21.05.2012

Kto szuka, ten znajdzie - czyli google na wesoło

Tak w ramach poprawienia humoru chciałabym podzielić się z Wami hasłami, dzięki którym trafiono na mojego bloga. Tę inicjatywę widziałam już na kilku blogach i zawsze czytanie ich wprawiało mnie w dobry nastrój. Hasła zapisywałam od jakiegoś czasu, żeby żadne nie umknęło mojej uwadze :D Oczywiście zachowałam oryginalną pisownię. 

  
Dylematy włosowe                                                                                                                         

jak uginać włosy prostownicą?
co robi prostownica? 
jak ulizać baby hair?
jak wygląda odrost 10 cm
włosy równo obcięte, jak wyglądają
kluski po prostowaniu
fale włosy randka
szampon chłodzący co robi 
ultra blondie 
skora głowy kropeczki 

Dylematy kosmetyczne                                                                                                                

colorstay czy robi tapetę
tusz odbija się w oku 
opadające oko, co robić ?
nieskazitelnej skóry odcienie 
tusz do rzęs który sprawia,że rzęsy są puszyste

Lekko perwersyjne                                                                                                                        

brunetka w kożuszku 
brunetki tyłem i morze
gołe obojczyki
wulgarne legginsy

Inne                                                                                                                                                  

gliceryna do mycia okien 
jak zmniejszyć wzrost włosków na nogach
czepki izotermiczne 
jak przeczkole reaguje na boble 

34 komentarze:

  1. Wulgarne legginsy i brunetki tyłem i morze wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Niestety chyba nie udało mi się zaspokoić autora :(

      Usuń
  2. szampon chłodzący co robi - chłodzi :D?

    OdpowiedzUsuń
  3. haha świetne :) najlepsze: brunetki tyłem i morze, tusz do rzęs który sprawia że rzęsy są puszyste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd w ludziach rodzą się takie pomysły :D Puszyste rzęsy hehe rozwaliło mnie to totalnie :D

      Usuń
  4. wulgarne legginsy mnie rozwaliły :D ludzie mają pomysły ;) i nie chciałabym, żeby mi opadało oko ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre :D co robi prostownica :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. ja proszę bardzo o wpis na temat puszystych rzęs. Moje nie są puszyste, a też bym chciała;)

    Uwielbiam takie wpisy, u mnie jest dość nudno...

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem jak to skomentować hehe ciekawa jestem co poszukiwacz miał na myśli :P

      Usuń
  8. Gołe obojczyki rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała poszukać dla nich specjalnego ubranka ... czuję się taka naga :P

      Usuń
  9. czytałam mamie ;) obydwie na... "kluski po prostowaniu" :P hahahhaha płakałyśmy ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. "brunetki tyłem i morze" Dobre.
    Można się uśmiać :)

    malamajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "fale włosy randka" i "brunetka tyłem.." mega:D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ulizac baby hair , oto jest pytanie ! inni maja problem bo wcale baby hairow nie posiadaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to nurtuje, jak je ulizać xD

      Usuń
    2. Sama chciałabym wiedzieć :D

      Usuń
  13. ''jak zmniejszyć wzrost włosków na nogach'' - też bym chciała wiedzieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że trafili :-) Brunetko w kożuszku ;-) hihi

    OdpowiedzUsuń
  15. wulgarne leginsy
    gliceryna do mycia okien
    jak przeczkole reaguje na boble

    umieram ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha nie wytrzymam ze śmiechu :)))!

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę o instrukcję gdzie to się sprawdza, bo sama jestem ciekawa efektów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statystyka -> Źródła ruchu sieciowego i na dole strony masz Wyszukiwane słowa kluczowe :)

      Usuń
  18. Najbardziej mnie rozwaliło "co robi prostownica" xD Aż mnie brzuch boli od śmiechu! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...