09.05.2012

Na co dzień, czyli dwa szybkie stroje dnia

Dzisiaj pozostanę przy tematyce ubraniowej i pokażę Wam dwa zestawy. Myślę, że fajnie sprawdzą się na taką pogodę, jaką mamy obecnie. U mnie jest nie za ciepło, więc bez okrycia wierzchniego nie ma co wychodzić z domu. 

Jak już pewnie wiecie uwielbiam spódnice i sukienki, a jeszcze niedawno nosiłam tylko sportowe ubrania. Strasznie nie lubiłam swoich nóg, miałam na ich punkcie spory kompleks. Uważałam, że są za chude, ukrywałam je pod spodniami. Mój styl w ciągu ostatnich dwóch lat bardzo się zmienił, podejście do siebie również. Oprócz zamiłowania do spódnic i sukienek lubię również dłuższe tuniki, swetry, które mogę nosić do legginsów. 

Co mam na sobie?                                                                                                                          
  1. Ramoneska (bazar)
  2. Sweter Atmosphere (sh)
  3. Pasek (sh)
  4. Legginsy New Look (sh)
  5. Torebka Atmosphere (allegro) 



Co mam na sobie?                                                                                                                          
  1. Marynarka Topshop (sh) 
  2. Tunika George (sh)
  3. Legginsy New Look (sh)
  4. Torebka Nica (sh)  
  


A Wy jak nosicie się na co dzień? Lubicie kobiece zestawy, czy preferujecie styl sportowy?

Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Ja na co dzień raczej chodzę bardziej na sportowo, ale myślę o zakupieniu paru rzeczy bardziej kobiecych ale jednocześnie troche rockowych, bo strasznie podoba mi się taki styl :) Jeśli chodzi o Twoje ubrania to podobają mi się te legginsy :) Ja tak samo raczej ukrywałam swoje chude nóżki, ale powolutku małymi kroczkami coraz częściej noszę krótkie spodenki, spódnice i muszę przyznać, że zaczynam coraz bardziej czuć się w nich komfortowo :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jesteś na dobrej drodze polubienia siebie. Mi też coraz lepiej to wychodzi.

      Dzięki :*

      Usuń
  2. Wszytko zależy od nastroju i okazji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też prawda. Na wycieczkę czy działkę nie założę szpilek a tenisówki i coś bardziej sportowego żeby było wygodnie :)

      Usuń
  3. Normalnie stylowe ciuchy i to za grosze. Oba zestawy mi się podobają, ale u mnie na takie już za ciepło:) To znak, że mieszkasz daleko ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* U mnie pogoda zmienna, dzisiaj było upalnie a we wtorek i środę chłodno.

      Usuń
  4. Oba zestawy strasznie mi się podobają! pięknie wyglądasz - jak zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj jeansy, bądź inne rurki i do tego t-shirt i trampki;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się takie zestawy ale ja źle czuję się w płaskich butach, jak krasnal :P Czasami zdarza mi się założyć tenisówki albo baleriny ale jednak pewniej czuję się na podwyższeniu.

      Usuń
  6. Ubierasz się bardzo elegancko i gustownie :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. Też lubię kobiece stroje :)

    Ah, ile ja bym dała za Twoje nogi...

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne stroje;)
    ja też ostatnio wole bardziej eleganckie stroje;)

    troche z innej beczki
    ile cm ma twój kucyk?

    śliczne masz te włoski marzy mi sie taka długość ale nie wiem czy moje włosy nie są za cienkie;|

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś przepiękną kobietą, mówił ci już ktoś że jestes podobna do michelle pfeiffer? mysle,ze gdybys byla blondynka zostala bys jej sobowtórem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :* A wiesz, że już niejedna osoba mi o tym pisze właśnie tutaj na blogu? :) Chyba faktycznie coś musi w tym być :P

      Usuń
  10. Oba zestawy świetne i typowo w moim stylu. Lubię ubierać się elegancko. Szpilki muszą być hehe ;) A co do samoakceptacji to powiem Ci, że gdybym była tak śliczna jak Ty to nie miałabym problemu z polubieniem siebie :) Ale to podobno właśnie tak jest, że na siebie patrzymy bardziej krytycznie i widzimy tylko to co złe... Staram się to zmienić, ale to nie takie proste. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...