12.04.2012

Przegląd szafy - torebki

Torebka bez wątpienia stanowi nieodłączny element damskiej garderoby. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją małą kolekcję, która jeszcze niedawno składała się z trzech torebek, jednak dzięki zakupom w second handzie kolekcja ta uległa powiększeniu. W końcu torebek nigdy zbyt wiele. 

1. Atmosphere (allegro)

2. Atmosphere (allegro) 


3. No name (bazar) 


4. Atmosphere (sh)


5. Peacocks (sh) 


6. Nica (sh) 


7. Bagitali (sh) 


8. George (sh) 


Praktycznie wszystkie noszę i bardzo je lubię i bynajmniej nie dobieram ich do koloru butów :P W mojej kolekcji z wielką chęcią zobaczyłabym coś w żywym kolorze np. koral lub musztarda. 

A jaka jest Wasza ilość torebek? Jesteście torebkomaniaczkami czy jednak wolicie inne części garderoby? 

Pozdrawiam!  

37 komentarzy:

  1. atmosphere :) zdecydowanie bym ukradła:)
    jestem butoholiczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*

      Butów nie mam dużo, taka standardowa ilość.

      Usuń
  2. pretty_optimistic12 kwietnia 2012 21:00

    pierwsza torebka jest prze-pię-kna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 4, 6 <3 ja mam mnóstwo torebek ale noszę jedną bo nie chce mi się ciągle przepakowywać haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Ja w sumie dużo rzeczy w torbie nie noszę. O może też zrobię taki wpis :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny zbiór a pierwsza i siódma szczególnie mi się podobają)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kolekcja :) ja mam obecnie 8 torebek i ciągle mi mało ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* To mamy tyle samo, z chęcią zobaczyłabym Twoje :D

      Usuń
  6. wszystkie piękne! :) sama mam mnóstwo torebek i wciąż mi mało, wolę kupić torebkę niż jakiś inny ciuch, a już ledwo je mieszczę w szafie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Ja raczej nie. Największego bzika mam na punkcie spódnic i sukienek.

      Usuń
  7. moich jest pełno , zapewne tez taka zrobie notke tylko musze dowiesc do domu wszystkie , twoje sa piekne

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. :*

      Na żywo chyba trochę gorzej wygląda :P

      Usuń
  9. jakie cudowne! zakochałam się w pierwszej torebce! oddawaj :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość mi się podoba:) Takiej jak 2 zdecydowanie brakuje w mojej szafie. Sama mam kilka torebek, ale nie zmieniam za często, bo nie lubię wszystkiego przekładać sto razy... Zwykle co dwa, trzy tygodnie zmieniam i noszę do znudzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* 2 bardzo często noszę. Mam ją parę lat i nadal świetnie się trzyma.

      Usuń
    2. To kupiłaś jakąś nie do zdarcia chyba:)

      Usuń
  11. Świetne torebki z sh! Ja ostatnio pierwszy raz kupiłam swoją, a tak poza tym to nie spotykam fajnych w sh ;)) A torebkomaniaczką jestem zdecydowanie! Uwielbiam torebki i gdybym mogła to by ciągle je kupowała :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* U mnie tylko w dzień dostawy widzę coś ładnego i też nie zawsze.

      Usuń
  12. pierwsza torebka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...