13.05.2012

Majowa włosowa aktualizacja + kilka słów o pielęgnacji

Jako, że mamy już prawie połowę miesiąca wypadałoby pokazać jak wyglądają moje włosy obecnie. Dla porównania aktualizację z zeszłego miesiąca możecie zobaczyć tutaj. Kilka dni temu zdecydowałam się na podcięcie, poszło jakieś 4 cm. Oczywiście włosy podcinała moja osobista fryzjerka, czyli mama. Końce nie były zniszczone czy też rozdwojone, ale brakowało im gęstości. Jak do tej pory maj był dobrym miesiącem jeśli chodzi o włosy i mam nadzieję, że tak zostanie. 

Pielęgnacja w maju                                                                                                                        

W tym miesiącu zaczęłam testować kilka nowych kosmetyków. Była to odżywka Isany z olejkiem babassu, która bardzo przypadła mi do gustu. Używam jej regularnie na różne sposoby. Jako odżywkę po myciu, ale też genialnie sprawdza się w zastępstwie szamponu. Dobrze czyści włosy i jest bardzo łagodna dla skóry głowy, a do tego pozostawia włosy gładkie i lśniące. Mycie włosów odżywką planuję wprowadzić do codziennego rytuału, ewentualnie będę stosować tą metodę zamiennie z myciem szamponem czy też balsamem Babydream. Innym kosmetykiem, który kilka dni temu wpadł do mojego koszyka był wyżej wspomniany balsam do kąpieli Babydream. Skuszona pozytywnymi opiniami na jego temat nie mogłam przejść obojętnie. Użyłam go dopiero raz, więc niewiele mogę powiedzieć. Po pierwszym myciu włosy jak i skóra głowy były zadowolone. Na pewno szersza recenzja pojawi się za jakiś czas. 

W tym miesiącu najczęściej stosowanymi olejami była Amla i Vatika. Oba oleje bardzo polubiłam. Zapach Amli jest specyficzny, ale po jakimś czasie zaczęłam go tolerować, domownicy niekoniecznie :P Vatikę z kolei uwielbiam stosować na skórę głowy, cudownie ją nawilża. Nie mam już problemu z podrażnieniami czy suchą skórą. W ulubieńcach ostatnich miesięcy wspomniałam już o duecie, który spisuje się świetnie na moich włosach. Mowa o szamponie Nivea oraz masce Mypy z masłem shea. Po takim połączeniu włosy są bardzo gładkie, zdyscyplinowane i świetnie się układają. W skórę głowy nadal wcieram Jantar.

Włosy w maju                                                                                                                                 



A już niebawem aktualizacja włosowej kolekcji.

Pozdrawiam!

38 komentarzy:

  1. są piękne :) lubię takie posty, zawsze zaglądam z podziwem

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Od Ciebie usłyszeć takie słowa to dla mnie zaszczyt :)

      Usuń
  3. Też chcę takie proste włosy :( buu...
    Twoje są śliczne :)
    Muszę koniecznie kupić ten balsam do kąpieli Babydream dla mam ;)
    Czekam na aktualizację włosowej kolekcji :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Falowane/kręcone też są piękne i mają swój urok.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i będziesz miała :) Szybko urosną :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę Ci włosów... Też bym chciała takie grube i gęste, ale póki co odrastają mi po nieudanym cieniowaniu... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Włosy są dosyć grube ale niestety rzadkie. Kiedyś miałam ich drugie tyle :( Tylko do pewnej długości ładnie wyglądają, później już końce smętnie wiszą, ale wcieram cały czas wcierki i liczę, że kiedyś odzyskam dawną gęstość :) Tobie też życzę cierpliwości :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Boże, ale masz cudne włosy! Pięknie się układają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie się układają, są wygładzone i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękne włosy! Ich blask aż bije po oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :) Też bym takie chciała... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Twoje włosy, są niesamowite. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się na nie napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabyś napisać jak wcierać Jantar w skórę głowy? Bo mi pozostaje 90% na włosach a na skórze to marne 10% :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swojego Jantara przelałam do buteleczki po kuracji Rzepa Joanny, która ma świetny aplikator. Gdybym nie miała zapewne wylewałabym Jantara na jakiś spodek i maczała opuszki palców. Można też wykorzystać strzykawkę, oczywiście bez igły :P

      Usuń
  13. Sliczne włosy, sukienka to F&f?:) Jesteś z niej zadowolona?
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Nie wiem skąd jest, kupiłam ją w sh i miała wycięte metki. To jest raczej tunika niż sukienka, krótka jest :) Bardzo jestem z niej zadowolona.

      Usuń
  14. masz śliczny kolor włosów :)Czym farbujesz włosy????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Nie farbuję, to mój naturalny kolor.

      Usuń
  15. czesc, mam pytanie, gdzie zakupilas ALME ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AMLĘ dostałam od jednej z wizażanek. Można zamówić ją na allegro albo w sklepie helfy.pl :)

      Usuń
    2. Śliczne włoski, używałam vatikę i z tego co pamiętam to sympatyczna była ;)

      Usuń
  16. Twoje włosy pięknie się wybijają przy kobaltowym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...