19.05.2012

Isana odżywka wygładzająca z olejkiem babassu + nowy szampon

Dzisiaj przychodzę z recenzją wygładzającej odżywki Isany. Jak wiecie moje włosy mają tendencję do puszenia, więc wszelkie wygładzające kosmetyki są nieodłącznym elementem pielęgnacji włosów. Odżywka Isany jest dość uniwersalnym produktem. Używam ją zostawiając na kilka minut po myciu włosów, ale też świetnie sprawdza się w roli szamponu. Włosy są wtedy bardzo gładkie, zdyscyplinowane i ładnie się układają, lecz przy codziennym stosowaniu skóra głowy trochę zaczęła się buntować, potrzebowała silniejszego oczyszczenia. Metodę mycia odżywką stosuję zamiennie z myciem szamponem lub balsamem Babydream.   


Obietnice producenta                                                                                                                   

Długotrwałe wygładzenie oraz odczuwalna jedwabistość dla niesfornych i kręconych włosów. Odżywki z serii ISANA zawierają doskonale dobrane substancje wysokiej jakości gwarantujące włosom pielęgnację, jakiej potrzebują. Odżywcze składniki pielęgnacyjne wzbogacone cennym ojekiem z babassu wzmacniają włosy.  Substancje czynne wysokiej jakości ze specjalnym składnikiem zapobiegającym puszeniu się włosów długotrwale wygładzają niesforne, kręcone pasma i sprawiają, że stają się one jedwabiście miękkie. Włosy łatwo się rozczesują i nabierają olśniewającego połysku. Produkt łagodny dla skóry. 

Sposób użycia: Po każdym myciu włosów delikatnie wmasować w wilgotne włosy, pozostawić na kilka minut, a następnie dokładnie spłukać. 




Dostępność i Cena                                                                                                                          

Rossmann. Cena około 6 zł / 300 ml.  W promocji do kupienia za około 4 zł. 

Skład                                                                                                                                                                                                

Skład jest prosty, wygląda nawilżająco i wygładzająco. Odżywka powinna też zmiękczać włosy, a także ułatwiać rozczesywanie i zapobiegać splątywaniu. Produkt powinien działać antystatycznie, czyli zapobiegać elektryzowaniu się włosów. Na szóstym miejscu w składzie znajduje się olejek babassu, który działa nawilżająco, zmiękcza i wygładza włosy. Koniec składu oparty jest głównie na konserwantach. 


Moja opinia                                                                                                                                      

Odżywka Isany pozytywnie mnie zaskoczyła. Działanie jest zgodne z tym co obiecuje nam producent. Zależało mi głównie na wygładzeniu włosów i pod tym względem sprawdza się świetnie. Faktycznie włosy są gładkie, miękkie i błyszczące. Opakowanie jest tandetne, ale jest to mało istotna kwestia. Ważne jest dla mnie działanie. Produkt ułatwia rozczesywanie, nie obciąża włosów. Konsystencja jest dość rzadka, przez co produkt jest średnio wydajny. Zapach jest przyjemny, delikatny, nie utrzymuje się długo na włosach. Świetnie sprawdza się do mycia włosów, włosy są bardzo gładkie, ładnie się układają i są błyszczące. Używam tej metody na zmianę z tradycyjnym myciem szamponem. Odżywkę z powodzeniem można tuningować dodając do niej półprodukty np. witaminę E, B3, d-panthenol. Ja czasami wzbogacam ją o żel aloesowy Cien. 

Plusy:
- wygładza włosy
- nie obciąża
- ładny zapach
- przyzwoity skład pozbawiony parabenów i silikonów
- dobra do mycia włosów
- ułatwia rozczesywanie
- zapobiega elektryzowaniu
- niska cena 

Minusy:
- tandetne opakowanie
- trochę za rzadka konsystencja, przez co jest średnio wydajna 

OCENA: 4+/5  

Wczoraj będąc w Rossmannie do mojego koszyka wpadł szampon Alterry z morelą i pszenicą. Wahałam się między nim a wersją z biotyną i kofeiną. Jednak ze względu na niezbyt pozytywne recenzje wybrałam pierwszą opcję. 


Pozdrawiam!

