05.04.2012

Alterra peeling do ciała żurawina i figa

Alterra, Körperpeeling Cranberry & Feige, peeling do ciała żurawina i figa KWC


Obietnice producenta

Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Peeling do ciała z nasionami żurawiny i wartościowym wyciągiem z figi to łagodny peeling pod prysznic. Substancje myjące na bazie roślinnej delikatnie myją Twoje ciało, usuwając w sposób łagodny obumarłe komórki naskórka. Peeling do ciała ze szlachetnym olejkiem z jojoba nada Twojej skórze uczucie gładkości i czystości. Gliceryna roślinna dostarcza długotrwałego nawilżenia. Owocowy naturalny zapach rozpieści i zrównoważy Twoje zmysły. Produkt nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących, bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych.

Sposób użycia: nałożyć na wilgotną skórę i wmasować okrężnymi ruchami. Następnie dokładnie spłukać.  




Dostępność i Cena

Rossmann. Cena około 7 zł / 200 ml.

Skład 

W składzie znajdziemy m.in. glicerynę roślinną, żel krzemionkowy, nasiona żurawiny, olejek z jojoby, wyciąg z żurawiny, wyciąg z korzenia nawrotu, wyciąg z figi.


Moja opinia

Peeling bardzo przypadł mi do gustu. Jest delikatny ale całkiem przyzwoicie ściera martwy naskórek. Dla fanek ostrzejszego ścierania może być za słaby, dla mnie zupełnie wystarczający. Opakowanie to miękka, poręczna tubka o pojemności 200 ml. Konsystencja peelingu jest gęsta, galaretowata, zatopione są w nim pestki żurawiny (moim zdaniem bardziej dają efekt wizualny niż ścierający) oraz malutkie drobinki. Peeling nie spływa ze skóry, dobrze się na niej rozprowadza, tworzy delikatną pianę. Nie podrażnia i nie wysusza mojej skóry. Zapach jest owocowy, orzeźwiający i świeży, z pewnością umila mi ścierającą czynność.

Plusy:
- dość dobrze ściera martwy naskórek
- nie podrażnia i nie wysusza skóry
- poręczna, miękka tubka, która dozuje odpowiednia ilość peelingu
- wydajny
- bardzo ładnie pachnie
- przyjazny skład
- cena
- dostępność

Minusy:
- dla fanek ostrzejszego tarcia może być zbyt delikatny

OCENA: 5/5

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. uzywam tego peelingu juz od dawna i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten peeling i lubię go, ale wkurza mnie, że "wyślizguje" się z rąk :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię peelingi, jednak od kiedy kupiłam gąbkę antycellulitową już ich nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie mam dość peelingów, ale kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kusi mnie ten peeling, ale jeszcze się wstrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też go bardzo lubię :) Ale nic nie przebije zapachu limitowanego peelingu Isany ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, ale od jakiegoś czasu numerem jeden jest u mnie domowy peeling kawowy. Niesamowicie dobrze ściera i masuje skórę, a przy tym wychodzi mega tanio! Jedynym minusem jest to, że wanna jest później okropnie brudna ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...