szamponu. Jej recenzja wkrótce pojawi się na blogu. Często na moich włosach gościł balsam Green Pharmacy. Jako nowość do mycia włosów kupiłam balsam Babydream. Lada chwila będę ponownie posiadaczką mlecznej maski Kallos. Na nowo pokochałam też maskę Mypy z masłem shea. Z szamponem Nivei tworzy duet idealny. W miesiącu tym postawiłam na olejowanie. Moja skóra głowy je kocha, zwłaszcza Vatikę i Alterrę. Jak wiadomo piękne włosy to przede wszystkim zdrowa skóra głowy, dlatego nie dopuszczałam do jej przesuszenia. Amlę z kolei stosowałam głównie na włosy. 


Szampony                                                                                                                                       


Odżywki                                                                                                                                           


Maski                                                                                                                                                


Oleje                                                                                                                                                  


Reszta produktów                                                                                                                          


W opakowaniu po wodzie pokrzywowej przelany jest spray termoochronny Biosilk. Większość recenzji pojawiła się już na blogu, reszta już wkrótce :)

Pozdrawiam!

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Trochę się uzbierało :) Niektóre kosmetyki mi niezbyt pasują i trochę zalegają na półce.

      Usuń
  2. Jak taki zestaw daje takie super efekty jak u Ciebie to chcę wszystko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie wszystkie mi pasują. Ciężko zużyć te, które moim włosom nie służą.

      Usuń
  3. Ale kolekcja :) Chociaż patrząc na Twoje włosy widać, że daje efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zbiór kosmetyków:) Zazdroszcze:) Gdzie kupujesz maske Kallos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Zamawiam na allegro. Niestety stacjonarnie nigdzie nie mogę jej dostać.

      Usuń
  5. A ja myślałam, że mam za dużo kosmetyków do pielęgnacji włosów ;D Bardzo lubię odżywkę Isana, ale wygładzającą i olejek Alterra. Miałam też balsam Joanna i odżywkę w sprayu Marion, ale nie zachwyciły mnie te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tą Isanę. Olejek Alterry jest cudowny, na pewno kupię inne wersje zapachowe, chciałabym ten z brzozą i pomarańczą.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Kilka mogę oddać, ale tylko te, które mi nie pasują :P

      Usuń
  7. Duużo tego :P

    Zapraszam :
    http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak mniej niż ostatnio :) Raczej to jeszcze taka zdrowa ilość :P

      Usuń
  8. sporo tego. ja moją pielęgnacje skróciłam o ostre silikony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi silikony nie przeszkadzają, raczej nie chcę ich eliminować :)

      Usuń
  9. Mam w domu chyba 6 sztuk z tych produktów :)
    W jaki sposób używasz tego aloesowego żelu do ciała?
    Myjesz nim włosy może?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel jest bardzo uniwersalny. Używam go do nawilżenia skóry głowy, czasami wcieram też we włosy, a czasami tuninguję nim maski i odżywki. Włosów nigdy nie myłam. Myślisz, że sprawdziłby się w tej roli?

      Usuń
  10. Isany użyłam dopiero 2 razy, ale już ją bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejujesz skórę głowy Alterrą? Nie zauważyłaś wzmożonego wypadania włosów?
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zawsze olejuję też skórę głowy. Fakt przy zmywaniu trochę więcej włosów leci niż zazwyczaj, ale mam tak w przypadku każdego oleju.

      Usuń
  12. MaSKI! muszę jakąś kupić, którą polecasz na suche włosy? masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo pasował Lorys Snake Oil. Lubiłam też Kallosa mlecznego i placentę, maskę Joanny z miodem i cytryną i jajeczną, Alterrę z granatem i awokado. Bioetikę odbudowującą też bardzo dobrze wspominam.

      Usuń
  13. WOW! Co za kolekcja! Też pracuje by taka miec, ale jeszcze dluga droga przedemna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Czasami lepsza mniejsza a bardziej wartościowa. Ja dążę do takiej, gdzie wszystkie kosmetyki będą służyły moim włosom.

      Usuń
  14. Jak dla mnie to za dużo a to tylko włosy a gdzie reszta kosmetyków. Ale jak ci służy to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe spokojnie na resztę kosmetyków też jest miejsce, a wcale nie jest ich mniej niż tych włosowych :)

      Usuń
  15. w jaki sposób używasz wody pokrzywowej? ona ma chyba alk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś wpis do końca? Jeśli by tak było to wiedziałabyś, że w opakowaniu po wodzie pokrzywowej jest spray termoochronny Biosilk :)

      Usuń
  16. dużo rzeczy :) ciekawe produkty, jak tak liczę to 7 z nich miałam bądź mam :) też polubiłam i aktualnie stosuje balsam - olejek łopianowy jest całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam zamiar obowiązkowo kupić Kallosa :) i balsam do kapieli Babydream :) Isana u mnie jakoś szału nie robi :/ lepiej sprawdzają się odżywki Alterra bądź Garnier z avokado i masłem karite.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię oglądać takie posty :). Często można znaleźć u kogoś coś nowego do pielęgnacji :).

    OdpowiedzUsuń
  19. o jest mój ulubiony szampon ze Sleek Line, uratował mi włosy mimo, że nie opiera się na iście ekologicznym składzie, a jednak!:) Pozdrawiam ciepluśko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja kolekcja przy Twojej się chowa! :O
    Bardzo, bardzo interesuje mnie ta maska do włosów z Mypa. A w żadnej Naturze od dawna nie widziałam kosmetyków tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...