18.05.2012

Lakierowa mięta od Golden Rose Paris 225

Dzisiaj recenzja miętowego lakieru do paznokci Golden Rose nr 225. Dość długo zwlekałam z jego recenzją, a to dlatego, że moje paznokcie obecnie są w kiepskim stanie. Bardzo się łamią, a to głównie zasługa lumpeksowego szaleństwa. Miętowy lakier to mój zdecydowany must have. Uwielbiam ten kolor na paznokciach. Oprócz wszelkich odcieni mięty lubię też czerwienie, amaranty. Właśnie takie kolory przeważnie goszczą na moich paznokciach. 


Obietnice producenta                                                                                                                    

Wysokiej jakości seria lakierów do paznokci. Produkt ten jest wzbogacony substancjami przedłużającymi trwałość manicure. Lakier nadaje połysk. Dostępny w bogatej i modnej kolorystyce.  



Dostępność i Cena                                                                                                                         

Drogerie kosmetyczne, sklep on-line Golden Rose lub allegro. Cena to około 5,50 zł / 11 ml. 

Moja opinia                                                                                                                                     

Bardzo lubię lakiery Golden Rose. Ten też przypadł mi do gustu. Urzekł mnie jego kolor, piękny odcień mięty, w którym zatopione są mikroskopijne drobinki. Konsystencja lakieru jest dość rzadka, ale bardzo dobrze się rozprowadza, nie tworzy smug. Pędzelek jest wygodny, nabiera odpowiednią ilość produktu. Krycie dobre przy trzech warstwach, ale w przypadku miętowych odcieni to raczej norma. Przy dwóch warstwach widziałam jeszcze lekkie prześwity. Trwałość bardzo przyzwoita. Na moich paznokciach lakier utrzymuje się około 4 dni. Świetny produkt za małe pieniądze. 

Plusy:
- piękny kolor
- lakier dobrze się rozprowadza
- nie tworzy smug
- wygodny i poręczny pędzelek
- przyzwoita trwałość
- niska cena

Minusy:
- dobre krycie przy trzech warstwach, choć w przypadku jasnych odcieni to raczej norma

Efekt                                                                                                                                                 




OCENA 4+/5 

Lubicie miętowe odcienie na paznokciach? Jeśli tak to jaki jest Wasz ulubiony lakier?

Pozdrawiam! 

32 komentarze:

  1. kocham<3:D a ulubiony to isadora vintage mint:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię chłodne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Nie lubię jedynie niebieskości zwłaszcza tych ciemnych. Brzydko wyglądają na moich paznokciach.

      Usuń
  3. Też mam ten lakier i tak samo jak Ty jestem z niego zadowolona :) I tak samo zauważyłam, że przy jaśniejszych kolorach trzeba nałożyć więcej warstw, żeby wszystko wyglądało ok, ale dla takiego efektu warto poświęcić trochę więcej czasu na malowanie pazurków ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. pozazdrościć takiego modnego kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też go mam i jestem bardzo zadowolona :) a miętowych lakierów to mam już pełno :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny :)! Lubię miętę na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor :-) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie śliczne drobinki ma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a tak bardzo bijesz sie o ciuchy ze łowy niszczą paznokcie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie, aż takiej rywalizacji to tam na szczęście nie ma, ale ciągle o coś zaczepiam :/

      Usuń
  10. gdzie kupujesz olejki dabur?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat dostałam od wizażanek :) Można je nabyć m.in. w sklepie helfy.pl lub na allegro.

      Usuń
  11. Na pazury polecam odżywkę Eveline 8in1 u mnie zdziałała cuda:D Kolorek oczywiście bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam go od tamtego roku , lakier baaardzo fajny nic sie z nim nie stało a co do koloru to boooski .

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przemawiają do mnie mietowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten sam kolorek nawet chciałam zrobić o nim wpis ale na zdjęciach wyglądał raczej na zielony.. Dziękuję za komplement!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez go mam:) i dalam 3.50

      Usuń
    2. Lallane na zdjęciach ciężko uchwycić właściwy kolor. Spośród kilkunastu wybrałam te, które kolorem są najbardziej zbliżone :)

      Saharu to mało za niego zapłaciłaś :) W jakiejś sieciówce kupowałaś czy sklepie no name? Info brałam ze strony Golden Rose.

      Usuń
  15. kocham jakość twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i lubię bardzo :)
    Te drobinki nadają mu uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie odcienie! Mam kilka takich lakierów, bardzo ładnie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie:) który to będzie nr według numeracji na tej stronie: http://sklep.goldenrose.pl/art72,paris_lakier_do_paznokci,o_grp.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są te lakiery, tutaj masz kolor 225 :) http://sklep.goldenrose.pl/art197,golden_rose_paris_summer_collection_lakier_do_paznokci,o_grp1.html

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź:) nie byłam pewna, bo wygląda tam jak błękitny, ale może zależy to od monitora:)

      Usuń
  20. kolorem na prawdę cudowny, świetnie się prezentuje, kupie go przy najbliższej okazji a jak na razie jestem szczęśliwą posiadaczką tego : http://cruel-opinion.blogspot.com/2013/06/lakier-do-paznokci-golden-rose-pari-nr.html jest świetny dlatego jeśli chcesz znać również moją opinie to koniecznie przeczytaj mojego posta ;)zachęcam również do komentowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam miętkę z serii Rich Color, jest genialna :) jak nigdy nie lubiłam tego typu kolorów tak teraz tylko go noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tej serii mam biały i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...