39 komentarzy:

  1. chciałam sobie właśnie kupić wczoraj alterre z morelą i pszenicą ale pomyliłam i kupiłam odżywkę ;[ no cóż też się przyda:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Jestem ciekawa tych Alterrowych odżywek, nie miałam nigdy. Jedynie maskę z granatem :)

      Usuń
  2. jedna z moich ulubionych odżywek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moich też :) Chociaż chyba żadna nie przebije Nutri-Gładki z Garniera <3

      Usuń
  3. Uwielbiam tą odżywkę z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ciekawy produkt;)
    ja szukam produktów które trochę podniosły by do góry moje włosy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podniesienie włosów u nasady u mnie najlepiej sprawdza się związywanie ich na jakiś czas wysoko w górze.

      Usuń
  5. Bardzo lubię tą odżywkę, tania jest a bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, cena jest niska a w promocji to w ogóle można ją kupić za śmieszne pieniądze.

      Usuń
  6. mAM CHĘĆ NA TEN SZAMPON A TĄ ODŻYWKĘ MAM OCHOTĘ ZAKUPIĆ DO MYCIA WŁOSÓW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu użyłam dopiero raz ale na pewno się polubimy. Alterrowe szampony bardzo służą moim włosom i skórze głowy :) A odżywkę mogę z czystym sumieniem polecić do mycia. U mnie sprawdza się świetnie choć tak jak pisałam, muszę co jakiś czas oczyścić skórę głowy szamponem.

      Usuń
  7. Ja też ją lubię :) Jest tania, dobra i dość wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z tą wydajnością jest przeciętnie. Sporo mi jej idzie jak myję nią włosy.

      Usuń
  8. Ta odżywka jest fenomenalna :) U mnie sprawdza się lepiej jako stuningowana maska - przez to jest średnio wydajna, ale cena zachęca. I zgadzam się z Tobą co do opakowania - bardzo ciężko jest wydobyć z niego końcówkę produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym ją tuningujesz? Opakowanie jest nieudolne ale dla działania można to przeboleć :)

      Usuń
  9. moja najgorsza odzywka :/ nie nadaje sie moim kreconym wlosow pod zadnym wzgledem ...ona chyba jest do gladkich prostych wlosow wlasnie :)
    ale innym sluzy to swietnie :)
    na szampon sie zdecyduje za jakis czas podczas zakupow w pl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam właśnie, że Tobie nie odpowiada. Moje włosy się puszą, czasami falują ale ona fajnie je dyscyplinuje i wygładza. Co włos to inna reakcja :)

      Usuń
  10. Używam jej od niedawna i również jestem zadowolona. Mam na głowie siano (mnóstwo krótkich puszących się włosków) a po Isanie jest gładziutko :) Wypróbuję ją niedługo do mycia i mam nadzieję, że się sprawdzi i nie obciąży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam masę krótszych włosów, ciągle coś wcieram w skórę głowy, to już taki nałóg :P U mnie nie obciąża, spróbuj :)

      Usuń
  11. Jeszcze nie myłam włosów odżywką, ale muszę kiedyś spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę dziwne uczucie myć czymś, co się nie pieni :)

      Usuń
  12. Konsystencja jest dość rzadka, przez co produkt jest średnio wydajny.
    Dla mnie odzywka Isany jest nieco za gęsta i bardzo wydajna. Gdy jestem już w połowie, dolewam wodę a ona wciąż jest gęsta i starczy na kolejnych kilkanaście użyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ta odżywka nie służy. Nie jest może jakoś szczególnie zła, ale bloggerki tak pieją z zachwytów nad nią, że naprawdę spodziewałam się cud-kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja i ta odżywka niestety się nie polubiłyśmy :< w dodatku jest bardzo niewydajna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie testuję tą odżywkę, póki co podchodzę ostrożnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi ta odżywka cudownie wygładza włosy, ale też niestety nieco obciąża. Ale co moich włosów nie obciąża :D o wiele lepiej radzą sobie bez odżywek, jedynie raz w tygodniu karmię je maską :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ją, ale fakt - opakowanie to tragedia...
    Szampon bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie kusi ten szampon z alterry

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię ten duet :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna recenzja :). Ja także lubię tę maskę, jest strasznie wydajna i bardzo wygładza włosy :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. odżywka fajna, szkoda tylko że firma testuje na zwierzętach :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez zakupilam ja niedawno jest swietna zarowno jako odzywka, ale stosuje ja tez jako szampon i w twj roli tez dobrze sie spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście, mogliby trochę bardziej postarać się z opakowaniem... No ale cóż, ważniejsze jest działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezawodny i tani:d lubię takie połączenia:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...