10.04.2012

Alterra krem do rąk granat i aloes


Alterra, Handcreme Granatapfel & Aloe Vera, krem do rąk granat i aloes KWC  


Obietnice producenta

Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Krem do rąk Alterra został opracowany specjalnie do zniszczonej skóry dłoni. Połączenie substancji czynnych z oleju z pestek granatu, ekstraktu z aloesu i masła shea pielęgnuje zniszczone i suche dłonie z aksamitną delikatnością. Krem do rąk Alterra szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze warstewki tłuszczu.




Dostępność i Cena

Rossmann. Cena około 10 zł / 75 ml.

Skład

Znajdziemy w nim sporo dobroczynnych składników np. olej sojowy, glicerynę, oliwę z oliwek, olej rzepakowy, owoc granatu, masło shea, ekstrakt z aloesu, wosk pszczeli, wyciąg z miłorzębu, olej jojoba, olej słonecznikowy, witaminę E i C.


Moja opinia

Krem przypadł mi do gustu głównie ze względu na szybkość z jaką się wchłania. Nie lubię tłustej, lepiej warstwy na dłoniach i w tym przypadku tego nie doświadczymy, krem nie pozostawiając filmu. Dobrze nawilża skórę, po jego użyciu jest gładka, aksamitna i przyjemny w dotyku. Jednak dla kogoś o bardzo zniszczonych, przesuszonych dłoniach może być za słaby. Opakowanie kremu to miękka, poręczna tubka o pojemności 75 ml, która bez problemu dozuje odpowiednią ilość produktu. Nie będzie żadnego problemu z przecięciem opakowania w celu wydobycia resztek zawartości. Konsystencja kremu ma dość gęsta, lekka i aksamitna. Zapach jest dość specyficzny, nie każdemu może przypaść do gustu. Dość mocny ale nie pozostaje długo na naszych dłoniach. Wyczuwam w nim nuty owocowe ale też ... majonez. Mi zapach nie przeszkadza choć do moich ulubionych nie należy.

Plusy:
- bardzo szybko się wchłania
- nie pozostawia tłustej warstwy
- nawilża
- skóra jest miękka, odżywiona
- mała, poręczna tubka
- gęsta konsystencja przez co jest wydajny

Minusy:
- przeciętny zapach
- dla kogoś o bardzo zniszczonych dłoniach może niewystarczająco nawilżać

OCENA: 4/5

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam kremy do rąk, a tego jeszcze nie miałam :D. Nie mam bardzo zniszczonych włosów, a zapach odżywki z serii granat i aloes mi się podoba, więc może będę zadowolona ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach mają identyczny :) Myślę, że byłabyś zadowolona :)

      Usuń
  2. wyglada ciekawie a ja odkad pamietam zawsze uzywam kremow do rak zniszczonych :) zawsze mi sie wydawalo ze lepiej pomoga i sa bogatsze w skladniki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam sie nad jego kupnem:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. tego kremu nie mialam, wyglada ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...