20.04.2012

Kilka kosmetycznych nowości ...

... którymi zostałam obdarowana przez kochane wizażanki do przetestowania. Nie muszę chyba mówić jaką radość sprawiły mi otrzymane paczki. Żadnego z kosmetyków nie miałam okazji wcześniej próbować, więc jestem szalenie ciekawa ich działania. Vatika właśnie gości na mojej głowie a Amlę wypróbuję w ciągu najbliższych dni. Bardzo zaciekawiło mnie wygładzające serum z Avonu do włosów puszących się, czyli takich jak moje. Zobaczymy czy choć trochę uda mu się zdyscyplinować moje niesforne włosy. 


1. Dabur Amla, olejek do włosów z wyciągiem z owoców amla KWC 
2. Dabur Vatika, wzbogacony olejek kokosowy do włosów KWC
3. Avon, serum wygładzające do włosów puszących się KWC 
4. La Roche Posay, Effaclar Duo, krem eliminujący zmiany trądzikowe o podwójnym działaniu KWC
5. O.B. Pro Comfort, tampony 


Próbowałyście? Byłyście zadowolone? 

Pozdrawiam!  

19 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego ciekawi mnie Alma muszę sobie fundnąć taki profesjonalniejszy olej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegam, śmierdzi :P Zapach kojarzy mi się z tanią wodą kolońską z czasów PRL :P

      Usuń
  2. Widzę że spodobały się gify :D Może ja też zacznę się nimi bawić, hm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no :D I w końcu nauczyłam się je robić :)

      Usuń
  3. Nic z tego nie próbowałam, nawet osławionej Amli i Vatiki... Mam tyły:) Stosowałam jednak Amlę Jasmine, nawet pisałam o niej u siebie - nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko kokosa z Efavitu. Jaśminowa też tak brzydko pachnie?

      Usuń
  4. Miałam vatikę i amlę, serum z avonu też, ale z zielonym dozownikiem. Vatiki nie polubiłam, amli nie stosowałam jakoś szczególnie, więc nadal mam jej sporo, ale nie wiem jak efekty, natomiast serum było fajne, świetny efekt, ale było z alkoholem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowe z tego co widzę nie ma alkoholu. Zobaczymy jak się sprawdzi. Pewnie za jakiś czas pojawi się recenzja.

      Usuń
  5. Amlę polecam- przede wszystkim nadaje niesamowity blask i włosy są bardziej sypkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amlę od zawsze miałam chęć przetestować ;)
    Co do oleju kokosowego to słyszałam , ze jest nieziemski. Ja sama mam olej kokosowy i to jest moje małe cudeńko ;)
    Tampony z ob jak najbardziej polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokos świetnie działał na moją skórę głowy. Włosy były trochę spuszone ale ja mam tak w przypadku większości olei.

      Usuń
  7. Effaclar Duo bardzo lubię i sobie cenię, polecam dla cery tłustej i trądzikowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję wypróbować go na brodę, ostatnio mam z nią spore problemy, ciągle jacyś nieproszeni goście :(

      Usuń
  8. Miałam Amlę - koleżanka odlała mi trochę, starczyło mi na 5 razy i z głebi serca nie lubię tego olejku ;/ strasznie puszył mi włosy ;/ i strasznie mi się po nim elektryzowały ;/ na mnie się nie sprawdził :(

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też włosy puszą się po większości olei, więc podejrzewam że z Amlą będzie podobnie, no ale zobaczymy. Pewnie dzisiaj wypróbuję :)

      Usuń
  9. Uwielbiam Effaclar K :) Ciekawa jestem jak się sprawdzi Duo...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...