18.04.2012

Oczyszczanie i nawilżanie z gąbką konjac

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję gąbeczki konjac, którą używam regularnie od kilu dni. Kupiłam ją w Rossmannie w cenie 14,90 zł.


Czym jest gąbka konjac?                                                                                                                                                  

Gąbka konjac to produkt naturalny uzyskiwany z korzenia drzewa azjatyckiego o nazwie konjac. Początkowo do zabiegów kosmetycznych stosowano proszek pochodzący z korzenia tego drzewa. Miał on zdolność magazynowania dużej ilości wody, dlatego był idealny do zabiegów pielęgnacyjnych twarzy i oczyszczania ciała. Gąbka konjac jest w 100% biodegradowalna. Zawiera naturalny środek myjący, który pomaga wyrównać odczyn ph skóry i posiada właściwości nawilżające. 

Sposób użycia                                                                                                                                                                           

1. Zanurzyć na 3 - 5 minut w ciepłej wodzie w celu zmiękczenia


2. Może być używana z lub bez środka myjącego


3. Delikatnie masując oczyścić skórę twarzy, szyi i dekoltu


4. Po użyciu wypłukać w ciepłej wodzie i odwiesić do wyschnięcia  

  
Właściwości gąbki konjac                                                                                                             

Skóra jest naszym największym organem narażonym codziennie na bezpośrednie działanie czynników atmosferycznych i zanieczyszczeń powietrza. Gąbka konjac wspomaga ochronę skóry i odpowiada na jej potrzeby nawilżenia i oczyszczenia. Jest idealna do pielęgnacji zanieczyszczonej skóry każdej dorosłej osoby. Dzięki wyrównaniu ph skóra staje się miękka i elastyczna. Gładka powierzchnia gąbki pozwala delikatnie usunąć makijaż i zanieczyszczenia ze wszystkich zakamarków cery. Gąbka daje dodatkowo zastrzyk wilgoci i przyjemne uczucie świeżości skóry. 

Zalety gąbki konjac                                                                                                                                                                
  • wykonana w 100% z włókna naturalnego
  • nie zawiera barwników i sztucznych dodatków
  • włókna cieńsze niż u gąbek syntetycznych i frotte
  • przeznaczona do wszystkich typów skóry, idealna dla cery trądzikowej i z problemami dermatologicznymi
  • nie podrażnia skóry w trakcie oczyszczania
  • nawilża w sposób naturalny, czyni skórę miękką i elastyczną
  • pobudza krążenie krwi
  • zapobiega zanieczyszczeniom skóry
  • można ją prać mechanicznie w delikatnym cyklu do 60 st. bez środka zmiękczającego
  • produkt biodegradowalny   
Moja opinia                                                                                                                                                                                  

Gąbeczka zapakowana była w foliowy, szczelnie zamknięty woreczek. Możemy zauważyć w nim kropelki wody, ponieważ gąbka w momencie zakupu jest mokra. Po wyschnięciu twardnieje i zmniejsza swoją objętość, natomiast po zanurzeniu w wodzie jest elastyczna, delikatna i mięciutka. Producent zaleca moczenie jej w ciepłej wodzie od 3 - 5 minut natomiast już po chwili jest gotowa do użytku. 


Gąbeczkę stosuję rano jak i wieczorem po uprzednio wykonanym demakijażu. Nie wyobrażam sobie zmywania za jej pomocą makijażu, raczej nie spisałaby się dobrze w tym celu i zapewne miałybyśmy problem z jej domyciem. Gąbki używam z odrobiną żelu do mycia. Stosowałam ją też solo z samą wodą, jednak z żelem spisuje się lepiej. Po użyciu skóra jest niesamowicie gładka, oczyszczona, jędrna a także nabiera zdrowego kolorytu. 
Gąbeczka konjac jest doskonałą alternatywą dla osób, które nie mogą stosować peelingów mechanicznych. Moja skóra reaguje alergicznie na takie peelingi, jest podrażniona i zaczerwieniona, a także pojawiają się na niej zaskórniki.                                                  
Gąbeczka nie podrażnia skóry, w związku z tym jest świetna nawet dla osób z bardzo wrażliwą cerą. Ogromną przyjemnością stało się dla mnie używanie konjac. 
Masuję nią twarz przez około 5 minut okrężnymi ruchami. Skóra po użyciu nie jest ściągnięta, jednak ja dodatkowo nawilżam ją żelem aloesowym Cien.

Plusy:
- za pomocą żelu świetnie oczyszcza cerę
- wygładza, ujędrnia i ujednolica koloryt 
- bardzo delikatna, nie podrażnia skóry
- doskonale masuje skórę
- z powodzeniem zastępuje peeling 
- bardzo przyjemna w stosowaniu, odpręża i relaksuje

Minusy:
- dosyć wysoka cena. Mam nadzieję, że gąbeczka będzie trwała

OCENA: 5/5 

Pozdrawiam! 

26 komentarzy:

  1. Chyba się za nią rozejrzę przy następnych zakupach w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją na liście zakupów.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Cieszę się, że napisałaś recenzję tej gąbeczki :) Myślałam nad jej zakupem, ale bałam się, że moja wrażliwa i lekko naczynkowa cera nie polubi jej. Jednak po przeczytaniu Twojej recenzji chyba jednak się na nią skuszę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda naczynkowej cery nie mam ale wrażliwą owszem i gąbeczka zupełnie nie robi mi krzywdy także mogę śmiało Ci ją polecić :)

      Usuń
  4. Jeszcze o niej nie słyszałam, ale brzmi ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całkiem niedawno dowiedziałam się o jej istnieniu :)

      Usuń
  5. Oglądałam ją dziś w Rossmannie ale jeszcze nie zdecydowałam czy jest mi aż tak potrzebna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Namówiłaś mnie!! :) Jak będę w Ross to na pewno włożę ją do koszyka ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie mozna dodac cie do obserwowanych? bo nie ma "obserwuj" w lewym gornym rogu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej stronie tuż pod zdjęciem włosów :)

      Usuń
  8. Zamierzam kupić, także dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widze ją chyba 5 raz w ciagu 2 dni przec co coraz bardziej mnie kusi. Ciekawy blog, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogerki rozpętały szał na tą gąbeczkę i sama temu uległam :D Dzięki :)

      Usuń
  10. a miałam nic nie kupować!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm po Twojej recenzji chętnie ją kupię i sama sprawdzę jak to z nią jest, ale nie spodziewam się cudów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny gadżet ale pewnie do tych niezbędnych nie należy :)

      Usuń
  12. mam takie pytanie do Ciebie:) widzę że używasz również podkłądu Revlon Colorstay, czy zmywasz go tylko tym żelem micelarnym z Biedronki? daje radę sie zmyć ? czy wspomagasz się może jakimś płynem micelarnym najpierw? jak to u Ciebie działa? heheeh będę wdzięczna za odpowiedź.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmywam tylko żelem i bez problemu radzi sobie z Revlonem. Przy dwukrotnym myciu twarz jest dobrze oczyszczona. Czasami przecieram jeszcze twarz tonikiem Under 20 ale na ogół tą czynność pomijam.

      Pozdrawiam

      Usuń
  13. mam pytanko. w jakim dziale mniej wiecej w rossmanie szukac tej gąbeczki? jeszcze nigdy sie na nia nie natknęłam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...